پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

99روز دیگه باقیمونده

1390/3/30 11:41
نویسنده : مامان مریم
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

حالت چطوره؟

خوب برا خودت تو دل مامان ورجه وورجه میکنی ها.بابایی میگه به خودت رفته.

آخه بی انصاف یکمی فکر منو نمیکنی ، نه روز دارم نه شب همش در حال تکون خوردنی.

شنبه که رفتم مطب ، خانم دکتر گفت یکمی رشدش کمه ،خیلی هم شیطونه . وقتی بهش گفتم دوماهه تکون میخوری گفت نه دوماه نیست. یک ماه هم نشده امکان نداره به این زودی که شما میگی تکون بخوره . اما به جان خودم دوماهه تکون میخوری مامان جان . از بس شیطونی میکنی بزرگ نمیشی دیگه.

حالا بگذریم از این حرفا .امروز اومدم بهت بگم عدد روزهای انتظار مامان از سه رقم به دو رقم کاهش یافت. تنها 99 روز دیگه به ورود پینگیل به این دنیا باقیمونده هووووووووووووووووووووووووووراااااااااااااا.niniweblog.com

دعا میکنم این 99 روز هم عین برق بگذره تا من از انتظار بیرون بیام.  

راستی روز شنبه بابا رضا زحمت کشیده وسایل سیسمونی شما رو برده راه آهن بارنامه کرده تا برام بفرستند. ان شالله تا پنجشنبه میرسه دستم. اونوقت یه سرگرمی جدید دارم و اونم اینه که هر روز وسایل رو باز کنم نگاشون کنم و کیف کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گل گلی
31 خرداد 90 13:09
میگم اینقدر بیقراری نکن صبر داشته باش اینجوری خودت سختی میکشی میگذره مطمین باش
باران
31 خرداد 90 16:01
مریم جون چشم به هم بذاری ایشالا به دنیا میاد و ایشالا سالم به دنیا میاد به منم سر بزن مامانی
ستاره آسمونی
2 تیر 90 10:25
نی نی منم خیلی تکون میخوره. منم فکرکنم دو ماهی میشه احساسش می کنم.مهم حس مائه نه حرف دکترا


قربون دهنت ستاره آسونی جون یکی نیست به این دکترا بگه حس مادر چیز دیگه است. قربون تکونای نی نی گلت ببوسش
مامی مائده
5 تیر 90 23:44
تو شاکی هستی از تکون خوردن نی نیت؟؟؟؟؟ من که خدا خدا میکنم زودتر کله ملق بزنه اون تو، الان یه چیزای خیلی کوچولویی حس میکنم همه اش، ولی کمههههههههههههه دوست دارم مشت و لگد بکوبه


مائده جونم صبر کن به روز من که افتادی شب خواب نداشته باشی اونوقت بهت میگم! تکون خوردن خوبه ولی نه از نوع تکونای نی نی من!!!!