پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دایره لغات پندار 2

1391/10/21 14:49
نویسنده : مامان مریم
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

برات یه سری دیگه از کلمات رو با تلفظ خودت مینویسم تا یادگاری بمونه:

تلفظ پندار                  کلمه مورد نظر

ددیل                                   قندیل

تدی                                    ته دیگ

باطی                                  فاطی(خاله بابا)

بزم بزم                                بده به من بزنم (اشاره به زنگ حیاط)

بلم بلم                                بریم بریم 

بدم بدم                               بده به من

بادوو                                   بادام

دای                                    دایی

اخخ                                    زخم دستت (یا اشاره به داغ بودن چیزی)

ببی                                    مجید (دایی مجید)

دَ                                       در بطری یا ظرف

دالوو                                   دالی موشه

دوو                                     دود

niniweblog.com

عکس العمل ها:

موقع شنیدن صدای باد: میگی فووووو

موقع شنیدن صدای رعد و برق یا روشن شدن آبگرمکن: میگی باااام یا داااام

موقع دیدن مگس  کش یا کشتن مگس: میگی دنگ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

صبا مامان نیوشا
22 دی 91 12:46
عزیز دلم که اینقدر خوب حرف میزنی و شربتاتو میخوری و مامان مریم رو ذوق زده میکنی.....
مامانش از طرف منم بچلونششششش


مرسی گلم .فدات بشم چشم میچلونمش. نیوشا گلی رو ببوس
دایی مجید
22 دی 91 22:30
دای ببی فدات شه.


مرسی دایی ببی
الهام مامان کیارش
24 دی 91 13:45
ای جوووووووونم دیگه بزرگ شدی ماشاالله خاله جون پس چرا کیارش دامنه لغاتش اضافه نمی شههههههه


مرسی خاله جان
ممنون
باهاش بیشتر حرف بزنید تا بیشتر حرف بزنه عزیزم عجله هم نکن یه روز اینقدر زبون بریزه که از خوشی غش کنی
سهیلا
25 دی 91 1:44
عزیزم کلماتت منو کشته ماشالله به تو


مرسی سهیلا جونم فدات بشم
lili
27 دی 91 13:26
شیرین زبونه این پسرمون ...


مرسی لی لی جان
مامان کیانا
27 دی 91 17:31
سلام مریم جون. خوبی؟ ببخش من چند وقته خیلی دیر به دیر میام. ولی هر بار میام حتما به وبلاگت سر میزنم. ببخش کم نظر میدم. واقعا هم وقتم کمه هم کیانا نمیذاره درست با کامپیوتر کار کنم!!!
پسرت گلت رو از طرف من ببوس. خیلی شیرین و ناز شده


مرسی عزیزم نه بابا این چه حرفیه من درکت میکنم کیانای عزیزم رو ببوس
مامان دینا
2 بهمن 91 13:00
سلام مریم جون بابت تاخیرم عذر می خوام درگیر دفاع دانشگاهم بودم که بالاخره تموم شد ماشالا به پندار کوچولو که مثل مامانش زرنگه، عزیزم چه بزرگ شده چقدر زمان زود میگذره انگار همین دیروز بود که ما باردارا با هم چت می کردیم یادش بخیر، پسر گلمون رو از طرف من ببوس
غصه موهاشم نخور دینای منم همینطوره یه ذره دیگه صبر کنی پرپشت میشه


سلام عزیزم مبارک باشه به سلامتی درست هم تمام شد . دختر گلت رو ببوس ممنون که به یادمی
مامان آراد(خاطره)
2 بهمن 91 17:38
ای جون دلممممممممممم...قربون شیرین زبونیات...
مامانی اسپند یادت نره


ممنون خاطره جان آراد عزیزم رو ببوس
دایی محمود
5 بهمن 91 19:22
سلام دایی جون. امروز 91/11/5 دایی ببی مهندس شده. ازینجا به همتون تبریک میگم


سلام دایی من هم به شما تبریک میگم من اومدم خوابگاه که ببینمت اما نبودی مهندس
مامان یزدان
7 بهمن 91 7:29



ممنون خودت گلی
مامانی وروجک
16 بهمن 91 22:37



ممنون عزیز از ابراز محبتت
مامان رها
21 بهمن 91 15:51
سلام ممنون عزیزم از احوال پرسی هات همه خوبیم و خوشیم همون طور که گفتی سرم خیلی شلوغه
حالا بیا دیدنمون یه کوچولو اومدم که بی خبر ازمون نمونید
دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه



ممنون گلم منم یه مدت اینترنت نداشتم
ازاده مامانه هانا
21 بهمن 91 16:29
عزیز دلم خاله بی معرفتت اومده چقدعه تو بزرگ شدی پندار جاااااااااااااااااااااااااااااانم. مریم من سرم حسابی شلوغ پلوغه تو هم سر نمیزنیااا نمگی دلم برات تنگ میییییییییییشهه


ازاده جان من اینترنت نداشتم شرمندم هانا رو ببوس عزیزم
مامان کیانا
23 بهمن 91 17:04
قربون اون زبون شیرینت


خدا نکنه خاله جونم