پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

در آستانه 8ماهگی

1391/2/16 17:03
نویسنده : مامان مریم
1,524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم 

روزها و شبها در پی هم می آیند و می روند و من لحظه به لحظه عاشق تر از قبل میشوم و تو به من وابسته تر میشوی.

هشت ماه از آمدنت به خانه میگذرد و هنوز مثل روز اول بی تاب در آغوش کشیدنت هستم.بغل

فردا ماهی نو را شروع میکنی به امید روزهای خوب و خوش برای عزیزترینم.قلب

و اما ....

دایی مجید حسابی شاکی شده که چرا عکس جدید نمیزاری؟منتظر

ما هم اطاعت امر کردیم و از خودمان عکسیدیم ههههههههههه:قهقهه

ای بابا زرنگی؟!!! برو ادامه مطلب عکسها رو ببین:نیشخند 

خواب بعد از حمام:

خواب بعد از حمام

قربون اون نگاه کنجکاوت مادر:

قربون نگاه کنجکاوت مادر

مامان دست از سرم بردار،دارم تام و جری میبینم دهههههه:

مامان دست از سرم بردار  دام تام و جری میبینم

قربون اون دست و پای کوچولوت:

قربون دستای کوچولوت

کلوچه مامان:

کلوچه مامان

دور کمرتون چند بود؟!!:

دور کمرنون چند بود؟!!

اینم هفت تا دندون من که بعضی ها باورشون نمی شه که داشته باشم:

اینم هفتا دندون من. تازه یکی دیگه پایین در راهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

یاسمن مامان رادین
16 اردیبهشت 91 22:31
ای جوووووووووووووووووووونم خاله چقدر ماه شدی هشت ماهگیت مبارک عزیزم
مامی مائده
16 اردیبهشت 91 22:40
ای جووونم خوب خونه رو میریزی به هم هااااا افرین


خوبه والله آرزو می کنم به زودی زود خونه ات به هم ریخته بشه مائده خانوم
دایی مجید
16 اردیبهشت 91 22:47
اولین فداییت خودمم قربونت برم زود بیا تهران که ببینم من تورو سفت تر گاز میگیرم یا تو منو؟


دایی جون داشتیم؟؟؟؟؟
زهرا مامان مه سما
16 اردیبهشت 91 23:29
هزار ماشالله به خودت و دندونای قشنگت 8 ماهگیت مبارک عزیز خاله
ازاده مامانه هانا
16 اردیبهشت 91 23:34
مریم جونمممممم ووووووووووی دندوناشووووووو چهاردستو پا رفتنشووووووووووو عزیزممممممم چگد بزرگ شدیییییی مامانت انقد جدیدا کم عکس میزاره دلمونو غش میندازه
مرسی مرمری خوشحالمون کردیییی


مرسی گلم
ارزو(مامان بنیا
16 اردیبهشت 91 23:37
نه ماهگیت مبارک خاله
گلاره
16 اردیبهشت 91 23:46
عزیزمممم چقدر ناز خوابیدهههه. 8 ماهگیت مبارک خاله
سحر مامان ارشاک گوگولی
17 اردیبهشت 91 0:07
عزیزم امان ازاین روزها وماهها که انقدر سریع میگذرند هشت ماهگی گل پسر مبارک
مامان عرشیا
17 اردیبهشت 91 0:30
عشقم 8 ماهگیت مبارک . وایی چه عکسهای نازی میام میخورمت ها خاله .
مامان ماهی
17 اردیبهشت 91 1:18
وای موهات رو نگاه کنم که فشن کردی یا اون مروارید کوچولوهات رو شازده پسر


مرسی مائده جونم
صوفیا
17 اردیبهشت 91 2:12
ماشااااااااااااااااااااالله هزار مااااااااااااااشالله(مریم جون نگی چشم کردم)اولین باری که میبینم ماششششششششششششالله هززززززززززززززار ماششششششششششششاللللللللللللللللللله یه بچه هشت ماهه هفتا دندون داشته باشه برای من که اولین باره
دوباره ماششششششششششششالله هزاز ماشششششششششششششششششششششششاللللللللللللللللللللللله(این اخری روبرامحض اطمینان گفتم)در ضمن ببوس این گل پسرو

صوفیا جونم ماشالله به جونت عزیز نه بابا این چه حرفیه شما گلی برا چی چشم بزنی
پندار دندون در اوردنش ارثیه به خودم رفته حالا بیا به خودم بگو ماشالله
نهیر
17 اردیبهشت 91 14:51
پندار جونم 8 ماهگیت مبارک ماشالله به دندونات

خیلی دوستت دارم عین سیب میمونی خاله ادم دلش میخواد گازت بگیره



ارین مثل هلو پوست کنده است نهیر


anna
17 اردیبهشت 91 15:08
banamake man delam barat tang shode che dandoonaye nazi dari age oonja boodam enghadr micheloondamet ke nagoo


به به ببین کی اومده خاله آنا دوست گرمابه گلستان مامان
خوش اومدی خاله جان
ان شالله میایم تا چند هفته دیگه.ماهم دلتنگتیم
الناز(مامان بنیا
17 اردیبهشت 91 15:20
عزیزم جقدر تو ناز شدی بزرک شدی چیکر شدی کی بیای ببینمت


مرسی خاله جونم
میام ان شالله تو ماه دیگه شاید
باران اردیبهشت
17 اردیبهشت 91 17:54
ای جونم چه چهار دست و پایی میره عزیزه خاله

مامان مریم ما همیشه به شما سر میزنیم اما انقدر هولیم نمیرسیم براتون یادگاری بزاریم


ممنون باران جان
الهام
17 اردیبهشت 91 18:29
سلام بابا یه کم دخملهای ما خجالت بکشن نه خبری از دندونه نه از حرکت هههههههه

ببوس گل پسرمو مریم بانو


الهام بانو خوش اومدی قدم به چشم ما گذاشتی
نبینم بانوان محترمه رو با کسی مقایسه کنی عزیز هر بچه ای یه جوره همه که مثل هم نیستند دوقلوهامو ناراحت کنی میام میارمشون پیش داداشی شون که دستت بهشون نرسه ها.ببوسشون دخملی ها رو
سارا مامن ونداد
18 اردیبهشت 91 1:29
الاهی فدای کارات و عکسات برم دندونات این مرواریدات رو قربون دلمو اب کردی خاله ..مگه دستم بهت نرسه میخورمت


خاله جون دوستت دارم یه عالمه
ستاره آسمونی
18 اردیبهشت 91 12:04
جونم! چند تا دندون!!! مبارکت باشه عسلی
آینور مامان سهند
19 اردیبهشت 91 16:06
ای جووووووووووووونم فداش شم ماشالا ماشالا مردی شده برا خودش قدر مامانتو بدون پسر گلم