پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

جتسیت و نامگذاری پینگیل

1390/4/13 12:55
نویسنده : مامان مریم
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

حالت خوبه؟

میدونی بارها و بارها برای اطرافیان توضیح دادم اما نمیدونم چرا هضمش براشون مشکله. حتما میدونی در مورد چی صحبت میکنم.آره در مورد جنسیت شما . بابایی قبل از این که شما وجود داشته باشی تصمیم گرفت که اگر ما نی نی دار شدیم به کسی نگیم که جنسیت شما چیه حالا فرقی نداره دختر یا پسر.در هر دوصورت قرار بود این قضییه به صورت راز بمونه. منم به حرف بابایی احترام گذاشتم و قبول کردم. هر کس یه طوری با قضییه برخورد کرد.یکی گفت مگه ما بچه ندیده ایم؟مگه ما خودمون بچه نداریم؟مگه ما غریبه هستیم؟

خلاصه من نمیدونم چرا این موضوع اینقدر بغرنجه .آخه بگو حالا فرضا دونستین که دختره یا پسر میخواین چکار کنین؟ والله مامان اقدس بنده خدا که میخواست سیسمونی بگیره و باید میدونست شما دختری یا پسر حتی یکبار هم به این قضییه اشاره نکرد که چرا نمیگین. گفت خب باباش ذوق داره دلش میخواد اینطوری باشه قضییه .رفت هم لباس دخترونه خرید هم لباس پسرونه.گفت اتفاقا فکر خوبیه اونطوری بیمزه میشه همه بدونن بچه چیه. تازه من خیلی ها رو دیدم توی اطرافیان که جنسیت نی نی شون رو نگفتن و ما موقع تولد فهمیدیم.

 من خودم وقتی به یک خانم باردار میرسم اصلا نمی پرسم نی نی ات چیه .آخه دونستنش چه نفعی به حالم داره ؟ من هر رفتاری که خودم دارم توقع دارم بقیه هم همون رفتار رو با من داشتنه باشن. حالا دیگه میگن خب میگفتی توی سونو پوزیشن نی نی طوری نبود که معلوم بشه چیه. من اصلا اهل دروغ و کلک بازی نیستم .راست و حسینی گفتم باباش دلش نمیخواد بگه . این جرمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در مورد اسمت هم که بابا گفته یه اسمی باشه که توی فامیل نداشته باشیم و با حرف پ شروع بشه.

عزیز مامان شما اولین نوه مامان و بابای من هستی و همینطور اولین نتیجه مامانبزرگ و بابابزرگ. همه منتظر اومدنت هستن. زود زود بیا دیگه طاقت ندارم. niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ستاره
13 تیر 90 14:17
سلام مریم جون خودتو ناراحت نکن عزیزم . هر کار خودت و همسرت صلاح میدونی انجام بده. حرف مردم تمومی نداره گلم هر چی باشه سالم باشه قربون پینگیلی برم الهی



مرسی ستاره جون چی بگم والله؟ ممنون گلم
بهار
13 تیر 90 16:29
مریم جون هر کاری که خودت و بابای نی نی دوست دارین انجام بدین عزیزم مگه ادم چند بار بچه دار میشه خدا حفظش کنه عزیزم و به سلامتی این دورانو بگذرونی و نی نیت سالم بیاد بغلت بوسسسسسسس


قربون محبتت عزیزم مرسی شما هم همینطور خدا نی نی دوقلوهاتو نگهداره برات بی خطر دنیا بیان
مامی مائده
13 تیر 90 22:47
همین پینگیل خوبه دیگه، هم تو فامیلتون نیست هم با پ شروع میشه


آره مائده جون راست میگی ها فکر خوبیه
مامان مرمر
14 تیر 90 19:25
واااااااای رنگ صورتی وبلاگ و هیجانش و موزیک برنامه عروسکی که عاشقش بودم هوراااااااا عزیزم مبارکه امیدوارم همیشه شادی و سلامتی را خدا بهت هدیه بده بـــــــــــــــــــــــــوس
زهرا مامان مه سما
15 تیر 90 11:53
مریم جونم خودتو ناراحت نکن عزیزم ولی حالا عیب نداره که بگی جنسیت نینی را اونا هم دوست دارن بدونن نوه و نتیجشون چیه بعد اگه اونا جنسیت را بفهمن حتما خوشحال میشن بدجنس نباش بگو پینگیل چیه
سحر
28 تیر 90 13:46
سلام عزیزم

من داشتم میگشم تا جنسیت و اسم نینی رو پیدا کنم که با این مطلب روبرو شدم

مهم اینه که تو خوشحال باشی
و ذوقش رو کنی

امیدوارم نی نی جون سالم باشه

ممنون از اینهمه فهم بالای تو عیز کاش بقیه هم درک میکردند خوشحال شدم نی نی شما هم سالم باشه عزیزم

با اجازه لینکیدمت
بوسسسسس