پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

تشکر از بابایی

1390/3/7 22:19
نویسنده : مامان مریم
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان شبت قشنگ

امروز عصر با بابایی رفتیم خرید ماهیانه برای خونه. آخه امروز بابا حقوق گرفت. وقتی برگشتیم بابایی طبق معمول شروع کرد به خوراکی خوراندن به من. بعد هم که رفتم ظرفای توی سینک رو بشورم گفت زیادن خودم میشورم. اومدم اینو برات بنویسم تا همیشه یادت باشه بابایی چقدر مهربونه و چقدر به سلامتی من و شما اهمیت میده .

ممنون باباعزیزهFor You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهرنوش
8 خرداد 90 11:09
سلام مریم جونم چه خوب که مطلب زیاد نوشته بودی کلی سرگرم شدم در ضمن ظاهر جدید سایتت خیلی قشنگه خصوصا آهنگش
ستاره آسمونی
9 خرداد 90 11:37
سلام مریم جون خدا رو شکر بابای نی نی منم خیلی مهربونه و هوامون رو داره. برای تو و نی نی گلت آرزوی سلامتی میکنم.
ESI REZ
9 خرداد 90 12:57
eeeeeeeeeeeee چه وبلاگی زودتر میگفتی زن دادا ببینیم تازه دیدمش چه بیخبر کار انجام میدیا
abbas
10 خرداد 90 18:55
چه باباي مهربوني
نرگس
14 خرداد 90 23:17
دست همه باباهای خوب و مهربون درد نکنه
lili
19 خرداد 90 14:22
maman mayam...melsi ke khateratamo baram negah midali...