پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

چند کلمه حرف حساب از بابا به پینگیل

1390/3/27 23:00
نویسنده : مامان مریم
555 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم سلامniniweblog.comمن بابایی شما هستمniniweblog.com

من زیاد اهل صحبت کردن و ابراز علاقه  زبانی نیستم. اهل نوشتم هم نیستم.niniweblog.com

امیدوارم تو هم مثل مامانی با این قضیه کنار بیای. و اینو درک کنی که من با کارهایی که انجام میدم احساسم رو منتقل میکنم.niniweblog.com

من خیلی خوشحالم که خدا بهمون یه هدیه نفیس داده و معتقدم لطفش رو از این به بعد به یمن وجود تو گل کوچولو، نسبت به ما بیشتر هم میکنه.

امشب اومدم برات بگم هر چند شما خیلی ملاحظه مامان و منو میکنی و مشکل آنچنانی تو این مدت برای مامان بوجود نیاوردی. اما احساس میکنم این چند روز مامان یکم از تکونای شما و  کمر درد ناراحته .البته چیزی به من نگفته که ناراحت بشم.من اینو خودم فهمیدم. ازت میخوام یکم ملاحظه کنی و اذیتش نکنی. در ضمن وقتی بدنیا اومدی و بزرگ شدی این  سختی هایی که مامان تحمل کرده رو فراموش نکنی و قدرشو بدونی.niniweblog.com

قربون پینگیل خوشگلم برم niniweblog.comراستش بین خودمون باشه اما دلم میخواد زود زود دنیا بیای تا مثل همه باباها منم فرزند عزیزم  رو ببرم پارک و گردش niniweblog.com

مامانی همش ذوق میکنه و از الان شروع کرده به شمارش معکوس .قول بده که به حرفام فکر کنی و البته بهشون عمل کنی و این 102 روز باقیمانده رو هم پشت سر بزاری و ان شالله صحیح و سالم بدنیا بیای .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی مائده
27 خرداد 90 22:58
بابای نی نیه ما هم مثل شما خیلی ذوق داره و دوست داره زودتر نی نی باید تا ببرتش پارک و گردش


ان شا الله
مامان ابوالفضل
28 خرداد 90 12:02
سلام به بابایی پینگیلی، مامانی پینگیلی و خود پینگلیلی
بابایی اونجورها هم که اولش شکسته نفسی کردی بد ننوشتی
آدم دلش یه جورایی می شه
امیدوارم که همیشه سالم باشین و خوشحال دست در دست پینگیل و مامانی برین پارک و گردش


ممنون مامان ابوالفضل همش میترسیدم نکنه بد نوشته باشم شما هم ان شالله سایه تون بالای سر ابوالفضل باشه همیشه
مامان علیرضا
28 خرداد 90 13:46
چقدر سلیقه به خرج دادی بابایی وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس
منا مامان فینگیلی
30 خرداد 90 11:08
سلام مامان مریم
خوبی مامانی
نی نی که اذیتت نمیکنه ؟ چه خوب نی نی شما از فینگیلی من 2 ماه زودتر به دنیا میاد
چه اسمی واسش انتخاب کردی؟
راستی شما خوزستانی هستید؟
با اجازه من لینکیدمتون


سلام ممنون من خوزستانی نیستم ایینجا زندگی میکنم چون به کسی نگفتم جنسیت نی نی چیه از گفتن اسمش معذورم انشالله دنیا اومد متوجه اسم قشنگش میشین.
mahdi
1 تیر 90 17:31
ایول بابای پینگیل
البته فک نکنم منو بشناسی. ولی اگه از مامان پینگیل بپرسی بت میگه
انشالا که سالم باشید هر سه تون و پینگیلم زود به دنیا بیاد که ببریش پارک
خوش باشید


من مامان پینگیلم اما ببخشید بجا نمیارم شما؟؟؟