پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پندار و مهمانهای کوچولو

1391/7/2 16:41
نویسنده : مامان مریم
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند روزی هست که خانواده محترم آریامهر و آرتامهر عزیز،به آبادان اومدند.من با خاله سهیلا هماهنگ کردم و پنجشنبه شب بعد از شام همدیگه رو در مجتمع تفریحی یادآوران شلمچه،ملاقات کردیم .قلب

وای دلم برای آریامهر عزیز غش میکرد.خیلی مودب و مهربونه ماشالله.آرتامهر هم که خواب بود و آخر سر بیدار شد.خیلی زمان باهم بودن ما کوتاه بود،اما خیلی خوش گذشت اینم عکسهای اون شب تقدیم به شما سه تا وروجک:مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سهیلا
5 مهر 91 1:26
عزیزم به ما هم خیلی خوش گذشت ممونم از مهمون نوازیت دوست مهربونم


فدای تو بشم من .کاری نکردم که خجالت زده شدم.
ازاده مامانه هانا
8 مهر 91 0:43
ای جونمممممممممممممممممم اینارو نگااا
بابا خوش به حالتون

سهیلا چه لاغر کردی ای ول


جات خالی بود عزیزم ان شالله یه سر بیای اینجا خودم پذیرایی کنم ازت