پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

شش ماهگی (نیم سالگی)

1390/12/17 20:36
نویسنده : مامان مریم
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام 

خوبی عزیزم؟

فدای تو بشم که واکسن زدی و اینقدر صبورانه درد رو تحمل کردی و الکی داد و قال نکردی.

وزن شما:9کیلو و300گرم 

قد 67 سانتیمتر

امروز شش ماه از روزی که خدا تو رو به دستان مامان هدیه کرده میگذره.لحظه لحظه این شش ماه برام شیرین بوده چون تو رو دارم.

امروز وقتی خوابیده بودی فیلم روز تولدت رو نگاه کردم و کلی اشک ریختم.به صورت ماهت نگاه کردم و خدا رو برای هزارمین بار شکر کردم.

مهارت های پسرم در این ماه:

وقتی رو سینه میزارمش به جلو خیز برمیداره.

کاملا مفهوم غریبه و آشنا رو درک میکنه.

مشخص شده که راست دسته (هر چیزی میبینه دست راستشو میاره جلو تا بگیره).

و کلمه جدیدی که یاد گرفته دده است (یعنی به من توجه کن)وقتی نگاهش نمی کنیم میگه دده تا نگاهش کنیم .

و از همه مهم تر اینکه میتونه بشینه.

اینم عکسهایی از شب و روز شش ماهگی اش:

 

حمام شش ماهگی:

صحت آبگرم

بزرگ شدی ماشالله...

از چی تعجب کردی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

hodeys
17 اسفند 90 20:42
ایشالله حمام دامادی اش
ماشالله ماشالله بش بگین ماشالله صدباریک الله بش بگین ماشالله
خیلی کپل مپل و ناز شده (ببخشید آقا شده )
خدا حفظش کنه

ممنون گلم من با اجازه پیامت رو از لاتین به فارسی نوشتم گلم
باران اردیبهشت
18 اسفند 90 0:13
وای خدایا چه بزرگ شده .
الهی مامان مریم براش اسفند دود کن عزیزم


سلام باران جونم دخترت خوبه؟
ببوس روی ماهش رو
زهرا مامان مه سما
19 اسفند 90 19:00
6 ماهگیت مبارک عزیزم

مرسی خاله جونم

مامان عرشیا
19 اسفند 90 23:30
واییی عزیزم چه بزرگ شدی ماشالا . خوشگلم 6 ماهگیت مبارک .
مامی مائده
19 اسفند 90 23:47
شش ماهگیت مبارک عزیزخالهههه
آرزو
19 اسفند 90 23:55
مبارك باشه اولين مرد كلوب مريم يادته شب زايمانتو يادته پندار نميچرخيد چه زود گذشت
ستاره آسمونی
20 اسفند 90 11:26
واای چه زود زود بزرگ شدی خاله جون. زمان چه سریع می گذره. همیشه سالم و سلامت باشی گل پسر خاله.

نیم سالگیت مبارک باشه عزیزم


مرسی ستاره جون کیانا روببوس
خانمی
20 اسفند 90 11:43
مامان آراد
20 اسفند 90 12:39
شش ماهگیت مبارک خاله..
ماشالا ناناس شدیااااااااااااا


مرسی خاله مریم
سحر مامان تانیا
20 اسفند 90 15:47
مبارک باشه شیش ماهگی ات عزیز دلم، ایشالا 120 ساله بشی گل پسر ناز
ازاده مامانه هانا
20 اسفند 90 22:56
قربونت بشم 6ماهگیت مبارک گله خاله
افرین که مراقب مامان مریم هستی و واسه واکسن اذیتش نکردی قربونت بشم هواشو داشته باش مثل همیشه بوووووووووووووس


سلام خاله جونم مرسی هانا رو ببوس
مامان مریمی
20 اسفند 90 23:05
6 ماهگی مبارک..... عزیز خاله
گلاره
20 اسفند 90 23:19
عزیزم چه بزرگ شده ماشالله از طرف من ببوسش مریم


اگر قول بدی از طرف من بنیتا رو ببوسی حتما پندار رو از طرف شما میبوسم اینم مال خاله گلاره


sahar mamane arshak
20 اسفند 90 23:23
azizaaaaaaaaaaaam 6 mahegit mobarak hooraaaaaaaaaa


مرسی خاله سحر ارشاک عزیزم رو ببوس
مامان رها
21 اسفند 90 8:07
وای قربونت برم نیم سالگیت مبارک خاله جون
وای تو این عکسا چقده بلا و ملوسی


مرسی خاله جونم رها رو ببوس
نگین
22 اسفند 90 10:57
6 ماهگیت مبارک خالهههههههههههههههههه
ماشاالا خیلی بزرگ شدی گلمممممممممم

مریم جون واسه این فندق خوشمزه اسفند دود کن


سلام نگین جونم مرسی خاله مهربون چشم
مامان نخودی
23 اسفند 90 14:07
وااااااااااااااااای حموم دامادیت خاله حولشو ببینییییییییید دیگه مرد شدیاااااااااااااااا
نهیر
24 اسفند 90 0:29
شش ماهگیت مبارک گل من میدونم مامان تو حموم کلی کیف میکنه که توپولی مثل شما رو میشوره اییییییییی من بخورمت


مرسی خاله آرین روببوس گارداشیم مارالیم