پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پسرم تب داره

1391/2/25 23:08
نویسنده : مامان مریم
1,635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اصلا حال و روز خوبی ندارم.بعد از هشت تا دندون که بی هیچ مشکلی الحمدلله در اومدند این دندونای نیش خیلی پسرکم رو اذیت میکنند.از دیشب تب پندارم بالا رفته و مرتب پاشویه اش میکنم و دستمال نمدار رو پیشونی اش میزارم  یه کم خنک میشه ولی دوباره تب میکنه.niniweblog.com

پسرم اصلا بد اخلاق نیست و در عین مریضی هم ماشالله بزنم به تخته برام میخنده اما چه خنده ای آدم دلش کباب میشه برا اینکه در کمال مظلومیت و تب خنده رو لبشه و فقط یه کوچولو بد قلقی میکنه بخدا هر بچه دیگه ای بود خونه رو روی سر می گذاشت.آخه بدبختی اینه که چهار تا دندون نیش باهم لثه رو متورم کردند و می ترسم باهم در بیان و طفل معصومم خیلی اذیت بشه.به قول بابا ابراهیم آخه بچه دندون برا چیته؟ همین ها که داشتی فعلا کافی بود.اما باز جای شکرش باقیه که به تابستون نرسید و الان داره در میاد.niniweblog.com

امروز قبل از اینکه اینجا مطلب بزارم یه کاسه آب خنک گذاشتم جلوش تا دستاش رو بزنه توش و خنک بشه،پسرم هم حسابی آب بازی کرد و دستاش و سر و صورتش رو خنک کرد.و یکمی آب رو فرش هم ریخت.niniweblog.com

و بعد خوابید.اینم چندتا عکس که تو ادامه مطلب براتون میزارم:

نمی دونم چی تو این بطری بود که مامانم همه اش رو خورد؟!:

چی تو بطری بود منم میخوام

ماکارونی خیلی خوشمزه است ها!!:

به به خوشمزه است

البته من اینجوری میخورم :

من اینجوری میخورم ! 

لطفا ساکت من دارم مطالعه میکنم! :

دارم مطالعه میکنم لطفا ساکت

اینم تیم فوتبال دایی مجید (دانشگاه علویجه)که اسمش پندار است:

تیم فوتبال دانشگاه به نام پندار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

الهام مامان دریتا و آنیتا
25 اردیبهشت 91 22:32
بمیرم برای گل پسرم
به خاطر همینه دخملهای من دندون در نمیارن می گن خدایی نکرده تب می کنیم مامانمون غصه می خوده هههههه


خدا نکنه تب کنن بانوان محترمه
لاله
26 اردیبهشت 91 1:07
با دندونات تخمه و پسته بخوری مامانی حال میکنه این روزم یادش میره....شاد باشین
خاله بهی
26 اردیبهشت 91 15:33
دوست جون امین محمد طاقت بیار مرد کوچولو... دندونای خوشگلت که دراومد باهاش لپ مامان جون و گاز بگیر تا خستگیش دربیاد.... ههههههههههههه بوس برای اون مرواریدای خوشگلت
مامان دینا
26 اردیبهشت 91 17:36
عزیز دلم ان شاا... زودتر دندونای قشنگت در بیاین تا مامانت مثل همیشه شاد و سر حال بشه [
hr]
ممنون ،دینا کوچولو عروسکت رو ببوس




مامان مهنا
27 اردیبهشت 91 12:26
وای ماشالا چ بزرگ شده ماشالا درسخونم هستن
خانمی
27 اردیبهشت 91 14:01
از تب نگو که دلم ریش میشه
الناز(مامان بنیا
27 اردیبهشت 91 14:49
عزیرم اخی ایشالاه زودتر خوب شه پسرک
یاسمن مامان رادین
28 اردیبهشت 91 0:28
ایشالا زود زود دندونای خوشگلت در بیاد و تبت هم قطع بشه
خاله قربوون ماکارونی خوردن و کتاب خوندنت بشه


مرسی یاسی رادین عسلی رو ببوس بگو داریم آماده میشیم برا اومدن به تهران(دو هفته دیگه تقریبا)
ههههههههه دارم میرم به تهران دارم میرم به تهران
ازاده مامانه هانا
28 اردیبهشت 91 1:36
پسر من خوب شده یا نه مریمممممم؟
دندون شیطونای ته تهیی ترو خدا کمم اذیت کنید گل من طاقت ندارهههه


بهتره ممنون ازاده
مامان سامیار
28 اردیبهشت 91 3:15
عزیز دلم ایشالله زود خوب بشه این گل پسری .انگار تنها سامیار به بطری خالی علاقه نداره؟؟!!!!


