پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

میوه های تابستونی

1390/3/31 16:50
نویسنده : مامان مریم
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه دلمniniweblog.com

حالت چطوره؟

خوبی خوشی؟

دیشب خونه مامانجون  اینا بودیم .دوباره موضوع صحبت سر جنسیت شما بود، هر کس حدسی میزد. و یا به طریقی میخواست از زیر زبون ما بکشه که بالاخره فندق ما دامن زریه یا کاکل زری.niniweblog.com

 اما من و بابا  که نمیگیم.

امروز اومدم بگم دیگه فصل تابستون فرا رسیده .niniweblog.comتو این فصل میوه هایی که من عاشقشونم به بازار میاد.  من که عاشق میوه ام اما بابایی اصلا با میوه ها جور نیست.

من برا اینکه شما از الان به خوردن میوه ها علاقمند بشی همیشه میوه میخورم.

برات عکس میوه ها رو هم میزارم تا با دیدنشون،علاقه به خوردنش در وجودت بیشتر بشه. نوش جانت.

 

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازCherries:10716

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

narges
1 تیر 90 0:17
be ma ham nemigi?
ستاره آسمونی
2 تیر 90 10:26
نوش جونتون! همیشه سلامت باشید.
مامي مائده
2 تیر 90 12:32
حق با نرگسه اقلا به ما بگووووووووووو
منم عاشق ميوه هاي تابستونيم.
نوش جون خودتو و ني نيت باشه


گلم من برام مهم نیست نی نی چیه خیلی ها فکر میکنن من ندید بدیدم!!!اما این فکر بابای پینگیل بود که جنسیت رو نگیم میگه بی مزه میشه . نه که فکر دیگه ای داشته باشیم . اما این که به شما بگم اخه برو بچ فامیل میان وبلاگ نی نی رو میخونن متوجه میشن برا همین نمیگیم. گلم
مامان پارسا
2 تیر 90 15:17
نی نی تون یه دخمل ناز نازیه
مامي مائده
4 تیر 90 11:26
باشه عزيزم هر جور راحتين. بالاخره ميفهميم ديگهههههه ايشالا كه هر چي هست سلامت باشه