پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

موضوع بندی مطالب وبلاگ

1390/4/17 16:39
نویسنده : مامان مریم
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان

اومدم بگم من یه اشتباهی کردم ، مطالب نوشته شده تو وبلاگت رو موضوع بندی نکردم.niniweblog.comاگر الان برم مطالب قبلی رو موضوع بندی کنم همه تاریخ هاشون بهم میریزه.niniweblog.comمعذرت میخوام عزیزم .از این به بعد هر مطلبی نوشتم تو پوشه خودش بایگانی میکنم.عذرم رو بپذیر.niniweblog.com

قربون گل کوچولوی مهربونمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانی
17 تیر 90 16:45
سلام عزیزم . اشکالی نداره میتونی دستی تاریخها رو عوض کنی . منم همین کار رو کردم. به ما هم سر بزنین
مامی مائده
17 تیر 90 16:51
سلام مریم جونم خوبی؟ یه کاری میتونی بکنی تاریخ هر مطلب رو یادداشت کن بعد که ویرایشو انجام دادی تاریخ امروز و پاک کن و همون تاریخ قبلی رو وارد کن. اینطوری همون تاریخی میشه که تو میخوای.


تاریخ بالای مطلب درست میشه مائده جون ما مطلب میره تو آرشیو اون ماهی که مطلب رو دستکاری کردی. اگر الان یه مطلب بهمن 89 رو ویرایش کنم مطلب تو آرشیو تاریخ تیر 90 میاد 3 تا از اولین مطالب وبلاگش همینطوری شدن وگرنه واردم عزیزم ممنون از راهنماییت


هيوا
30 تیر 90 20:46
به پينگيل مامان سلام برسون. من هموني هستم كه شما در وب‌سايتم برام نظر گذاشتيد.