پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

روز از نو

1390/3/4 12:22
نویسنده : مامان مریم
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

حالت چطوره؟

دیشب بعد یه بیخوابی شدید بالاخره راحت خوابیدم .niniweblog.com

از امروز صبح کم کم کار بابایی دوباره شروع شد و باید صبح زود میرفت سر کار. من بعد از رفتن بابایی بلند شدم و یکم خونه رو سرو سامون دادم . و نظافت کردم.niniweblog.com

niniweblog.com

مونده بودم نهارچی درست کنم.میدونی این بزرگترین مشکل مامانه .niniweblog.com

زنگ زدم به بابایی و از اون کمک خواستم . بابایی گفت نهار نمیخواد درست کنی مامان آش رشته فرستاده اونو میخوریم.niniweblog.comمن که خیالم بابت نهار راحت شده بود اومدم تا برا نی نی گل مطلب بنویسم..

راستی زنعمو ریحانه سر بارداری دومش یکم داره اذیت میشه  براش دعا کن تا این دوران زود زود تمام بشه و نی نی گلش زود دنیا بیاد.

دوستت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)