پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

تلاش در انجام پروژه"پوشک دیگه بسه"

1392/1/25 1:10
نویسنده : مامان مریم
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی پسر نازم؟قلبماچ

عزیز دلم دو سه روزه داریم تلاش میکنیم تا از پوشک خلاص بشی الان هوا گرمه و توی این هوا با پوشک واقعا اذیت میشی.niniweblog.com

روز اولی که خواستیم این کار رو شروع کنیم (من و بابا باکمک هم)از توالت فرنگیت استفاده کردیم،اما شما اصلا حاضر نبودی توش (جیش)کنی.niniweblog.comفقط میرفتی کارتهای بازی خودت رو می آوردی و قایم میکردی تو لاکپشتت(توالت فرنگی ات)و درش رو میبستی!!!!niniweblog.com

بعد فقط حاضر شدی روش بشینی البته دستشویی تو حمام میکردی و من هر بار باید کل حمام رو میشستم و ضد عفونی میکردم.هر یک ربع یکبار می بردمت تا زمان دستم بیادniniweblog.com

روز اول فقط دوبار لباست خیس شد و به اصطلاح از دستت در رفت که بگی.niniweblog.com

اکثرا آخر شب یا اول صبح پی پی میکنی منم رو این حساب ساعت  9به بعد پوشکت کردم تا هم اگر کثیف کردی اذیت نشی هم اگرخوابیدی و خیس کردی پوشک باشی چون اگر من متوجه نمی شدم و باز بودی سرما میخوردی و بعدها پا درد میگرفتی بخاطر رطوبتی که تا صبح روی پات بود.niniweblog.com

روز دوم هم از راه رسید و ما از خیر آقای لاکپشت گذشتیم و اونو کنار گذاشتیم.و شما فقط و فقط توی حمام راحت بودی(دستشویی توی حیاطه و مامانجون گفت تو حمام یاد بگیره اشکال نداره)niniweblog.com

دیروز هم یکبار لباست خیس شد اونم به این دلیل که بابا دیر متوجه شد که میگی جیش.و روز دوم هم گذشت.niniweblog.com

امروز هم خوب بود و عصر احساس کردم نیاز داری پوشک بشی برا پی پی و پوشکت کردم و بعد که تمام شد باز کردم.niniweblog.com

حالا باید ببینیم این ماجرا به کجا ختم میشه.چون شما گاهی وقتا نمیگی و من ازت تند تند میپرسم بریم دستشویی تا بگی نه یا آره.niniweblog.com

باید طوری بشه که خودت قبلش بگی تا خیالم راحت بشهniniweblog.com

الهی من فدای پسرم بشم ماچ

تازه یه چیزی یادم رفت بگم :

وقتی بهت چیزی میگم و آخرش میگم باشه؟ میگی چششششششششششش.یعنی چشم من به فدای چشم گفتنت بشم niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامی وانیا
25 فروردین 92 22:51
افرین به این مادر و پسر ایشالاه موفق باشید در انجام پروژتون


مرسی مرسی خاله مهربون خدا کنه این هفته پروزه به اتمام برسه
مامی مائده
25 فروردین 92 23:26
گل پسرمون دیگه مرد شده جیششو میگه افرینننننن ولی خدایی عجب کار سختیه هااااااااا خدا به داد برسه. راستی قالب جدید هم مبارک خیلی خوشگله


ممنون مائده جونم آره سخته اما خب خوبه نتیجه کار شیرینه ههههههههه
سحرناز
26 فروردین 92 1:11
امیدوارم در انجام این پروژه موفق باشید.....
قالب جدید وبلاگ مبارک


ممنون عزیزم
مهلا
26 فروردین 92 23:49
موفقیت همیشه همراه شما باشد

به منم کمک کنید لطفا


ممنون مهلا
چه کمکی ازم بر میاد عزیز بگو؟
مهلا
27 فروردین 92 12:44
منظورم در مورد پروزه هست


عزیز همین کارایی که کردم انجام بده تو کلوپ واست نوشتم
شیما
27 فروردین 92 14:44
آخی چه برنامه ای دارین پس شما
خیلی سخته خدا کمکت کنه خواهر
قربون این پسرت با این حرف زدنش


آره شیما جون ممنون خدا نکنه عزیزم
من فدای رهام گلم بشم
مامان نخودی
27 فروردین 92 22:55
خدا قوت مریم یه ربع یه بار واقعا سخت بوده
ایشالا که هرچه زودتر کاملا موفق بشی


ممنون خواهر گلی خدا کنه راحت بشم هم خودش راحت میشه هم من
مامان یزدان
28 فروردین 92 8:50



مرسی عزیزم
زهرا مامان مه سما
28 فروردین 92 17:09
مریم تو موفق میشی


میدونم عزیز اما چه موقع>؟
خیلی سخته پسرا یکم سختن تو پوشک گرفتن دعا کن موفق بشم عزیزم
نیر
30 فروردین 92 21:57
افرین پندار جونم تو میتونی همانطور که بقیه چیزها رو تونستی
راستی دندون مندون جدید نداری دیگه خاله


مرسی خاله خدا کنه

دندون مندون والله چرا دوتا آسیا دارم از عید تا حالا پدرمو در آورده در نمیاد منم همش 4تا انگشتم تو دهنمه
مهلا
13 خرداد 92 12:30
اخه به دانیال چطوری جیش وپی پی را بفهمونم

2.میگه تو دستشویی وحمام اب را بده دستم وگرنه نمیام
3.زمان پی پی دانیال اصلا معلوم نیست
4.بعد از خواب اگر بردمش برای اینکار خونه رو سرشه وپدر میگه بی خیالش باش

5.وقتی هم در خودش جیش می کنه اصلا به روی مبارک نمیاره
وکلا با مشکلات بسیاری روبرو هستم


خب مهلا جون شاید براش زوده هنوز که یاد بگیره
اگر آب بدی دستش مگه چی میشه پندارهم وقتی تو دستشویی هست میگه شیر آب باز باشه تا من جیش کنم این که اشکال نداره
پی پی هم بالاخره الان باید دستت بیاد در طول روز چند بار کثیف میکنه مثلا پندار از خواب که بیدار میشه سریع باید پی پی کنه
یا اکر بین روز باشه خودش میگه مامان اه اه
باید با صبر و حوصله پیش بری و اگر میبینی قبول نمیکنه فعلا بی خیال شو تا یکم بزرگتر بشه