پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پایان 13ماهگی

1391/7/17 0:19
نویسنده : مامان مریم
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

چند دقیقه است که  یک سال و یکماهگی رو پشت سر گذاشتی و وارد ماه دوم از سال دوم زندگی قشنگت شدی.

وقتی فکر میکنم میبینم چقدر این لحظه ها زود میگذره.

الان که دارم مینویسم خوابیدی و من دلم برات تنگ شده.

١٣ماهگی ات مبارک باشه مامانی.

نفس من به نفس شما بنده.

مامانی رو ببخش اگر گاهی حوصله ام به اون حد نیست که پا به پای شما بازی کنم .ببخش اگر یه موقع با ذوق و شوق میای پیشم و با اشاره چیزی میگی و من متوجه نمیشم.

ببخش اگر بخاطر خوب بودن بیش از حدت،وقتی گاهی در حد معمول شیطنت میکنی من طاقتم طاق میشه و میگم چقدر اذیت میکنی.

وقتی به بچه های هم سن و سالت نگاه میکنم که چقدر شیطون و شلوغ هستند و من توقع دارم شما همون یه ذره هم شیطنت نکنی،از خودم بدم میاد.

اینا رو گفتم تا یه موقع حتی برا یک لحظه هم فکر نکنی من دوستت ندارم و مامان بدی هستم.

دیروز یه پشه پای شما رو نیش زده بود و همش پاتو نشونم میدادی و میگفتی اووخ. وقتی هم میگی اوخ حتما باید بوس کنیم تا خوب بشی.بمیرم که جای نیش قرمز و سفت شده بود.برات پماد زدم و مرتب بوس میکردم تا خوب بشه.

آی پشه های نامرد بیاین همتون منو نیش بزنین به پاره جیگرم کاری نداشته باشین.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی مجید
17 مهر 91 1:07
قربونش برم
دلم برات تنگ شده دایی عکس جدید داشتی بفرست. بوس بوس بوس


مرسی دایی حتما
زنعمو ریحانه
17 مهر 91 12:49
سلام سیزده ماهگی مبارک عزیزم
مجید چقد بدی به برادر خانمت سر نمیزنی؟
گفتم که مجید ببینه اگه ندید بهش بگو


سلام ممنون
اگر به نظرات دقت کنی میبینی بعد از چند ماه اینجا نظر داده
اینم اینقد بهش گفتم تا اومده نظر گذاشته

lili
18 مهر 91 15:24
۱۳ ماهگیت مبارک گل پسری
مامان سلدا
19 مهر 91 8:07
سلام
سیزدهمین ماهگردت مبارک عسلی
پس عکسات کو من عکس می خوام

بمیرم برات پنداری که پشه اوخت کرده



سلام ممنون عزیزم
عکس نگرفتم در حال جمع کردن وسایل خونه هستم حسش نبود
مامان سلدا
19 مهر 91 16:52
مریم جون چرا عزیزم مگه کجا داری می ری اسباب کشی داری ؟؟
حتما از پندار عکس بذار مگه چند بار سیزده ماهه می شه پندار جونم


موعد قرار داد خونه تمام شده داریم جمع میکنیم ببینیم باید کجا بریم منتظر خبریم برا کار
چشم عکس میزارم