پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دایره لغات پندار

1391/8/25 11:20
نویسنده : مامان مریم
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبون مامان

خوبی گلم ؟ قلب

این روزها مشغول جمع کردن وسیله های خونه هستیم تا ظرف چند روز آینده خونه رو تحویل بدیم و بریم آبادان.چشمک

مامان این روزها وقت نمیکنم باهات حرف بزنم و شعر بخونم.شرمنده ام بخدا خجالت

قول میدم به محض اینکه از این وضع بیرون بیایم بشم همون مامانی قبلی که برات شعر میخوند.

 حتما حتما باز برات وقت میزارم و یه عالمه بازی میکنیم خوبه؟مژهبغل

اینم سری اول کلمات که شما به زبون میاری ماشالله هزار ماشالله به پسر گلم:

 

تلفظ پندار

کلمه مورد نظر

آبه

         آب

نام نام،به به

هر نوع خوراکی

ایشی

گربه

دی ده،بابا

بابا

ماما،دیه

مامان

دی یم

مریم

جوجو

جوجه،پرنده

یایا

بای بای

دی دو

گردو

دده

بیرون،ددر

لالا

خواب

دف

رفت

نیسش

نیست

دی دا

پندار

آخ

کثیف

اده

بده

منه،من من

مال من

ببی

ببعی

باه باه

باب اسفنجی

انونو

انگور

گاگا

الاغ عروسکی اش

لاه لاه

لالایی

بدو بیا

بدو بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نیر
25 آبان 91 14:07
من اون زبون شیرینت که این کلمه ها رو میگه رو بخورم
ماشالله به کلوچه من


مرسی نیرجونم فدات
مامی مائده
25 آبان 91 15:42
وای چه شیرین زبونی ای میکنه قندعسلمون ماشالا


مرسی مائده
دایی مجید
25 آبان 91 18:52
قربونش برم


مخلص دایی مجیدم هستیم
مینا
25 آبان 91 23:17
سلام
عزیزم
ماشاالله
به پندار عزیزم
مریم جون دلم برات تنگ شده


سلام مرسی مینا جان فدات بشم
منم دلتنگتم
دایی مجید
27 آبان 91 1:52
آقایی
الهام مامان کیارش
27 آبان 91 10:22
ماشاالله خاله جون
یعنی کیا هم تا 2 ماه دیگه اینجوری حرف می زنه .بعید می دونم


خاله باهاش خیلی حرف بزن تا زود زود زبون باز کنه قربونش برم
تداعی
27 آبان 91 10:47
عزیز خالههههههه ماشالله به حرف زدنت
علی تنبله هیچی نمیگه


علی تنبل نیست خاله باهاش حرف بزن سی دی ترانه کودکانه بزار کم کم به حرف میاد یه روز اینقدر حرف بزنه که بهش بگی مامان یه لحظه سامت باش خواهش میکنم


مامان سلدا
27 آبان 91 10:47
اییییییی جان پندار جونم فداش بشم عسلکم قربون شیرین زبونیات


مرسی خاله جون خدا نکنه
نگین عمه
27 آبان 91 19:37
وااااااای الهی عزیز دلم ماشاالله پندارگلی با این زبون مثل شکر شیرینت


مرسی نگین جان
نگین عمه
3 آذر 91 13:15
سلام عمه جان یه مشکلی دارم می شه بهم بگویی چگونه برای تصویری که در وبلاگم می گذارم رمز بگذارم. لطفا زودتر بهم بگویید مرسی


سلام
باید وقتی مطلب و عکس رو گذاشتی قبل از ثبت همون پایین صفحه که نوشتی نوشته رمز ذار باشد؟ رو بزنی عزیزم آدرس .بلاگت رو هم برام بزار لطفا ممنون


زیر اون قسمت که نوشته نظرات قبل از مشاهده تایید شوند نوشته درج رمز اونو بزن
سحر مامان تانیا
3 آذر 91 15:09
ماشالا به این شیرین زبونی های قند عسل


مرسی گلممممم
مامان رها
9 آذر 91 8:39
خاله قربون اون حرف زدنت بشم ماشالله هزار ماشالله
رهای من که تازه 2 ماهه یکم داره خوب حرف می زنه و لغات جدید یاد می گیره


خدا نکنه خاله
هر بچه ای یجوره نمیشه مقایسه کرد حالا صبر کن یه روز اینقدر رها زبون میریزه برات بیا و ببین
مامان کیانا
11 آذر 91 18:22
قربونش با این زبون خوشگلش
عمو اسماعیل
12 آذر 91 15:01
بچمون بزرگ بشه میشه سخنران رسمی سازمان بین الملل


مرسی عمو اسماعیل خدا کنه