پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

تولد مامانی

1390/4/3 16:25
نویسنده : مامان مریم
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

حالت خوبه؟

الهی بگردم امروز که رفتیم بیرون خرید تو گرما خیلی اذیت شدی ببخشید. در عوض یه پلو ماهی خوشمزه میدم بخوری.

فردا تولد مامانیه.

اومدم بهت بگم هیچ سالی به قدر امسال خوشحال نشدم. امسال خدا هم به من هدیه داد و اون وجود نازنین تو بود.

 اولین هدیه تولد رو مامان اقدس با وسایل سیسمونی شما برام فرستاد. یه ظرف مسی در دار از همونا که همیشه چشمم دنبالش بود. مامان اقدس همیشه میدونه من چی دوست دارم برام همون رو میخره. بابایی هم همینطور (بابایی پینگیل)همیشه میگرده و اون چیزی که دوستدارم برام هدیه میگیره.

البته همیشه  منو غافل گیر کرده.  ببینیم امسال چه میکنه این بابایی پینگیل!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابایی
3 تیر 90 15:27
4 تیر روز فراموش نشدنی برای من و صد البته در آینده نزدیک واسه پینگیلی
نرگس
3 تیر 90 18:27
تبریکککککککککک.....ایشالا تولد صد سالگی در کنار نی نی حدودا هفتاد ساله...ههههه
زهرا مامان مه سما
3 تیر 90 18:43
تولدت مبارک مریم جووونم
يكي 1دونه
3 تیر 90 20:35
سلام خاله جون
من خاله يه اين ني ني هستم
و اونجا رو سر سري و هول هولكي پر كردم اما الان شده يكي يه دو نه يه ما
مرسي از دقت و صميميتتون


مرسی خاله که سر زدی خوشحال شدیم بازم سر بزن
مامي مائده
4 تیر 90 11:25
تولدت مبارك باشه مامان پينگيل
باران
4 تیر 90 12:38
مریم جون تولدت مبارک
ایشالا تولد بچتو بگیری...


مرسی مرجان جون لطف داری
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 16:52
سلام مامان مهربون تولدت مبارک. آرزوی سلامتی برای خودتون و پینگیلتون رو داریم. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما هست.
مامان ابوالفضل
6 تیر 90 12:59
سلام مامانیه پینگیلی تولدت مبارک ایشاالله سال دیگه پینگیلی بغلت باشه