پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دهمین مروارید زیبای صدف دهان پندار

1391/6/23 10:37
نویسنده : مامان مریم
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم

سه شنبه شب برای یک ساعت پیش مامانی موندی و من و بابا رفتیم بیرون.

وقتی برگشتیم و داشتم پوشکت رو عوض میکردم ،داشتی آواز میخوندی که من متوجه یه چیزی شدم .بلهههههههههه دندون موش موشی بود.

درست قرینه دندون نهم یعنی لثه بالا سمت راست با یه دندون فاصله یه دندون نیش جوانه زده بود.مبارکت باشه عزیزم.بابایی خیلی برا دندونات ذوق میکنه هی میاد دهنت رو باز میکنه و دندون های سفیدت رو نگاه میکنه و قربون صدقه ات میره .

مبارک باشه عزیزم الهی که همیشه خودت و دندونات سالم و بی نقص باشینقلبماچمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگین عمه
24 شهریور 91 19:25
وای ماشاالله عزیز دلم مبارک باشه عزیزم دلم داره کم کم بزرگ می شه




مرسی نگین جان
مامان يزدان
25 شهریور 91 12:06
سلام پندار جون. به وبلاگ يزدان هم سر بزن و عكس هاي تولدش رو ببين.
نهیر
25 شهریور 91 16:57
مبارک مرواریدت گلم
پندااااار دیگه داره تعداد دندونات به تعداد دندونای من میرسه


ممنون نیر
خدا نکشتت دختر حالا مونده تا دندوناش بشه 32 تا
مامی مائده
25 شهریور 91 17:51
یکی از اون دندوناتو میدی به دخمل بی دندونه من؟


الهی که هرچه زودتر و بی دردسر دندوناش در بیاد خاله مائدهدندونای من به دردش نمیخوره، وگرنه همش مال پرنیا جون
خانمی
28 شهریور 91 21:31
دهمین مرواریدت مبارک عسلم


ممنون عزیزم
مامانی وروجک
28 شهریور 91 23:10
مبارک باشه عزیزم


مرسی مامان وروجک عزیز