پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

17 ماهگی پسرم

1391/11/28 14:52
نویسنده : مامان مریم
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 17 بهمن ماه شما 17 ماهه شدی اما اون روز من اینترنت نداشتم تا برات این پست رو ثبت کنم.

اما عیبی نداره ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است.

مهارت های شما در این یکماه:

دویدنت کامل شده و تعادلت کاملا حفظ میشه موقع دویدن.

دست چپ و راستت رو میشناسی

نسبتها رو سریع تشخیص میدی

صدای حیوانات رو کم و بیش بلدی

داری تمرین بپر بپر میکنی

با هیچکس هم دیگه غریبی نمیکنی و سریع با همه ارتباط برقرار میکنی

شب 17 ماهگیت تب کردی و من تا صبح پاشویه ات دادم اینم عکس 17 ماهگیت در حالی که تب داشتی:

پسرم تب داره

الهی هیچ بچه ای مریض نباشه که مامانش غصه بخوره (الهی آمین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی مائده
29 بهمن 91 0:07
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم
دایی مجید
29 بهمن 91 12:27
فدات بشه دایی


مرسی دایی خدانکنه
تداعی
29 بهمن 91 13:48
ایشالله که هیچ وقت مریض نشی خاله و مامانتو ناراحت نکنی گلم
بوس برای پندار جون


مرسی عزیز دلم علی رو ببوس الهی همیشه همه نی نی ها سالم باشن

نیر
29 بهمن 91 23:23
دلم برات خیلی تنگ شده بود کلوچه ماشالله خیلی بزرگ شدی فقط یک ماه که ندیدم هاااااا من بازم میگم آخه بچه جنوب باشی اینقدررر سفید کشیدی به مامانت 17 ماهگیت مبارک
واییییییییییییی چه کارهایی میکنی عزیز دلم



دل من و پندار هم تنگ شده بود بخدا
نیر
29 بهمن 91 23:24
یادم رفت بگم الهی آمین مریم جون
مواظب پندار من باش
بمیرم براش آخه چرا تب کرده بود؟


ممنون نیر خدا نکنه ویروس بود رفع شد الحمدلله