پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پایان انتظار

1390/6/16 18:13
نویسنده : مامان مریم
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آلبالو

حالت خوبه مامانی؟ 

 یه حس غریبی دارم فردا صبح قراره برم بیمارستان برای بستری شدن و به دنیا اومدن ستاره آسمون زندگی ام یعنی شماniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 خدا صلاح ندونست که شما طبیعی دنیا بیای و باید با عمل سزارین به این دنیا پا بذاری. البته از هرچی بگذریم این تولد زود هنگام شما از این نظر که نیمه اول سال دنیا میای برای شرایط تحصیلی ات بهتر شد.

 

اومدم پست آخر قبل دنیا اومدنت رو بذارم و بهت بگم مامان خیلی دوستت داره ، توی این مدت گاهی شرایط بد و دردناکی رو تحمل کردم و روز به روز شماره کردم تا به فردا برسم. میخوام بهت بگم اگر مامان باشم یا نباشم نی نی خوبی باش و برای مامان و بابا عزیزه  مایه افتخار باش و بدون ما عاشقتیم.

فردا روز بزرگی تو زندگی بابا و مامانه و فردا انتظار همه به پایان میرسه و معمای پینگیل حل میشه و همه متوجه میشن پینگیل دخترهniniweblog.comیا پسرهniniweblog.comو از اسم قشنگش هم رونمایی میشه و من از یه راز سربه مهر 9ماهه پرده بر میدارم البته همراه بابایی یه تشکر ویژه هم از همه دوستای نی نی سایتی دارم که با محبتشون منو تنها نذاشتن و همراه خوبی تو این دوران بودند تک تک شون رو مثل خواهرای نداشته ام دوست دارم.niniweblog.com

ازشون میخوام برام دعا کنند تا شما سالم و بدون هیج مشکلی دنیا بیای.

میدونی یه حس غریبی دارم من دلم برا تکونایی که تو دلم میخوردی تنگ میشه .ان شالله اگر خدا بخواد و من زنده بمونم پست بعدی اعلام تولد شما و گذاشتن عکس خوشگلت میشه عزیزم .

به خدا می سپارمتniniweblog.comمامان باشم یا نباشم همیشه دوستت دارمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

Romina
16 شهریور 90 17:24
mobarkeeeeeeee azizam be salamat ishalaaaaaaaaa sahiho salem zire saye pedar madaresh roshd kone bos az albaloooo bos bos
سارا(شیوا)
16 شهریور 90 18:05
به سلامتی ایشالله مریم جون حتما برات دعا می کنم تا نی نی سالم و سلامت به دنیا بیاد و شما هم به سلامتی فارغ بشید برای من و نی نیم هم دعا کن عکس نی نی یادت نره حتما سعی کن زود بیای و پست بذاری
نهیر
16 شهریور 90 18:13
انشاا... سلامت و سالم بیای بغل مامانو بابا برات آرزوی خوشبختی میکنم پینقیل جووووونم مریم جون برات دعا میکنم زایمان خوبی داشته باشی پسر گلت پینقیل پینفیل بیاد آغوشت که 9 ماه واسش زحمت کشیدی
یاسمن مامان رادین
16 شهریور 90 18:15
وااااااااااااااااااااااای خداااااااااا. خوشبحالت مریم جون. فردا نی نیت تو بغلته. ایشالا به سلامتی عزیزم. برای ما هم دعا کن. زودی بیا بهمون سر بزن. دوستت دارم.
چمیست
16 شهریور 90 18:21
به سلامتی مریم عزیزم برای ما هم دعا کم حسابیییییییییییی به امید و توکل به خدا بهترین زایمان رو داری بیا سریع بهمون خبر بده عزیزم
نرگس
16 شهریور 90 18:59
به سلامتی عزیزم فقط بدو بیا بگو خودت و نی نی خوبه خوب هستین عکس خوشگل هم می خواهیم
lili
16 شهریور 90 23:38
آي تك
17 شهریور 90 7:46
مريم جون الان كه دارم مينويسم ميدونم شما توبيمارستاني بزرگترين آرزو م تواين لحظه اينه كه راحت و بي درد سر فارغ بشي و پينگيل جون رو صحيح و سلامت بدنيا بياري عزيزم قدم نو رسيده مبارككككككككككككككك پاقدمش خير باشه
مروارید مامان آوا
17 شهریور 90 8:24
خیلی با احساس نوشتی مریم جوون ناخداگاه به گریه افتادم امروز که این پستتو می خونم تو الان تو بیمارستانی همه ما برات دعا می کنیم که زایمان راحتی داشته باشی گلم بی صبرانه منتظر برگشتت و عکسای پینگیل خوشگلت هستیم
شیما
17 شهریور 90 11:48
سلام
امروز پنج شنبه 17.6.1390
فکر کنم پینگیل دیگه به دنیا اومده.
خواستم من اولین نفر باشم که وردش به دنیا را تبریک میگم.
خوش قدم باشی خاله
مامان و باباش شما هم خیرش را ببنید.


