پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

14 ماهه شدی عسل مامان

1391/8/18 10:00
نویسنده : مامان مریم
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به مرد کوچک خونهniniweblog.com

دیروز 14 ماهه شدی و من خدای بزرگ رو به خاطر وجود شیرینت تو زندگی شکر میکنم،نه یکبار بلکه هزاران بار.niniweblog.com

دیشب ساعت 4:30 دقیقه بیدار شدی و تا 6و نیم باهم بازی کردیم.niniweblog.com

یکم بهانه رفتن تو حیاط رو گرفتی،یکم اتل متل بازی کردی و بعد هم به من اشاره میکردی که بریم حمام !!!niniweblog.com

خلاصه با چه مکافاتی خوابیدی خدا میدونهچشم

دو سه روز بخاطر مریضی مامان شما هم تب کرده بودی و الحمدلله دیروز خوب خوب شدی.

این ماه مراقبت بهداشتی نداشتی اما اگر بابا وقت کنه برا قد و وزن میبرمت درمانگاه عزیزم.

مامان اقدس امروز بلیط داره تا بره تهرانniniweblog.comچون هنوز تکلیف اینکه تا کی تو این خونه بمونیم معلوم نشده.

اینم عکس های پسرک 14 ماهه من البته در ادامه مطلب:niniweblog.com

 

مهندس خوشگل مامان:

مهندس مامانشه

پسرم و قندیل خانوم :

پندار و قندیل

وووووو چه پسری ماشالله:

وووووووووو چه پسری

پسرم موقع قیافه گرفتن و ناز کردن:

پندار قیافه بگیر مامان

وقتی هر دو پاش رو تو یه کفش میکنه میگه بریم حیاط کلاغ پر بازی....

کلاغ پر تو حیاط...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مروارید مامان آوا
18 آبان 91 10:36
14 ماهگیت مباااااااااااااارک عزیز دل خااااااااااله


مرسی خاله جونم
نیر
18 آبان 91 12:50
14 ماهگیت مبارک کلوچه من
وقتی مامان میگه ادامه مطلب عکس اول میرم عکسها رو نگاه میکنم بعد میام مطلبو میخونم چون وقتی عکستو میبینم ذوق میکنم دلم شاد میشه خیلییییییییییییییی با مزه ای خیلی
فقط هیچ وقت نفهمیدم بچه جنوب اینقد سفید میشه اخه؟


ممنون خاله نیر
این لطف بیش از حد شما به من و مامانه
خب دیگه خاله جون ما اینیم دیگه
شيما
18 آبان 91 13:43
مباركه ١٤ ماهگيت... اون عينك هم خيلي بهت مياد پسر فسقلي،بووووس


مرسی خاله جونی
مامان ابوالفضل
18 آبان 91 15:20
سلامممممممممممممممممممم
14 ماهگیه آقا پندار مبارک

دندونای 15و16هم مبارک
پسریه من فعلا 6 دندون داره


سلام به روی ماهت
مبارک باشه عزیز کم کم در میان نگران نشو
نگین عمه
18 آبان 91 21:11
وای سلام چرا پندارک این همه صورتش زخم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مبارک باشه چهارده ماهگیت پندارگلی


سلام زخم نیست که به نیش پشه حساسیت شدید داره تا نیشش میزنن قلمبه قلمبه باد میکنه صورتش مرسی عزیزم که سر میزنی
دایی مجید
20 آبان 91 4:04
فدایی داری


مرسی دایی
صبا
20 آبان 91 13:59
ووووووووووی خاله خیلیییییییی مهندسی بهت میاد .... کلاغ پر بازی کردنتم دوست دارم قربون اون انگشت کولوچوت برم من....


خاله صبا منم دوستت دارم
یاسمن مامان رادین
21 آبان 91 11:25
14 ماهگیت مبارک عزیزم.
مریم اون پرنده چیه رو شونه بچه گذاشتی؟یهو نوکشو نزنه تو چشم بچه
قربوون اوون انگشت کوچولوت که باهاش کلاغ پر بازی میکنی


مرسی خاله یاسی
پس معلومه وب پندا رو کامل نخوندی اون قندیله یه بلبل کاملا دستی اتفاقا با پندار خیلی جوره
خدا نکنه خاله جون
یلدا(مامان کیان)
21 آبان 91 11:59
عکس حیاط خیلی جیگره واییییییییییییی نباتی


مرسی خاله جان
الناز(مامان بنیا
24 آبان 91 14:45
مبارک باشه خوشکل من


مرسی خاله الی
یاسمن مامان رادین
25 آبان 91 14:00
میدونم قندیله.منظورم اینه چرا روی شونه بچه است.هرچه قدر خوب باشه عقل که نداره مادر جوون


بخدا یاسی عقل داره زیادددددددددد خیلی با پندار جوره اصلا نوک نمیزنه میره خودش رو میچسبونه به پندار ریز ریز میخونه ننه جوون
مامی مائده
25 آبان 91 15:44
دایی محمود
25 آبان 91 19:39
به به پسر نااااز. مثل داییت مهندس شدیا. چه عشوه ای اومده. کلاااااااغ پر گنجشک پر دایی مجید پر دایی مجید که پر نداره...........


خدا کنه مهندس بشه
یه موی دایی مجید هم به تنش باشه راضی ام
مهندس؛خوشتیب؛قدبلند و مهربون ....
از کجا معلوم شاید پر هم داشته باشه

البته دایی محمود هم همین خصوصیات رو داره ها

ازاده مامانه هانا
26 آبان 91 3:28
عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک ببخش از تاخیرم دلتنگتم خیلی


خواهش خاله جان
ممنون
مامان کیانا
11 آذر 91 18:23
بابا خوش تیـــــــــــــــپ
همیشه سالم و سلامت باشی گلم