پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دایره لغات پندار 3

1392/1/19 16:11
نویسنده : مامان مریم
1,699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم تا برات از کلماتی که میگی و کارهای جالبت بگم:

البته تقریبا هر چی که بگیم رو تکرار میکنی اما بعضی ها رو با لحن خاص خودت میگی که بامزه تره :

دادی = دایی

دگی = دکمه

دوغ

بند = امر به بستن چیزی

پسته = با فتحه روی ت

قاقا = هر خوراکی که میبینی

قند

چای

مانی = ماهی

حموو = حمام

ده

پنج

یک

سس

ماشین

سبزی

چوب شور

آجی

هنی نی = هندوانه

 

اما کارهای بامزه ات:

یکی تیو تیو کردنه که انگشتت رو مثل تفنگ میگیری جلومون و میگی تیو تیو (صدای شلیک) تا ما الکی خودمون رو به مردن بزنیم.

دیگه اینکه موقع خواب چشات رو میبندی و خرو پف میکنی که بگی من خوابم.خواب

شب هم موقع خواب سمت راست من میخوابی و نصفه شب از روی شکم من میای سمت چپ میخوابی و با پات هل میدی منو تا برم رو تشک شما بخوابم (بلا استثنا کار هر شبته)چشم

دیشب پی بردم از سگ هم خوشت نمیاد رفته بودیم خونه عمو علی از بیتل خوشت نمی اومد و تا می اومد سمتت میدویدی سمت من و میگفتی به این(بیتل) بگو بره کنارابرو

 داخل تاکسی که میشینیم هنوز راه نیفتاده به راننده اشاره میکنی نانای و تا برات روشن نکنه آروم نمیشی بعد هم که روشن شد همه باید دست بزنن تا برقصیتشویق

یه ترانه هم هست که میگه کی بلده چشمک بزنه،اونو باید بخونیم تا تو بگی من من (خوبه والله)چشمک

وقتی آماده میشیم بریم بیرون اشاره میکنی برات ادکلن بزنیم و حتما هم لباست رو بو میکنی تا مطمئن بشی زدیم و الکی گولت نزدیم (قرتی)بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آراد(خاطره)
21 فروردین 92 15:41
سلام به پندار ناز و مامان مهربونششششششش
قربون شیرین زبونیات...
چه کارایی که بچه ها نمیکننن...


مرسی خاطره جونم آراد گلم رو ببوس
مهلا
23 فروردین 92 22:28
عزیز خاله ماشالا هزار ماشالا بهت که هر روز شیرین زبونتر میشی
مامانی میخاد یاد بگیره چطوری دل دخترا ببره


مرسی مهلا جون آخه پدر ما رو هم درمیاره همزمان با بردن دل دخترا
مامی وانیا
24 فروردین 92 0:35
سلام مریم جون خیلی بامزه بود مخصوصا اون تاکسیش خدا برات حفظش کنه


سلام سیما جونم ممنون آره والا ما هر وقت سوار میشیم رسما عروسی میگیریم تا برسیم به مقصد
نیر
24 فروردین 92 0:54
آآآآآآآآآی من این دایره لغاتتو بخورم
خیلی با نمکی مخوصا تاکسیه مردم از خنده الهی خاله بخورتت بچه 14 دندونی
دوستتون دارم


نه نخور نیر جون اونوقت دیگه حرف نمیزنه ها از من گفتن
خودت بانمک تری
ما هم دوستت داریم در ضمن 14 نه 16 شانزده گفتم یا نگفتم ؟گفتم یا نگفتم؟؟؟؟؟؟؟
نیر
24 فروردین 92 1:10
ماشالله به خدا اره 16 تا بود خواستم ببینم حواست هست


ای کلک حقه باز کم نیار
من دستم بهت برسه کشتمت ،که خواستی ببینی حواس من هست یا نه؟!!!! شهیدی نیر اگر ببینمت یادت باشه گفتم ها
نیر
24 فروردین 92 1:17
صبر کن الان بهت زنگ میزنم اینجوری نمیشه اگه اون موهات نیاد به دستم




خخخخخخخخخخخخخ زنگ بزن گوشی سایلنته جواب نمیدم خخخخخخخخخخخخخ
الهام مامان کیارش
24 فروردین 92 9:08
به قول نیر اون دایره لغاتتو بخورم خیلی خوب داری پیش می ری قرتی خان



مرسی الهام جونم
الناز مامان بنیا
24 فروردین 92 15:17
قربون دایره لغاتت


مرسی مهربونم الی جون
دایی مجید
2 اردیبهشت 92 20:24
ماشالله دایی خوب اهنگی واست گذاشتم حالا کی بلده چشمک بزنه؟


مرسی مجید جان
آره دیگه کارمون در اومد با این ترانه که براش گذاشتی و یاد گرفت :p