مرسی عزیز
rayhaneh
17 شهریور 90 12:31
سلام الان بابا زنگ زد و خبر تولد نينيتونو داد بهت تبريك ميگم اميدوارم زير سايه بابا و مامانش زندگي خوبي داشته باشه مواظب خودتو نيني باش
مامان كوچولو
17 شهریور 90 12:36
الان نينيت اومده تو بغلت عزيزممممممم تبريك فراوان اميدوارم بهترين ها در انتظارت باشه برامون دعا كن
باران اردیبهشت
17 شهریور 90 15:03
سلام مریم جون قدم پسر کوچولوتون مبارک .امیدوارم که تو خونتون با وجودش پر از نور خوشبختی و برکت بشه . براش یه دنیا سلامتی و خوشبختی و شادی رو آرزو دارم
نرگس
18 شهریور 90 9:46
مریم گلی پس کجایی؟ چرا نمیایی؟؟؟؟؟ همه چی خوبه؟ نی نی و خودت همه چیتون خوبه؟ بدو بیا یه سر بزن
چمیست
18 شهریور 90 12:38
مریم جونم عکس گل پسرتو دیدم خدا براتون حفظش کنه زیر سایه پدر و مادرش خیلی نازه
مامان ابوالفضل
19 شهریور 90 11:45
سلام سلام سلام به سلامتی من این کامنت و دارم روز19 ام میزارم حتما تا امروز آلبالو بدنیا اومده ما رو بی خبر نزار خانومی منتظر عکس و خبر تولد خوشگل هستیم
منا
20 شهریور 90 9:38
سلام مریم جون عزیزم تودیگه الان حتما شدی یه مامان مریم واقعی! وای نمیدونی این دوپست آخریت را که خوندم چه استرسی گرفتم انشالا که عملت را به سلامتی انجام داده باشی و نی نی گلت الان کنارت باشه
مامی مائده
20 شهریور 90 15:32
میدونم که الان پسرت به دنیا اومده و تو بغلته خیلی واست خوشحالم عزیزم زودی بیا عسکشو بذار دیگه طاقت ندارممممممممم
باران
20 شهریور 90 23:20
سلاممممممم مامان پینگیل،بالاخره این پینگیل شیطون به دنیا اومد؟؟؟؟مبارکهههههههههههه بدو بدو ما ما منتظر خبرای جدید هستیمااااااااااا
سحر
21 شهریور 90 9:33
مریم جونم به سلامتی منتظر خودتو کوشولوت هستیم
ستاره آسمونی
21 شهریور 90 11:37
سلام مریم جون دل تو دلم نیست. هر چی زودتر یه خبری بده. من که درگیر کارام بودم خیلی دیر اومدم. کاش روزای آخرم می تونستیم با هم حرف بزنیم. منتظرتم.
مهرنوش
21 شهریور 90 14:18
سلام مریم جونی مبارک باشه عکس آقا پندارا نگذاشتی که
گندم (مامان رهام)
24 شهریور 90 11:30

واي مريمي جون به سلامتي فارغ شدي ان شاالله قدمش مبارك باشه و زير سايه پدر ومادر بزرگ شه


ممنون گندم جوم مرسی از لطفی که به من و پندار داری