پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

حس خوب

1390/7/23 20:48
نویسنده : مامان مریم
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

سلامز

خوبی جیگر گوشه؟

امیدوارم توی این یک ماه و هفت روز وظیفه مادری ام رو به خوبی انجام داده باشم.اگر یه موقع ها خسته شدم و یا نتونستم اونطور که باید بهت رسیدگی کنم ازت معذرت میخوام مامانی.niniweblog.com

این چند روز  همش روزها مجبور به تنها گذاشتنت شدم تا برای پیدا کردن خونه با بابا بریم بیرون.niniweblog.com

وقتی برمیگشتم اینقدر دلم برات تنگ شده بود که نمیتونم توصیف کنم. شما هم بهونه مامانو میگرفتی و تا میامدی بغلم آروم میشدی و با اون چشمای نازت مظلومانه نگام میکردی. یه جورایی خجالت میکشیدم نگات کنم چون خیلی عذاب وجدان داشتم.niniweblog.com

جالب اینجاست که بعد اینهمه رفتن و گشتن امروز صاحبخونه راضی شده همین جا بمونیم و اینهمه پرس و جو بیهوده بوده.(خدا رو شکر که مجبور به جابجایی نیستیم چون توی این شرایط واقعا سخته).niniweblog.com

اومدم بگم خیلی حس خوبیه آدم بدونه کسی هست که نفسش به نفس آدم بند باشه . نفس مامان، سعی میکنم بهتر از قبل باشم و بتونم توقعات پسرمو بر آورده کنم .niniweblog.com

زندگی مامان،تا موقعی که دنیا نیومده بودی دلم میخواست زودی دنیا بیای تا صورت ماهت رو ببینم.حالا هم که اومدی دلم میخواد زودی بزرگتر بشی تا باهم دیگه بریم پارک ،گردش،توپ بازی...niniweblog.comز

مامانی عاشقتم .یه موقع ها که خوابیدی با اینکه خیلی خوابم میاد یا کار دارم میشینم و نگاهت میکنم و خدا رو هزاران بار شکر میکنم که یه دسته گل سالم و زیبا بهم داده.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مریمی
23 مهر 90 20:49
چه حس قشنگی.. خدا برات نگهش داره
مامی مائده
23 مهر 90 23:18
خیلی خوشحالم که مجبور نیستین اسباب کشی کنین اینم برای پندار جونی


مرسیییییییییی
مهلا
24 مهر 90 17:07
امیدوارم کنار هم همیشه خوش باشید سال دیگه توی خونه خودتون باشید آقا پندار هم تو حیاط دوچرخه سواری کنه و مریم خانم فریادش رو به آسمون


الهی امیییییییین مهلا جون خدا از دهنت بشنوه
یاسمن مامان رادین
25 مهر 90 1:35
چه خوب که توی همین خونه می مونین. حس خیلی قشنگیه.خوش به حالت که به این حس رسیدی مریم جون.
خاله زهرا
25 مهر 90 14:29
سلام گل پسر. چطور مطوري؟چهل روزگيت مبارك باشه بيا عكسات رو بزار تا ببينيم بعد از چهل روز چقدر بزرگ شدي؟


سلام خاله جون مرسی که امار روزای دنیا اومدنم رو داری بذار برم حمام میام عکس میزارم ترو تمیز و تپل و مپل


مروارید مامان آوا
25 مهر 90 15:32
آخی حس مادرانه چه قشنگه ان شا ا... همتون سلامت باشید همیشه