پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پینگیل مامان دعا کن

1390/5/12 16:40
نویسنده : مامان مریم
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامانniniweblog.com

حالت چطوره؟نمیخوام ازت گله کنم،اما تورو خدا یک مقدار مراعات کن مامان. اینقدر سر و پاهات رو به پهلوهام فشار نده بخدا بعضی شبها از درد خوابم نمیره اما چیزی نمیگم.niniweblog.com

امروز اومدم بگم ازت میخوام با اون دستای کوچولوت دعا کنی . یه موردی پیش اومده که به آینده شما هم مربوطه دعا کن اگر خیره انجام بشه.niniweblog.comشب میام خبرشو میدم که انجام شد یا نشد.

راستی خاله سما زحمت کشیده برات هدیه فرستاده، هنوز نرسیده ولی فردا پس فردا پستچی مهربون میاردش و به دستمون میرسهniniweblog.com

فردا یا پس فردا میام و مفصل راجع به اتفاقات این چند روز مینویسمniniweblog.comقضیه خیلی پلیسی شد نه پینگیل جونم؟niniweblog.com یکم صبرکن برات می گم چی شده.

من و بابا عزیزه (لقبی که تو به بابا دادی) یه دنیا عاشقتیمniniweblog.com  niniweblog.com  niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ستاره
12 مرداد 90 16:51
سلام قضیه چیه ؟ مشکوک میزنین!!!
سارای
12 مرداد 90 16:58
سلام علیکم من سارام پیش منم بیاین واسه لینک خبرم کنین


سلام حتما
بهار(مامانی شهراد)
12 مرداد 90 17:44
سلام عزيزم انتظار کشيدن واسه اومدن يه فرشته خيلي قشنگه ني ني منم ارديبهشت به دنيا اومده اميدوارم وقتي کوچولوت به دنيا اومد با نی نی من دوست بشه پيشم بيا منتظرتم


حتما عزیزم میام ممنون از دعوتت
مامان مریمی
12 مرداد 90 18:00
ایشالا اونی میشه که می خوای مریم جون


از همتون ممنون باهام همدلی کردین دعا کردین
مامان ابوالفضل
12 مرداد 90 18:05
سلام، امیدوارم که عروسک مامان با اون دستای کوچولوش دعا کنه و هرچی قسمت و صلاحه پیش بیاد


مرسی ندا جون. وای دلم داره پر میکشه شنبه نی نی ات دنیا میاد خوشبحالت برات آرزوی سلامت میکنم
بابایی
12 مرداد 90 20:15
سلام بابایی . مامانی راست میگه عزیز بابا. من و مامانی و صد البته آینده خودت نیازمند دعای تو نازنین است فرزند گلم . پینگیل جونم قول بده تا دنیا اومدنت مامانی رو اذیت نکنی و زود زود دنیا بیای . شاید بابایی تا دنیا اومدنت پیشت نباشم این قول را بهم بده که بچه خوبی باشی. بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم


بابایی پینگیل قول میده خیالت از بابت پینگیل راحت باشه
یاسمن مامان رادین
13 مرداد 90 23:59
سلام عزیزم. ایشالا هر چی خیره براتون پیش بیاد عزیزممممممممممم
مامان آنیسا
14 مرداد 90 2:14
سلام عزیزم امیدوارم زود زود دعاتون مستجاب بشه راستی ماهم ساکن آبادان هستیم .خوشحال میشم باهم بیشتر آشنا بشیم .مواظب خودت ونی نی نازت باش
باران
18 مرداد 90 4:21
سلام مریم جون چه نی نی شیطونی داری از حالا معلومه شیطونه سر بزن من به روزم