پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

19ماهگی پندار جونم

1392/1/17 12:13
نویسنده : مامان مریم
996 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

ما برگشتیم

این چند روز سرعت اینترنت افتضاح بود و من نتونستم مطلب بزارم

امروز 17فروردین ماه مصادف هست با 19 ماهه شدن عسل مامان،مبارکه عزیزم قلب

روز سیزده بدر هم همراه با مامان جون اینا و عمو احمد (پسر عمه بابا)و خانواده اش رفتیم کنار پل ایستگاه دوازده بین نخلها خیلی خوش گذشت.

اینهم عکسای این چند وقت:

نیشخندالبته در ا دامه مطلب...

 

اول عکسهای جشنواره نوروز (محوطه برج میلاد):

عمو نوروز

حاجی فیروز

گل در کنار گل...

نماد نوروز...

مادر و پسر

دوغ دوغ مشک دوغ

جوجو !!!(به قول پندار)

شوتو(به قول پندار)

مار پله

سیزده به در

سیزده به در...

و این هم عکس 19 ماهگی پسر طلا:

قربون خنده هات برم من

و پس از چند دقیقه پندار عوض میشود:

و پس از چند دقیقه پندار عوض میشود...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

rayhaneh
17 فروردین 92 18:00
salam khoobin?
chera kachal kardi bacharo?



سلام ممنون
بهش میاد الان تابشتونه اینجا گرمههههههههههه سرش سبکه راحت
مامی مائده
17 فروردین 92 23:45
19 ماهگیت مبارک عزیز دلم

ای بابااااااا اخه چیکار به موهای بچه داریننننننننن


مرسی مائده جونم
دلایلش رو تو کلوپ گفتم
مامی وانیا
18 فروردین 92 0:15
عزیزم قربونش برم که مثل ایکیو سان شده ایشالاه موهاش پرپشت تر بشه و زودی در بیاد


مرسی سیما جون خدا نکنه من به فدای وانیا دعا کن خواهر
نیر
18 فروردین 92 0:22
سال نو مبارک
19 ماهگیت مبارک
مدل موهات مبارک
مریم روسریت خیلی بهت میاد
ای خاله قربون خندیدنت ماشالله به اندازه من دندون داری


سلام سلام عشق من
ممنون بابت اینهمه تبریک به فال نیک میگیرم نیر جون
الهی برا شما هم مبارک باشه
تو هیمشه لطف داری به من
عاشقتم آرین رو ببوس
نیر 16 تا دندون داری خدا وکیل؟؟؟؟؟؟؟
نیر
18 فروردین 92 0:27
گفتم که دارم
گفتم یا نگفتم ؟گفتم یا نگفتممممممممممممم؟


ببخشید نیر جونم گفتم شاید تو شمارش اشتباه کرده باشی و احتمالا فقط ردیف بالا رو شمردی 16 تا بوده
سحر مامان ارشاک
18 فروردین 92 10:57
سلام مریم جون
سال نو مبارک. 19 ماهگی پندار جون هم مبارک.
ایشالا امسال براتون سال خوبی باشه سرشار از آرامش و تندرستی



سلام عزیزدل
ممنون متشکر
الهی برا شما هم همینطور باشه
الناز مامان بنیا
18 فروردین 92 13:07
وای چه با صفا بود عکسها چقدر ناز شدی مریم جونم


مرسی الی جونم همیشه به من لطف داری به پای شما نمیرسم عزیز دلم
مامان یزدان
19 فروردین 92 11:11
19 ماهگی مبارک.
مامانی چرا کچل کردی بچه رو؟؟؟؟
با نمک شده.


مرسی عزیزم
چون بانمک میشه منم کچل کردم دیگه
الهام مامان کیارش
19 فروردین 92 12:43
وای مگه دستم بهت نرسه مریمی چرا بچه رو کچل کردی آخه موهاش به اون خوشگلی شده بود


گلم موهاش نامرتب در اومده بود خواستم یه دست در بیاد
هوا هم گرمه خواستم سرش سبک باشه (نیست خیلی خرمن خرمن مو داره)
حدیث
19 فروردین 92 16:31
آخیییییش دلمون وا شد
چقدر عکسسسس
همیشه شاد باشین


خدا رو شکر دل دوستم وا شد
مشکات رو ببوس
نسترن
26 فروردین 92 15:30
سلام. عزیزم سال نو مبارک دوست خوچگل و نازم موهای پسملیمونم مبارک باشه ایشالا اصلاح دامادیش البته کچل نکنیا بوس به هر دو تون


سلام نسترن جونم نی نی های نازت خوبن؟
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
ممنون ان شالله نه دیگه ایندفعه فشن میکنه پسرم