پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ماه آخر و مشکلات خاص خودش

1390/5/19 11:41
نویسنده : مامان مریم
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر گوشه.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

حالت چطوره مادر؟

راستش دیگه داریم کم کم وارد ماه آخر میشیم..•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

هرچند خوشحالم از اینکه عمر انتظارم داره کوتاه و کوتاه تر میشه،اما خیلی سنگین شدم ..•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com پرده ها

دست و پام همش ورم داره،کسلم یه وقتا که احساس میکنم برای نفس کشیدن هم قدرت ندارم. دیشب بابایی گفت زنگ میزنم به مامان تا زودتر از تهران بیاد.به من زنگ بزن niniweblog.com

آخه میدونی این چند وقته تا میرم کاری انجام بدم به خودم آسیب میرسونم .

از پس کارها بر نمیام . بعدش هم دیگه نباید تنها بمونم تو این مدت باید یک نفر خونه باشه که اگر اتفاقی افتاد تنها نباشم.niniweblog.com

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها

 هر روز عروسک هاتو،لباساتو بغل میگیرم و بو میکنم بعضی وقتها با همون ها خوابم میره . تصور پیچیدن صدات توی خونه یه احساس خاصی بهم میده همین احساس باعث میشه این سختی ها رو تحمل کنم و حتی ازشون لذت ببرم.niniweblog.com

خانوم دکترم گفتم اگر نی نی تا آخر ماه رمضون نچرخید باید برم وقت بگیرم برا سزارین. عزیزکم ازت میخوام اگر میشه اگر برات مقدوره بچرخی تا من زیر تیغ جراحی نرم.niniweblog.com

بابایی تو خونه بیشتر از قبل کمک میکنه و خیلی حواسش به من هست .مرتب برام شیر و میوه میاره و میگه بخور تا جون بگیری!.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندانازش خیلی ممنونم.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

خیلی دوستت داریم من و بابا عزیزه برای دیدنت لحظه شماری میکنیم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهرا مامان مه سما
19 مرداد 90 11:45
ایشالله به سلامتی فارغ میشی و پینگیل را بغل میکنی .............
مامان آرزو
19 مرداد 90 11:57
ایشاا... این ماه هم به امید خدا بی خطر بگذرهخدا این بابای مهربونو نگه داره همیشه حافظ نی نی و مامانش باشه


مروارید مامان آوا
19 مرداد 90 12:23
بالاخره ماه آخرم تموم میشه و ان شا ا... به سلامتی نی نی رو بغلت میگیری
مامی مائده
19 مرداد 90 19:25
همه ماه ها یه طرف این یه ماه اخر هم یه طرف. واقعا که عالمیه واسه خودش ایشالا این روزها رو به سلامتی پشت سر میذارین و پینگل شما هم میاد تو بغلتون


مرسی مائده پرنیا جون هم ان شالله زود زود این چند ماه رو بگذرونه و بیاد تو بغلت
مامان مریمی
19 مرداد 90 21:48
ایشالا به سلامتی ماه آخر رو طی کنی و پینگیل مامان رو بغل کنی


مرسی عزیزم
باران
20 مرداد 90 7:49
ایشالا نی نی هر چه زودتر سالم به دنیا بیاد مامان مهربون
مهرنوش
20 مرداد 90 17:30
سلام مریم جون
مثل همیشه وبلاگت زیباست
تو کلوپ خودمون واست پیغام گذاشتم


سلام مهرنوش جونم مبارکه اسم جدید نی نی.بیا برام بگو چی شداسمش عوض شد؟ایمیلم رو که داری گوشه وبلاگم هم هست یه ایمیل بزن خیلی وقته ازت خبر ندارم
باران اردیبهشت
20 مرداد 90 23:06
مریم جون الهی که این یه ماه مونده همش بشه برات خاطره های خوب
lili
21 مرداد 90 20:00
maryam joon omidwaram be khubiyo salamat nini ro be donya biyari ,barat doa mikonam khanoomi


ممنون عزیز
nastaran
25 مرداد 90 0:05
مریم جون از خدا میخوام نینیت به سلامت به دنیا بیاد و خودتم به ارزوهای قشنگت برسی


فدای محبتت عزیزم ممنون