پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

استراحت مامانی

1389/12/14 12:30
نویسنده : مامان مریم
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان

هفته پیش که رفتم سونو دکتر بهم استراحت داد و گفت یک هفته استراحت کن .

طفلک بابایی نهار از بیرون گرفت ۴ ، ۵ مرتبه .چند روزش هم خودم با زحمت نهار درست کردم آخه طعم غذای بیرون نه به من نه به بابایی نمی چسبه.

یکسری قرص و دارو هم داد که مصرف کنم.

خیلی سنگین شدم همش خواب آلودم . اینقدر بی حال شدم که حتی به قندیل نمیتونم رسیدگی کنم .

برات گفتم قندیل کیه؟

قندیل یه دختر خانوم مودب ، باهوش ، تمیز و خوش آوازه .بله خوش آواز .قندیل یه بلبل خرمای بسیار زیباست که من از وقتی یک هفته از عمرش سپری شده بود گرفتمش و بزرگش کردم هنوز یکسالش نشده و چون شما هنوز به وجود نیومده بودی همدم تنهایی مامان بود . البته هنوز هم هست .

کاملا دستیه و همه رفتار منو درک میکنه مواقعی که ناراحتم میاد میشینه روی شونه ام و برام ریز ریز میخونه و سعی میکنه زیاد تو دست و پام نباشه .

امیدوارم وقتی دنیا اومدی باهم دوستای خوبی بشین.

دیروز با کمک بابایی اتاق خواب رو هم تمیز کردیم تغییر دکوراسیون دادیم . فقط مونده آشپزخونه که اونم کار یک روزه . من برم یه نهار خوشمزه درست کنم .

میبوسمت مامانی دلم برات تنگ شده زود زود بیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد
14 اسفند 89 13:01
این استراحت ها گرچه آدم رو کسل و بیحال میکنه اما خداییش کیف هم میده(از اون نظر) پس استراحت کن مامانی
ستاره آسمونی
16 اسفند 89 12:35
مریم جون خیلی نگران نباش بی حالی و کسلی طبیعیه. منم توی استراحتم.خوب میشیم. بذار نی نی هامون به دنیا بیان....
مامان
17 اسفند 89 1:57
سلام مامانیه جدید خیلی عجله نکن نینی که بیاد دیگه وقته استراحت نداری پس تا میتونی استراحت کن