مرسی گلم.آره نمیدونم چه رازی تو بطری خالیه که بهش علاقمند هستند این وروجکها
مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 91 13:58
سلام سلام سلام
امیدوارم که دندونا به راحتی در بیان

ابوالفضل که فعلا دندون در نیاورده
عکسهای پنداری ماشاالله خیلی نانازن

دایی هم خیلی با معرفته


سلام ممنون مینا الهی ابوالفضل هم زود دندوندار بشه
زهرا مامان مه سما
29 اردیبهشت 91 17:37
وای خاله داری خیلی خیلی کپی مامانت میشیااااااااااا


مرسی خاله
saba
30 اردیبهشت 91 10:18
عزیز دلم... ماشالا به اقا پندار گل گلی و قوی.... خاله مراقب دندونات باشی هاااااااا....دوستت دارم


ممنون خاله
چشمممممممممممم ممنون
مامان نخودی
30 اردیبهشت 91 11:48
ایشالا همه دندونا زودتر در بیان و تموم بشن و دیگه اصلا اذیت نشی
خاله جون بیا پیش خودم یواشکی یه کم نوشابه بهت بدم بخوری حالشو ببری


مرسی خاله
آدرس بده بیام البته با مامانم چون اون عاشق نوشابه است
مامان مهنا
31 اردیبهشت 91 11:02
اوهوم اوهوم


فقط خواستیم کمی اعلام وجود کنیم


حالتان خوب است ایا؟؟؟؟؟
پندار جان چطمولن؟؟؟


به ببین کی اومده اینجا راه گم کرده فکر کنم
ما خوبیم پندار هم خوبه سلام داره دوستتون داریم هزارتا
نهیر
31 اردیبهشت 91 11:49
وقتی دیر به دیر میام وبت عذاب وجدان میگیرم
نازنازی این همه دندونو میخوای چیکار آخه خاله اذیت میشی به خودت رحم نمیکنی به ما رحم کن میبینم که به خوردن کباب بره خیلی عجله داری الهی که زود دندونات در بیان و اذیتهاشون تموم بشه .من عاشق دیدن عکسهاتم دوست دارم مامانت هر روز از شما عکس بذاره


نهیر وقتی دیر میای ما خیلی دلمون تنگ میشه برات
شما هم از ارین قشنگم زود به زود عکس بزار
بازم من
31 اردیبهشت 91 11:53
مریم جون تو رو خدا این صفحه هست میاد میگه خوش امدین بعد میگه بازم تشریف بیارین رو حذف کن آدمو کلافه میکنه آدم استرس میگیره


چشم عزیز همین الساعه حذف کردم به خاطر گل روز نهیر
نرگس(مامان ساینا)
31 اردیبهشت 91 12:37
قربون پسر گلی
مامان پندار غصه نخور زودی همش تموم میشه
پندار خیلی قویه


مرسی نرگس جان محبت داری ساینا عزیزم رو ببوس
روشا...مامان ساینا
31 اردیبهشت 91 18:15
پندار جونم چند روزی بود ندیده بودمت گلممممم حسابی مشغول دندون در اوردنی خاله....
ان شاا... به سلامتی و بدون درد و ناراحتی باشه
ردیییییییییف بشن هی بخندی....مامانی ازت عکس بزاره ما دلمون شاد بشه


مرسی عزیز
نهیر
1 خرداد 91 12:06
وای مریم جون مرسی قبلا روزی 1000000 بار به وب کلوچه سر میزدم من بعد روزی 9000000000000 بار سر میزنم


مرسی نهیر دلیلش رو میگی؟:؟
ستاره آسمونی
2 خرداد 91 11:04
خوشگل خاله. بمیرم الهی. کاش میشد درد و ناراحتی نداشت این دندون درآوردنها.
مریم جون حتما خبر خوب شدن پندار جون رو بده .
(خاله فدات بشه. کیانا هم خیلی به بطری علاقه داره!!!)


سلام خاله جون ممنون حالش بهتره اما هنوز لثه ها ورم داره
کیانا عسلم رو ببوس
مامان عرشیا
3 خرداد 91 9:14
اللهم عجل الولیک الفرج آرزو دارم خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست حضرت دوست ، جدایت نکند . . . شب آرزوها بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید. خدایا آنکس که امشب صادقانه یادم میکند هر لحظه عاشقانه یادش کن التماس دعا در شب آرزوها