پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

برای دیدن تو!!!

1390/3/19 12:29
نویسنده : مامان مریم
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان

امروز خیلی دلتنگتم .آخه میدونی زیاد تکون نمیخوری دلم لک زده برا تکون خوردنات. دارم ترانه گوش میدم دقیقا شرح حال منه برات مینویسم تا بدونی چقدر دوستت دارم دلبرکم. دلم برا قیافه نمکی ات که هنوز ندیدم تنگ شده .حاضرم هر کاری کنم تا زودتر ببینمت .

niniweblog.com

به عشق تو گرفتارم  در این دنیا تو رو دارم

تورو تا جون به تن دارم  دیگه تنها نمیزارم

من قصه گوی عشقم تو بهترین کلامی

قشنگ ترین خیالی که هر نفس باهامی

وقتی تویی کنارم آسمون آبی رنگه

 میام به دیدن تو دنیا با تو قشنگه

برای دیدن تو دست میگیرم فانوس ماه

طلسم راه و میشکنم میگذرم از شب سیاه

به گوش کوه و در و دشت اسمت و فریاد میزنم

تا هر جا هستی بشنوی که تنها عاشقت منم

برای دیدن تو ثانیه ها رو میشمرم

برای دیدن تو من از یه دنیا دل میبرم

برای دیدن تو هزاربار میمیرم

برای دیدن تو دوباره من جون میگیرم

برای دیدن تو دست میگیرم فانوس ماه

طلسم راه و میشکنم میگذرم از شب سیاه

واسه دوباره دیدنت میشم گل اقاقیا

تا زیر پاهات بمیرم پرپر بشم تو جاده ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هاله مامان ترمه
19 خرداد 90 12:34
اینقدر فکرتو نگران و دلتنگ نکن هر چی فکر کردی اونم حس میکنه دلت میاد دلتنگ بشی که اون ناز خوشگل هم دلتنگ بشه شاد باش و شادیتو بهش بده ، همینطور عشقت رو هم خودت هم همسرت از همین الان ذره ذره احساساتتون رو میگیره و ضبط میکنه
ستاره آسمونی
19 خرداد 90 13:24
شعر قشنگی بود. آخ که عاشق اون لحظه ای هستم که دستای ناز نی نی نازمو توی دستام بگیرم.
شکوفا وخاله اینقه
19 خرداد 90 13:32
به به چه وبلاگ قشنگی ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد از حالا ما قدمش رو تبریک میگیم.راستی چه شعر خاطر انگیزیخونه مادربزرگه من شما رو لینک میکنم.اگه اشکال نداره



خواهش میکنم باعث خوشحالیه دوست عزیز
مهرنوش
21 خرداد 90 12:49
مریم جون سلام خودت میدونی من تو بارداریهای قبلیم مشکل داشتم و همیشه این سوال برام مطرح بود چرا 9 ماه؟چرا این همه انتظار؟چرا اینقدر طولانی با خطرات مختلف؟! اما حالا میفهمم این 9 ماه فرصتی بای عاشق شدنه.فرصت برای مادر شدن که همون نهایت عشقه. هر روز عاشق تر میشیم و دلتنگتر. پس نهایت لذت را از روزای عاشق شدن ببر