پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دندان های پیشین بالا سری دوم

1391/1/16 11:40
نویسنده : مامان مریم
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر

روز اول فروردین برای تبریک سال نو رفتیم خونه مامان جون رحیمه.

خیلی بیتابی و گریه زاری کردی،طوری که همه کلافه شده بودند.من هر کاری کردم آروم نمیشدی.

عصر برگشتیم خونه و بعد از اینکه از خواب بیدار شدی دوباره گریه رو از سر گرفتی.

گذشت تا فردای اون روز ، یعنی دوم فروردین ماه سال1391 و من به دندونات شک کردم.

آروم دهنت رو باز کردم و دیدم که بعلهههههههههههه دندونای پیشین سری دوم (کنار هر دوتا دندون پیشین بالا) لثه نازنینت رو شکافتند و بیرون اومدند.

مبارک باشه گلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهرا
16 فروردین 91 13:01
الهي بميرم كه انقدر گريه كردي.ولي در عوض مباركه مباركه مباركه پسر گلم. مباركه فدات بشم. مباركه دندون نازت.


ممنون زهرا جان اگر ممکنه ایمل یا ادرس وبلاگت رو بذار تا من بدونم کدوم زهرا هستی آخه زهرا چندتا داریم
مامی مائده
16 فروردین 91 21:32
اخی عزیزم دندونات اذیتت کردن میزنمشون
زهرا مامان مه سما
16 فروردین 91 23:50
اخه الهی بمیرم که اذیت شدی به جاش دیگه بزرگشدی خاله جونم و غذا های خوشمزه مامان را می تونی کامل بخوری


خدا نکنه خاله جونم
مه سما جونم رو ببوس
نهیر
17 فروردین 91 0:08
عزیزم دندونات مبارکههههههههههه ای کاش اذیت نمیشدی


ممنون خاله جونم دیگه چاره ای نیست
lili
17 فروردین 91 0:11
عزیزم ...خدا کنه زودتر همشون در بیان که کم تر درد بکشه پسرمون . راستی نوروزتون با تاخیر مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشین



ممنون عزیز سال نو شما هم مبارک راستی آزاده خواهرت رو اصفهان دیدم حالش خوب خوب بود
مامان رها
17 فروردین 91 8:20
خاله قربونت برم دندونای نوت مبارک باشه حالا چند تا دندون داری می تونی پسته بشکونی


سلام خاله جون سال نو مبارک والله الان 4تا بالا دوتا پایین اما نیش ها هم دارن کم کم در میان. خاله خبر نداری کل پسته فندقای آجیل رو خودم تنهایی خوردم
آی تک ( مامان نیایش)
17 فروردین 91 9:40
سال نو مبارک
هفت ماهگی مبارک پندار عسلی
دوندونای جدید هم مبارک ماشالا خیلی بزرگ شدی عزیزم


مرسی خاله من هنوز پست هفت ماهگی رو نذاشتم خیلی محبت داری که به یادم هستی و روز شمار سنمو رو دقیق داری
ازاده مامانه هانا
18 فروردین 91 14:27
مبارکهههههههههههههههههههههههههههه مریم سال تحویل خیلی به یادت بودم خیلی


سلام ممنون آزاده جون مهربونم
یاسمن مامان رادین
19 فروردین 91 20:13
مبارک باشه عزیززززززم.


ممنون خاله جون
مامان ابوالفضل
20 فروردین 91 15:35
مبارکه مبارک
ابوالفضل که یک ماه بزرگتره فعلا دندون در نیاورده


ممنون خانوم
نی نی ها توانایی هاشون متفاوته در عوض ابوالفضل موهاش پره
پندار تمرکز کرده رو دندون ول نمیکنه همش بهش میگم تمرکز کن رو موهات تا در بیان