پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

حفظیات پندار

1393/8/26 22:44
نویسنده : مامان مریم
858 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

شما از خیلی وقت پیش شعر حفظ میکنی و ماشالله حسابش از دست من در رفته که چندتا هستند،اما چندتا شعر هستند که خیلی دوستشون داری.مثلا شعرهای می می نی رو که 4 یا 5 جلدش رو داری قبلا حفظ کردی. یه چندتا کتاب قصه داری که اونها هم آهنگین هستند مثل عروسی دختر خاله عنکبوت،کدو کدوی قلقله زن،بزک زنگوله پا و... رو هم حفظی.

چندتا از شعرهایی که خیلی دوستشون داری برات میزارم:

پلیس:    character0008 Free Emoticons   Characters

شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره

ما خواب خوب میبینیم اون دنبال شکاره

آقا پلیسه زرنگه با دزدا خوب میجنگه721919_alarmedsmiley.gif

ما پلیس و دوست داریم بهش احترام میزاریم

دکتر:niniweblog.com

دکتر چه مهربونه درد منو میدونه

زخم منو میبنده با شوخی و با خنده

میگه مریض کوچولو کوچولوی موچولو

برو بخواب تو خونه دوای تو همینه

تا که بشی سلامت خوشحال و شاد و راحت

پاییز:http://s5.picofile.com/file/8133200842/zard2.gif

پاییزه و پاییزه

برگ درخت میریزه

هوا شده کمی سرد

روی زمین پر از برگ

دسته دسته کلاغها

میرن به سوی باغها

همه میگن به یک بار

قار قار قار،قار قار قار

خروس خروس:   

خروس خروس بعله

زرد و ملوس بعله

میای بریم نمیام

خسته میشی نمیشم

وای وای وای

چرا همچین میشم من

کج و کوله میشم من

مثل حوله میشم من

ای خروس قشنگ من به به چه نازی

برای من تو میکنی گزدن درازی

به به چه قشنگی به به چه قشنگی

لی لی حوضک:

لی لی لی لی حوضک

سوسکی خانوم اومد آب بخوره افتاد تو حوضک

اولی گفت:داد و هوار

دومی گفت:نردبونو طناب بیار

سومی گفت:من درازم طناب و نردبونم

چهارمی گفت:من میشینم براش دعا میخونم

انگشت شصت خندید و گفت:سوسکی خانوم پر داره بچه و شوهر داره

پر میزنه از توی آب در میاد نه داد داره نه بیدادبوستشویق

شعر نبسته ام به کس دل (آقای شجریان )رو هم با خودش همخوانی میکنی.

شعر آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی ز گناهم بده  رو هم با خودش همخوانی میکنی.

پسندها (1)

نظرات (2)

دایی مجید
2 آذر 93 8:42
هنرمند
18 دی 93 15:49
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد