پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دایی مجید و پندار

1391/1/26 9:55
نویسنده : مامان مریم
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

میدونین که پندار یدونه دایی بیشتر نداره و دایی اش هم  یکبار بیشتر قرار نیست دایی بشه برا همین خیلی برا پندار ذوق و شوق داره.مژه

برای عید که اومدند دیدم پشت شیشه ماشین،اسم پندار رو که خودش طراحی کرده چسبونده.قلب

خواستم عکسش رو بزارم تا پندار بدونه دایی چقدر دوستش داره.

پندار و دایی مجید

اینم پندار با چهره ای متفاوت همراه با دایی :

پندار عسلی و دایی مجید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی وروجک
25 فروردین 91 23:23
سلام اون عکس دومیه خیلی بامزه ست امیدوارم خداوند داییش رو براش نگه داره ویه جورایی خوش به حالش اخه ارمیای من دایی نداره همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه


مزسی که سر زدین
الهی بگردم دایی مجید پندار دایی ارمیا هم هست قبوله؟
پندار به جاش خاله نداره
نهیر
26 فروردین 91 10:47
قول بده غلط املایی نگیری؟
قول بده تو ذوقم نزنی؟ آخه با هزار ذوق و شوق برای پندارم نظر میذارم ولی همچین میزنی تو وسط حوسم که میترسم برات نظر بنویسم از بس برام ایراد میگیری
حالا ... خدا دایی مجید آقا پندرا رو براش حفظ کنه مریم اون نوشته خیلی برات معنی داره میدونم یه برادر خیلی مهربون که اسم خواهرزادش همیشه باهاشه حالا خالا نداره اگه قبول کنی من خاله پندار البته میدونم که به خاطر املای ضعیفم قبول نمیکنی اخه در این مورد از بالا به من نگاه میکنی همیشه تو سری میخورم ازت
میدونم تو پاسخ چی مینویسی بلدم بهت
برای دوست حاظر جوابم


نهیر،عزیزم، تاج سرم، من غلط کنم از بالا بهت نگاه کنم و تو سری بزنم. این چه حرفیه؟ بجان خودم من چون میدونم مخصوصا اشتباه تایپ میکنی اینا رو میگفتم خدا منو بکشه که اینجوری در موردم فکر کردی :0
من عاشقتم عزیزم
با افتخار تمام نهیر خاله پنداره من دوستای خوبی مثل تورو با دنیا عوض نمیکنم آرین منیم مارالیم رو ببوس;*
ماما نرگس
27 فروردین 91 4:15
خدا داییشو نگه داره ایشالهههه ، پندار نازو ببوس.... من مامان آبانم وبلاگای قشنگ مامانای آبانو که دوست دارم لینک میکنم شما رو هم لینک میکنم اگه دوست داشتی لینکم کن...
ارزو
27 فروردین 91 15:21
خوش به حالششششششششششششششششششششششششششششش
مامان عرشیا
28 فروردین 91 14:17
اخی عزیزیم چه دایی مهربونی .ایشالا خدا براتون نگهش داره .
پنداری با این گلاه گیس چه باحال شدی خاله جونم .بوسسسس


مرسی عزیزم ممنون گلم
ازاده مامان هانا
28 فروردین 91 20:41
الهیییییییییییی دایی مرهبون . اصلا داییا عشقن،زندگین ،من خودم عاااااااااااااشق داییمم . با دنیا عوضش نمیکنم . حتما پندارم حسی رو که من به داییم دارم به دایی مهربونش خواهد داشت. مریم داداشت چون تورو خیلی دوس داره عاشق یدونت شده.


آزاده
پندار یدونه دایی داره
من یدونه دایی دارم
مامانم یدونه دایی داره

یعنی به عبارتی پندار و دایی اش و دایی دایی اش همه یه دونه دایی دارن
دایی
1 اردیبهشت 91 0:15
قربونت برم دایی جون


مرسی داداش گلم دل من و پندار برات تنگ شده

ستاره آسمونی
3 اردیبهشت 91 14:48
چه دایی خوب و مهربونی. خدا نگهدارش باشه. اون عکس پندار با اون موها خیلی ناز شده


مرسی عزیزم

مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 91 15:52
به به
چه دایی مهربونی
خوش به حال پندار جون


مرسی خانومی

خانمی
11 اردیبهشت 91 12:03
ههههههههه چه با مزه