پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دندان یازدهم مبارک

1391/6/29 9:34
نویسنده : مامان مریم
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانقلب

دیروز عصر(سه شنبه ٢٨ شهریور ماه 1391) با بابا رفتیم بیرون و شما پیش مامانی موندی.

وقتی برگشتیم و داشتی شیر میخوردی متوجه شدم که یه دندون موش موشی جدید رو لثه پایین، سمت راست با یه دندون فاصله از دندونای پیشین،داره خودنمایی میکنه.

الهی مامان فدات بشم مژه

مبارک باشه عزیزم هورا

شکر خدا که درد لثه ات کمتر شده و این دندونای نیش دارن جوانه میزنن.فقط من موندم چرا دندون نیش های اول که به دندونای پیشین چسبیده هستند،در نمیان و سری دومی ها زودتر جوانه زدند!!؟

خب بگذریم بریم سراغ کارهای با مزه شما...

اول از همه اینکه صدای ببعی و هاپو رو بلدی،وقتی میگم مثل ماهی شو لپاتو میکشی تو دهنت و لبات رو جمع میکنی و باز و بسته میکنی،وقتی میگم دست بده دست راستت رو میاری جلو.

گوشی مامان رو بر میداری و میگیری کنار گوشت و میگی اَاَاَ سَ(یعنی الو سلام).

وقتی میگم چشمات کو چشمک میزنی.وقتی میگم زبونت کو؟زبونت رو در میاری.

بوس پرت میکنی،وقتی میگم سکسکه کن الکی سکسکه میکنی و میخندی.

بهت میگم ماه کو؟آسمون رو نشون میدی.میگم دایی مجید کو؟میگی نیسش دفت (نیستش رفت).

خدا نکنه صدای موسیقی و آهنگ بشنوی سریع میرقصی و به ما میگی دس (دست بزنین برام)و به تک تک کسایی که تو جمع هستند نگاه میکنی تا برات دست بزنن.

دستت رو میگیری جلوی دهانت و تند تند میزنی روی لبات و صدای آآ آآ آآ در میاری.

یدونه از این تک چرخا که دسته بلند عصایی دارن و بچه ها هلش میدن و راه میرن داری ما رو کشتی باهاش،همش میگی بیاین با من راه برید تا این رو هل بدم،کوتاه هم نمیای.

اینم چندتا عکس مربوط به کارای شما:

برو ادامه مطلب...

الو سلام...

الو سلام

آآآ کن مامان...

آآآآآآ

زبونت کو مامانی؟

زبونت کو مامانی؟

این پسر خوش تیپه کیه قیافه گرفته رفته بغل باباش؟

خوش تیپ مک کوئین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شيما
29 شهریور 91 0:28
اي جانم ماشالاچقدر آقا شدي تو، مخصوصا از وقتي كچل كردي
دندونات هم مبارك باشه! ماشالا همينطور پشت سر هم دارن در ميان، پسر ما كه سه ماهه دو تا دندون موشي داره فقط!


خاله شیما سلام رهام عزیزهم خیلی ماهه
خاله دندوناش خوب موقعی در میان تو پاییز زمستون هوا خنکه مریض نمیشه گل پسرت
دندونایی که داره مبارکش باشه
مامان آراد(خاطره)
29 شهریور 91 1:47
ای جانمممممممممممممم...کچل جونیییییی...
عینک هم چقدر بهت میاد..خوش تیپ بودی خوش تیپ تر شدی خاله...



مرسی خاله جونییی
یلدا(مامان کیان)
29 شهریور 91 8:28
ای قربونت برم من بخورمت جیگر
خیلی دوستتون دارم


یلدا جونم ما هم کیان جون و مامانش ور دوست داریم
الناز(مامان بنیا
29 شهریور 91 14:48
ای جانم بچه رو چرا کچل کردی اخه؟ بهش بی مویی هم میاد


الناز جان موهاش خیلی بد شده بود اینطوری همه اندازه هم در میاد
زن عمو ریحانه
30 شهریور 91 11:41
سلام اول دعوات کنم یا تبریک بگم؟؟؟؟؟؟
اول تبریک مبگم دندونای گل پسرتو
مریم اینوروجک روز به رو بیشتر شبیه خودت میشه خوش بحالتمنکه هرروز نگاهشون میکنم ول هردوشون کپ باباشونن
حالا دعوات کنم :چرا وقتی کامنت میزاری آدرس وبتو نمیدی من باید کلی آدرس تایپ کنم ؟میام میزنمتا


سلام دعوا نکن ممنون عزیزم
مانی شبیه خودت هست خبر نداری
آدرس کلوپ هم من مال شما رو فیوریت کردم و سیو کردم و وقتی میخوام بیام از اون میام یا از لینک روی وبلاگ پندار
شما هم هر وقت میخوای بیای وب مانی که بازه رو لینک پندار کوچولو کلیک کن که کلی آدرس تایپ نکنی عزیزم
راستی خوشحالم که باز میبینمت اما ناراحتم که تو مراسم ختم بی بی میبینمت
نگین عمه
30 شهریور 91 14:56
وای جان دلم چه عکسای جالبی من کلی خندیدمدندان یازدهمت مبارک عسلکم
مامی مائده
31 شهریور 91 9:55
ای جوووونم این کارای بامزه رو نکن میام میخورمتاااااااااااا
مامان وروجک
4 مهر 91 22:33
چه کارای بامزه ای میکنی پندارجون.بووووووووووووووووووس


مرسی عزیزم
مامان وروجک
4 مهر 91 22:34
راستی مریم, ماشالله دندونای پندارجون خیلی پشت هم درمیان اذیت نمیکنه تورو؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه عزیزم فقط سر دندون های نیش یکم پاهاش سوخته از تندی ادرار
saba
5 مهر 91 1:19
ماشالا به تو پندار خان... زود زبونت وا شده هااااااا


از بس من بیچاره باهاش فک میزنم.هرچی با بچه بیشتر صحبت کنی زودتر زبون باز میکنه