پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

نگرانی های مامان

1390/4/28 12:17
نویسنده : مامان مریم
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

حالت چطوره؟.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

راستش من زیاد خوب نیستم. میدونی چرا؟ الان دو سه روزه بی حالم،کسلم،حوصله هیچ کاری رو ندارم.niniweblog.com

دیروز رفتم دکتر،خانوم دکتر گفت آزمایشها نشون میده که کم خون شدی.بی حالی و خستگی مفرطی هم که داری بخاطر همین کم خونیه.niniweblog.com

ایشون گفتند: قرص مکمل ها رو، روزی دوتا بخورم. پسته خام بیشتر بخورم،چای نخورم. به جان خودم همه این کارا رو انجام میدم.اما نمیدونم چرا اینجوری شدم.niniweblog.com

تازه وقتی صدای قلبت رو شنید گفت نی نی افقی خوابیده توی دلت و نچرخیده(حتی بریچ هم نبودی مامان).niniweblog.com

 اگر بریچ بودی احتمال چرخیدنت بیشتر بود. اما خانوم دکتر گفت تا هفته 35 صبر می کنیم اگر نچرخید ،دیگه نمیچرخه و باید سزارین بشی و از اون تاریخ به بعد احتمال یه درصد هم نیست که طبیعی دنیا بیای. تورو خدا مامان جون یه حرکتی بکن .یه 90 درجه رو به پایین بچرخی مسئله حل شده است.niniweblog.com

از دیشب دارم غصه میخورم می دونی چرا؟ چون از جراحی میترسم مامان و دلم میخواد طبیعی دنیا بیای سعی خودت رو بکن عزیزم.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

خیلی دوستت دارم عزیزمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ستاره
28 تیر 90 12:20
سلام نگران نباش پینگیلی قول میده بجرخه هنوز 4 یا 5 هفته وقت هست
مامی مائده
28 تیر 90 12:43
ستاره راست میگه جای نگرانی نیست، فوقش سزارین میشی دیگه، اینکه ترس نداره تازه من خیلیها رو دیدم که موقع زایمان درد طبیعی رو کشیدن ولی باز نتونستن طبیعی زایمان کنن و سزارین شدن، هم درد طبیعی رو کشیدن هم سزارین. باید خدارم شکر کنی تازه


حق با شماست مائده جونم بوووووووووووس
دانيال
28 تیر 90 13:06
سلام خاله جوني
دستتون درد نكنه كه به من راي داديد



خواهش عزیزم ان شالله برنده میشی گلم
سحر
28 تیر 90 13:31
سلام مریم جون ایشالا هرچی صلاح خودت و نی نی هست واست پیش بیاد نگران نباش مطمئنا نی نی مون خیلی آروم که شیطنت نمیکنه یه دوتا ماچ رو لپ های گلی با اجازه لینکیدمت به ما سر بزن
خاله مصی
29 تیر 90 18:01
خدایت یار آندم که از هستی نشان باشد دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد امیدوارم نی نی تون به سلامت بدنیا بیاد
خاله نرگس
30 تیر 90 7:37
مامان پینگیل من که گفتم عزیزم نگران نباش، نگرانی برای نی نی بدتره! بعضی از نی نی ها تو هفته های آخر میچرخن، حتی بعضی هاشون که چرخیدن دوباره بریچ میشن پس نگران نباش به خدا توکل کن عزیزم


خاله نرگس عزیز ممنون که راهنمایی کردی گلم دخمل نازت چطوره همین روزا دنیا میاد ان شالله .الهی سالم و سلامت بیاد تو بغلت . بمیرم الهی تو غربت دور از مامان اینا خدا پشت و پناهت
khale lili
30 تیر 90 18:03
khaili khoshkelan maman maryam,dastetoon dard nakone.bebakhshid man alan fonte farsi nadaram.
مامان پارسا جون
14 مرداد 90 14:50
سلام خانومی نگران نباش سزارین که ترس نداره خیلی هم راحته حتما صلاح خدا در این بوده