پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

سی وچهارماهگی قندعسل

1393/5/11 18:30
نویسنده : مامان مریم
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر

حالا که اینترنت دم دستمه تند تند دارم برات مینویسم و عکس میزارم.

حال و هوای جام جهانی شما رو هم تحت تاثیر گذاشته بود و همش از آرژانتین میگفتی.

هر کی از فوتبال حرف میزد شما میگفتی البته که آرژانتین قهرمان میشه!!!شیرین زبونی هات منو کشته .

با اینکه کلمات رو کامل بلدی و تلفظ صحیح همشونو میدونی بعضیشون رو به همون صورت بچگانه میگی چون میدونی من و بابایی دوست داریم.اما تو جمع به هیچ عنوان اشتباه تلفظ نمیکنی و اگر کسی هم اشتباه بگه شما میگی نه درست بگو!!!

کلماتی که مخصوصا برای من و بابایی بچگانه تلفظ میکنی:

آشپسونه=آشپزخانه

انگری بیدد=انگری برد

نونولا=هندوانه

بومبندنجی=باب اسفنجی

کممش=کشمش

شان ده دیدیپ=شانده شیپ

پلاسکیل=پلاستیک

در تاریخ 25 خرداد ماه شما همیار پلیس شدی به اینصورت که با بابایی رفته بودیم خرید و از جلوی ایستگاه پلیس رد شدیم،شما گفتی بریم به آقای پلیس سلام کنیم.با بابایی جلو رفتی و سلام کردی و دست دادی آقای پلیس ازت پرسید میخوای همیار پلیس بشی؟شما گفتی بله.برات کارت هم صادر کردند و یه کلاه پلیس هم بهت دادند.مبارک باشه پلیس جوان.

حالا برات از جملات قشنگت بگم:

وقتی بابا فیلم پلیسی و اکشن میبینه چشمای منو میگیری و میگی مامان نبین می ترسی ! منم میگم خودت هم نگاه نکن چرا نگاه میکنی ؟جواب میدی: چون که من بزرگ شدم باید ببینم!!!!

وقتی غذا یا میوه ای جلوت بزاریم که باب طبعت نباشه میگی البته باید بگم من اینو نمی خورم!!!

گاهی اوقات برا خودت فروشنده میشی و اسباب بازی هاتو میاری به مامان میدی و میگی میخری؟منم میگم آقا قیمتش چنده و شما هم میگی میلون تومن(ملیون تومن)!!!

راستی یه چیزی یادم رفت بگم،چون تو کشور عراق چند مورد فلج اطفال گزارش شده بود استان خوزستان طرح واکسیناسیون فلج اظفال داشت و شما در دو مرحله واکسن خوردی.امیدوارم هیچ وقت مریض نشی فدای تو بشمبوس

عکسای گل پسرم :

یک روز منو حسابی ترسوندی،رفته بودی تو سطل اسباب بازی هات قایم شده بودی و من هر چی صدات میکردم جواب نمیدادی تا بالاخره پیدات کردم:

مدام گوشی دستته و با عمو حمید دوست بابا الکی صحبت میکنی:

کیک تولد مامان رو پندار میبره:

عشق ماشین:

پندار جوجه بلبلش رو با ماشین میبره گردش:

فرفره بازی پندار:

پسندها (2)

نظرات (1)

اعظم مامانه زهرا
11 مرداد 93 23:06
سلام چه گل پسری هزارماشاالله خدا براتون نگهش داره مرسی خاله اعظم