پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

خواب پندار

1390/11/9 19:29
نویسنده : مامان مریم
2,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قناری مامان شکلکهای جالب و متنوع آروین 

روز به روز بیشتر بهت وابسته میشم.طاقت یک لحظه دور شدن از تو رو ندارم و وقتی خوابی به صورت ماهت نگاه میکنم .

اومدم از خواب شما بگم.niniweblog.com

پسر نازم فقط ده روز اول تولدش کنار مامان روی تخت میخوابید.از اون به بعد همش روی تخت یا کریرش به خواب میرفت و اصلا از اینکه تنها میخوابه اظهار ناراحتی نکرد.niniweblog.com

ممنون پسر نازم این گلها تقدیم به تو قشنگ روزگارم:

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

الان یک ماهه که با یکی از لالایی هایی که عروسک چرا اجراش کرده میخوابه.

لا ،لالایی گل لالا مهتاب اومده بالا موقع خوابه حالا

لا ،لالایی گل نینی خوابای خوب ببینی روی ابرا بشینی

لای لالیلای لای لالیلای لای لالیلای لای

مامان خوبت پیشت میمونه قصه میخونه دونه به دونه ....

تازگی وقتی خوابش میاد یه ریتم ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh رو با ریتمهای مختلف میخونه و به من می فهمونه که خوابم میاد البته موقع خوندن اهههههههههه انگشت اشاره دست راستشو تو دهنش میزاره و لب پایینیشو میکشه .

و من بدون هیچ زحمتی پسرم رو میزارم روی تخت و آهنگ لالایی اش رو که تو گوشی ام دارم با رعایت فاصله مناسب براش اجرا میکنم و طوری که منو نبینه تخت رو چند بار تکون میدم بعد به حال خودش رها میکنم و بعد از چند دقیقه پسرم در خواب شیرین به سر میبره .

 

شبها هم اگر ساعت 11 تا 12 بخوابه به ترتیب و بدون ذره ای تاخیر یا تقدم ساعت 2 بامداد ، 5بامداد و یک ربع به هفت صبح بیدار میشه و شیر میخوره.

بیدار شدنش هم هیچوقت با گریه و یا صدای بلند نیست.همیشه وقتی بیدار میشه  حرف میزنه ،حالا یا با خودش یا با عروسک های روی دیوار و من هم بلافاصله بیدار میشم .

پسرم بعد از شیر خوردن نصف شب حالتهای مختلفی داره :

1-دوست داره بخوابه و بدون باز کردن چشم شیر میخوره.niniweblog.com

2-دلش بازی میخواد و من با کمال میل میارمش تو پذیرایی و توی نور مناسب چراغ شبخواب باهاش حرف میزنم و بازی میکنم تا خسته بشه و اعلام آمادگی برای خواب کنه.niniweblog.com

3-پوشکش خیس شده و باید تعویض بشه و بعد از تعویض میخوابه.niniweblog.com

یک مورد خیلی خاص که متوجه اش شدم اینه که صبح ها بعد از رفتن بابا اگر من بیدار بشم پندار هم بلافاصله بیدار میشه،اما اگر من خوابم بیاد و بلند نشم تا وقتی که من از جا بلند نشدم بیدار نمیشه.

حتی اگر بین روز خوابم بگیره ،پندار گلم هم خواب میره و من با خیال راحت میخوابم.niniweblog.com

نکته بسیار جالب اینه که صبح ها وقتی بیدار میشه اصلا نق نقو و بد اخلاق نیست و با خنده های شیرینش به روز من رنگ تازه ای میپاشه .niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ستاره آسمونی
8 بهمن 90 10:35
قربون پسر ناز خاله. آفرین گلم که همه کارهات رو اصوله.


ستاره جونم قربونت برم کیانارو سفت بوسش کن
یاسمن مامان رادین
8 بهمن 90 16:35
گل خاله چه قانونمندی عسیسم.

خوش به حال مامان مریم با این پسر گلش


یاسی جون بذار یکم بگذره رادین هم می افته رو روال تنظیم میشه
مامی مائده
8 بهمن 90 20:05
چقدررررر خوب که وقتی میخوای بخوابی اونم میخوابه
کاش اون روز یه ذره از این کارا به پرنیا یاد می داد


اخه مائده پرنیا اصلا تحویلمون نگرفت .همش خوابید که یعنی من خسته ام زود برید خونتون .دیگه تو خواب که نمیشه چیزی یاد داد به کسی
مریم مامان هیراد
9 بهمن 90 22:52
جیگر پسر فهمیده برم خاله فدات


مرسی خاله جونم
ازاده مامانه هانا
10 بهمن 90 2:57
افرین به اقا پندار که انقد مامانشو دوس داره. مامان مریم ببوسش


حتما عزیز شما هم روی ماه هانا رو ببوس
نهير
10 بهمن 90 10:42
مريم جون من لذت ميبرم از بچه داريت خونه داريت خيلي خانمي هستي
واسه پندار پسر خوب


اووووووووووووه نه بابا اینجوری هام نیست نیره جونم قربونت برم ;*