پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

یک سری از وسایل سیسمونی پینگیل 3

1390/4/20 20:15
نویسنده : مامان مریم
4,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به گرمی هوای امروزniniweblog.com

من دوباره اومدم.

راستش بابایی که خوابید من خوابم نرفت. پیش خودم گفتم چکار کنم؟چکار نکنم؟بعد فکر کردم بیام عکس یک سری دیگه از وسایل پینگیل رو براتون بذارم.

خب...

سرویس غذاخوری چینی و سماور نی نی :niniweblog.com

سرویس غذاخوری چینی و سماور پینگیل

چند تا از عروسکها و ماشینها و سطل زباله نی نی :(بقیه عروسکها رو وقتی چیده شدند میبینید)niniweblog.com

 چند تا از عروسکها و ماشینها و سطل زباله پینگیل

چند دست لباس،جوراب و زانو بند نی نی :

چند دست لباس،حوراب و زانو بند پینگیل 

لباس هندوانه ای نی نی : (کادوی خاله زهرا مامان مه سما)niniweblog.com

لباس هندوانه ای پینگیل(کادوی خاله زهرا مامان مه سما)

سرویس حوله،حوله لباسی و ست شامپو و صابون نی نی :niniweblog.com

سرویس حوله،حوله لباسی و ست شامپو و صابون پینگیل 

تا اینجا رو داشته باشین تا بقیه عکس ها رو آماده کنم. عصر بخیرniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آرزو
20 تیر 90 17:35
وای ی ی مریم جون وسایل پینگیل خیلی خوجلن ایشا... به سلامتی بپوشه و در کنار مامان باباش همیشه شاد باشه

سلامت باشی آرزو جونم نی نی شما هم به سلامتی دنیا بیاد ان شالله
مامی مائده
20 تیر 90 17:47
مبارکش باشههههه، وای لباس هندونه ایش رو نگاااااا کن


مرسی مائده جونم
مامان ابوالفضل
20 تیر 90 20:39
وایییییییییییییییییییی پینگیلی مبارکه
(الهام) مامان لنا
21 تیر 90 0:23
سلام مرسی که به ما سرزدی سیسمونیت مبارکه ایشالله نی نی خوشگله سالم بدنیا بیاد برو تو سایتhttp://funny.pho.to/#anchor-friends
زهرا مامان مه سما
21 تیر 90 8:47
وای چقدر وسایلش نازن مبارک پینگیلی باشه وای سماورشو ببین خیلی مبارک باشههههههههههه
زیبا
21 تیر 90 11:02
سلام با پنجاه تای دیگه از صورتک خندان معروف منتظرتم
مامان ابوالفضل
21 تیر 90 13:03
سلام، وان و من 8500 گرفتم فکر کنم البته
اون داخلیشو واسه شستشوی نوزاد بود که قبل از خرید وان گرفته بودیم. از فروشگاه هایپراستارقیمتش18500 . اگه وانشو نگرفته بودی خیلی از وانها با قیمت مناسب هست که صندلیه شستشوی نوزاد و داخلش داره...


مرسی گلم نه دیگه خریده مامان تازه یه وان زیر 6ماه هم خریده حالا تو فرصت مناسب عکساشو میذارم مرسی از اینکه جواب دادی
faeqeh
22 تیر 90 0:44
خیلی قشنگه ایشالا به سلامتی استفاده کنید مگه جهیزیه شم میدی که از حالا سماور خریدی


عزیزم ما رسم داریم تو سیسمونی سماور بذاریم چشات قشنگ میبینه
مامان سارال و صبا
22 تیر 90 3:35
سلام.سیسمونی قشنگی داره نی نی توراهیتون.برات ارزوی سلامت دارم.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
منا مامان فینگیلی
22 تیر 90 9:10
سلام مامانی
خوبی مریمی جون
مبارکه چه سیسمونی خوشملی واسه اش خریدی اسمش را چی گذاشتی مامانی؟


مامانی عزیزم جنسیت و اسم معلوم نیست هنوز!!!!
lili
26 تیر 90 0:20
felan hame tuye entezare jensiyate niniyan mage na mamane pingili? dar zemn wasayel ziba wa ba salighan, tabrike bara pingili
نهير
2 مرداد 90 12:10
سماورت رو بخورم پينگيل همه وسايلات نازن آدم ميگه زودي بيايي بغل مامان