پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ختنه سورون

1390/7/4 19:10
نویسنده : مامان مریم
4,289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیز مامان

امروز ژستای خوشگل خوشگل میگرفتی.آدم دلش میخواست درسته قورتت بده.

براتون گفتم که چهارشنبه پسرم حمام کرد و ظهر بابایی تصمیم گرفت که همون روز ختنه بشه.

عصر بابایی و مامان رحیمه رفتند مطب دکتر احمد زاده که از دوستای خانوادگی شون هست،تا ببینند برای ختنه چه وسایلی باید همراه ببرم. لازم به ذکر هست که ما تصمیم داشتیم شما رو ببریم تا  دکتر صفری دوست بابایی ختنه کنند اما دکتر احمد زاده روز تولد شما بیمارستان بودند و گفتند ختنه این شازده به عهده ایشون باشه.بابایی برگشتند و ما آماده شدیم و رفتیم مطب. از اونجا که دکتر آشنا بودند ما دسته جمعی رفتیم داخل مطب و کسی باهامون کاری نداشت.

عمل ختنه شما خیلی راحتتر از اونچه فکرشو میکردم انجام شد.

برای 5شنبه نهارخانواده عمو اسماعیل و عمو علی خونه ما نهار دعوت بودند مامان رحیمه آش رشته براشون درست کرد. عصر هم باباجون محمد کیک خریدند به مناسبت ختنه شدن مرد کوچولوی خونه. اینم عکس کیک ختنه سورون پندار گلم:

 

کیک پندار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی مائده
4 مهر 90 20:06
مبارک باشه عزیزم ایشالا عکس کیک عروسیشو بذاری
مامان كوچولو
4 مهر 90 20:17
مباركهههه عزيزم اقا پندار مرد شدي ماشالا خالههههه
مامان مریمی
4 مهر 90 20:22
مبارکه به سلامتی و دل خوش

نمیای اتاق هانا رو ببینی نطر بدی خاله


اومدم باز نمیشد گلم میام حتما
خاله زهرا
5 مهر 90 9:09
مبارك باشه انشاءالله كيك داماديش
یاسمن مامان رادین
5 مهر 90 12:21
مبارکه.... دیگه پسرمون مرد شده
ناشتاس
7 تیر 92 3:07
واه واه پسر تو این جامعه چقدر مهمه!!!!!!!!!!!!! دیگه شورشو در اوردین


میبخشید آقا یا خانوم ناشناس چه برداشتی کردی از این پست من که فکر کردی دختر ارزشی نداره؟
من خاطرات روزمره پسرم رو براش اینجا نوشتم ربطی به مهم بودن یا نبودی جنس خاصی نداره!!!!!!
مثلا اگر دختر هم بود پست سوراخ کردن گوشش و جشن گرفتنش رو مینوشتم
تازه من کاری برا بچه ام نکردم مردم تالار میگیرن اتاق عمل میبرن و بیهوشی و فلان و بهمان لطفا د ر مورد مردم قضاوت بیجا نکن من خودم برا دختر دلم غش میکنه
مهرداد
30 دی 93 11:22
سلام پسملی عزیز ختنه کنون و جشنش و خلاصه همه چیزش مبارک حالا دیگه برا خودت مرد شدی عزیزم