پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

سونوگرافی ماه هفتم

1390/4/20 20:14
نویسنده : مامان مریم
4,296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جوجه قناری مامان حالت چطوره؟

دیروز بعد از ظهر همراه بابایی رفتیم آبادان. برای انجام سونوگرافی که دکتر برام نوشته بود.ساعت 7:30  اونجا بودیم. طبق معمول شلوغ بود. وقتی دفترچه رو دادم به مسئول پذیرش،گفت یک ساعت دو ساعت باید بشینی توی نوبت.منم به بابایی گفتم بریم یه چرخی بزنیم و برگردیم

                                                      niniweblog.com                                                                                 

رفتیم خونه مامانجون رحیمه. یکم اونجا نشستیم و حرف زدیم. بعد هم دوباره راهی مرکز سونوگرافی شدیم.نیم ساعت طول کشید تا نوبت من بشه.دکتر سدیدی طبق معمول با اون طمئنینه ای که داشت بهم آرامش داد. و شروع کرد به انجام سونو.

                                                  niniweblog.com

گفت نی نی 28 هفته و سه روزشه. به صورت عرضی قرار گرفته(هنوز نچرخیده). قلبش 140 بار در دقیقه میزنه.(مادر فدای قلب کوچولوش) وزنش 1300 گرمه.(آآآ قربون وزن نازنینش). همه چی خوبه،مشکلی نداره. مامانش بیشتر استراحت کنه.(قول نمیدم. من حوصله ام از نشستن و خوابیدن سر میره مامان).

در آخر هم تاریخ زایمان رو هشتم مهر ماه اعلام کرد.

ولی مامانم عزیزم جیگرم، ازت تقاضا دارم تا آخر شهریور سعی خودت رو بکن  که دنیا بیای. قربون نی نی نازم برم من. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
20 تیر 90 20:41
الهیییییییییییییییییییییییییییی
28 هفتگی و سه روزگیت مبارک فسقلی جون


مرسی عزیزم دیگه باید روز شماری رو برا دیدن ابوالفضل شروع کنیم نه؟ ساک بیمارستانت رو بستی؟
آرزو
21 تیر 90 0:42
بابا تو که مارو کشتی پس چیه این نی نی شیطونت به ما هم نمیگی؟
زهرا مامان مه سما
21 تیر 90 8:45
خدا رو شکر که همه چیز خوب بوده
ستاره آسمونی
23 تیر 90 12:45
بازم مبارکه. اما دکتر من سونو نداد برام. خودش معاینه کرد و گفت همه چی روبراهه. میگم پینگیلیت خوب رشد کرده ها!!! خیلی مراقب خودت و نی نی نازت باش.