پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ووروجک

1390/3/17 14:05
نویسنده : مامان مریم
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

حالت چطوره؟ حتما از دست مامان دلخوری که این چند روز چیزی برات ننوشتم.دلیلش این بود که این چند روز اینترنت نداشتم و از شانس بدم خوردم به تعطیلات.

بابایی دیروز زحمت کشید رفت اکانتم رو شارژ کرد.

Computer Smiley

امروز هفته ٢٤ شما تمام شد. از فردا وارد هفته ٢٥ میشی مامانی.

هنوز حدس و گمان ها در مورد اینکه شما دامن زری هستی یا کاکل زری ادامه داره.

هرکسی از روی علایم مخصوص خودش جنسیت شما رو حدس میزنه.

Thinking Smiley Text  
 

این روزا تکون خوردنات خیلی زیادتر و قوی تر شدن. یه وقتایی که تکون نمیخوری باهات حرف میزنم تا برام تکون بخوری و نشون بدی که متوجه حرفهای مامان میشی.

مامان برم نهار درست کنم. امروز سه شنبه است و نوبت..... آفرین ماکارونی

روی ماهت رو میبوسم مامان زود زود بیا تو بغلم.

Love Smiley
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره آسمونی
17 خرداد 90 12:25
سلام مامان مریم. دلم برات تنگ شده بود. منم داشتم فکر ناهار میکردم. خوب شد گفتی ماکارونی. خیلی وقته دلم ماکارونی می خواد. منم رفتم که ...
بابا عزیزه
17 خرداد 90 14:05
چه بابایی بده داره این پینگیل شما!!!!دیر اکانت شما را شارژ کرده باید تنبیهش کنید . دههههههههههههه
مامان ساینا
19 خرداد 90 4:41
سلان مامان مریم گلی من لینک شما را گذاشتم مرسی که به ما سر زدی
lili
19 خرداد 90 14:20
che makaloniye khoshmazhei bood,mmmm...bazham balam dolos mikoni mami joonam