پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ادامه خانه تکانی

1389/12/18 21:27
نویسنده : مامان مریم
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولو

حالت چطوره ؟ جات راحته ؟ مامانی اذیتت نمیکنه؟

دیروز صبح به نیت تمیز کردن آشپز خونه بلند شدم و توی چندتا کابینت و روی سنگاش رو تمیز کردم . وسایل داخلش رو هم مرتب کردم .اما دیگه نا نداشتم بقیه رو همونطوری گذاشتم و رفتم سراغ غذا....

سه شنبه بود و طبق معمول غذا چی بود؟ ..... آفرین باهوش مامان ، ماکارونیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

یه ماکارونی مشدی درست کردم و منتظر بابایی نشستم . وای چشمت روز بد نبینه بابایی که اومد وقتی دید با این حالم نشستم آشپزخونه تمیز کردم از دستم دلگیر شد. و گفت فردا نمیخواد نهار درست کنی . استراحت !تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اما مامان حوصله ام سر میره همش یه گوشه بشینم . آخه میدونی من آدم یه جا بشینی نیستم همش تحرک داشتم شیطنت میکردم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد،به قول بابایی ورجه وورجه میکردم. حالا یه وقتا که یه گوشه نشستم بابایی میگه آدم دلش برات میسوزه  اینجوری یه گوشه نشستی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرنوش
18 اسفند 89 21:52
چه مامانیییییییییییی نمونه
مامان محمد
21 اسفند 89 9:55
مواظب خودت باش مامانی