پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ده ماهگی پندار

1391/4/20 12:04
نویسنده : مامان مریم
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

الهی مامان فدای اون چشمای نازت بشم.

باورم نمیشه روز به روز جلوی چشمم قد میکشی و بزرگ میشی .دوماه دیگه تولدته فدات بشم من.

تو پستای قبلی گفتم که دوماه بود روی 10 کیلو مونده بودی و اضافه نکرده بودی.

برای 10 ماهگیت شنبه گذشته رفتیم مرکز بهداشت. و خوشبختانه 700گرم وزن گرفته بودی.

مسئول مرکز گفتند تا یکسالگی نیاز به مراجعه مجدد نداری.

دور سر و قدتت رو هم گفتند لازم نیست چک کنیم همه چی اش خوبه.

اینم عکس 10 ماهگی قند عسل:

پسندها (1)

نظرات (15)

lili
21 تیر 91 16:23
che naaz neshaste pesaremoon... be salamati pendar joonam


ممنون لیلی جان خاله مهربون
مامان رها
21 تیر 91 17:47
خدای من عزیزمی چقدر بزرگ شدی هزار ماشالله براش اسفند دود کن ببخش رها مریض بود نیومدم پیشت


بلا دور باشه از رها گلم .ببوسش دشمناش مریض بشن الهی
عمو محمدرضا
21 تیر 91 20:55
وای وای فدای قد و بالای این پسر خوشگل چمبه شده بشم. ایشالا چاق و چاق تر بشی (البته اگه مامان و بابا و خودت بخواین)


راستی خطرا بی سفر
همون
سفرا بی خطر


ما که نفهمیدیم چی شد عمو !!!
رضوان
21 تیر 91 23:19
الهی
این بچه چقدر خوردنیه...
خداحفظش کنه براتون


ممنون لطف دارین
ازاده مامانه هانا
22 تیر 91 2:03
سلام مریمی نازم
خوبی؟ دیدی نشد ببینمت
دلم گرفت اومدی همین بغل و من انقد گرفتار بودم که نشد بیام
گریهههههههههه
خسته شدم ازین کار لعنتی. کی میای دوباره ؟

عکساش ماههههههههه این جیگر اون عکس که لم داده رو تختت منو کشته


سلام فدای تو بشم اشکال نداره ان شالله دفعه دیگه میبینمت گریه نکن خانوم
قربونت برم که همیشه به من و پندار لطف داری
یاسمن مامان رادین
22 تیر 91 20:36
پندار جونم 10 ماهگیت مبارک خاله؛‏




ممنون یاسمن جونم
نهیر
24 تیر 91 0:21
قربونت برم منننننننننننن گاداین بخرم
10 ماهگیت مبارک گلم


نهیر ترجمه لطفاااااااااا
ستاره آسمونی
24 تیر 91 13:28
عزیزم.خاله فدای صورت ماهت. چه خوشگل شدی. دیگه داری یه مرد بزرگ می شی


مرسی خاله جون کیانا عسل هم ماشالله بزرگ شده
الناز(مامان بنیا
24 تیر 91 16:35
دیدی مریمی من نتوستم ببینمت چون اصلا نمی دونستم مهمونی ها کجان


ای وای عزیز من از خرمشهر هنوز نرفته بودم تهران قرار خونه النا رو گذاشتن .اشکال نداره دفعه بعدی حتما میبینمت حالا مگه من تحفه ام ؟!
saba
24 تیر 91 17:16
فدات بشم خاله.... ماهگیت مبارک باشه


خدا نکنه صبا جان ممنون
سارینا مامان آرمان
24 تیر 91 21:17
سلام به مرد کوچک پندار جونی
ده ماهگیت مبارککککککک


سلام خاله جون
ممنون پسرگلت رو بوس
خاله بهی
25 تیر 91 1:54
قربون ژستات با اون نگاههای مظلومت...
بوووووووووووووس برای دوست جونای خودمون


ممنون خاله جون
دوستت دارم

آینور مامان سهند
25 تیر 91 8:06
سلام عزیزم دلم براتون تنگیده نت ندارم نمیتونم بیام سر بزنم
پسرت ماشالا بزرگ شده ببوسش بخورمش من اینو دیگه با اون ژستش رو تخت

سلام عزیز اشکال نداره چیز زیادی از دست نمیدی منم که نت دارم نمیرسم بیام گاهی فقط یک سلام به بچه ها همین

مامان آراد(خاطره)
26 تیر 91 1:13
ای جانم.......خاله فدای اون فیگورات...
پسر منم هر کاریش میکنم وزنش کم کم میره بالا ..پدرمو در اورده...
ایشالا که همیشه سالم باشن..نخواستیم تپل بشن...
دارم خودمو دلداری میدم


خاطره جونم همین که سالم باشن کافیه عزیز فدای اراد بشم من
خانمی
28 تیر 91 10:55
10 ماهگیت مبارک پندار عسلی