پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

روز آخر سال

1389/12/29 13:36
نویسنده : مامان مریم
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولو

حالت چطوره؟

امروز آخرین روز ساله ، بامداد وارد سال جدید میشیم.

وسایل سفره هفت سین رو خریدم و آماده کردم . نهار هم سبزی پلو با ماهی شکم پر درست کردم . راستی برات گفتم؟ سال ۸۹ برای سر سفره هفت سین ۳ تا ماهی گلی خریدم یدونه به نیت تو عزیز مادر که قرار بود بوجود بیای. امسال ۵ تا ماهی گرفتم دوتا برای تو کوچولوی مامان یدونه برا قندیل من و بابایی هم هر کدوم یدونه . امیدوارم امسال که سال قدم گذاشتن تو به دنیاست سالی پربرکت شاد و پر رونق باشه (حتما همینطوره)

لپتو بکشم مامان فعلا خدانگهدار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرنوش
29 اسفند 89 15:19
سال خوبی داشته باشی
یکی هم به نیت من میگرفتی
تازه یکی هم به نیت جوجوم
دوست دارم


عزیزم ماهی های من مال تو و نی نی قشنگت
مهرنوش
29 اسفند 89 15:20
امسال سال توی مامانی قراره از مهر وقت واسه سر خاروندن نداشته باشی