پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

اوخ شدن پای پندار

1390/8/27 11:51
نویسنده : مامان مریم
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

قند عسل مامان، دو روزه روی کشاله ران  پات به خاطر پوشک یه زخم یدجنس جاخوش کرده.

مرتب پاتو میشستم و زینک اکسید میزدم اما خوب نشد.دیشب عمو علی و خاله تارا و آتوسا گلی خونمون بودند،از خاله تارا سوال کردم و ایشون هم لطف کردند و راهنمایی های لازم رو انجام دادند. خاله تارا گفت سه تا پماد (جنتامایسین چشمی ،هیدروکورتیزون،کلوتریمازول)رو باهم مخلوط کنم و روی زخم پات بزارم و روی اونها زینک اکسید بمالم. از امروز شروع کردم تا ببینم طی چند روز آینده بهتر میشه یا نه.

البته اینو بگم که خاله تارا پرستار هستند و توی این زمینه اطلاعات کافی دارندniniweblog.comو ما سر خود این کار رو نکردیم.

امیدوارم زود زود پای کوچولوت خوب بشه. دوستت دارم خیلی زیادماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامی مائده
26 آبان 90 22:10
ایشالا که زودی خوب بشی عزیز دلم
مامان مهنا
27 آبان 90 18:35
اینم چنتا بوس برا پندار
مینا مامان آندیا و فرزام
28 آبان 90 0:46
ایشالا زود خوب میشه
مریم جون اگه بتونی چند ساعتی باز بزاری که هوا بخوره زود تر خوب میشه


ممنون عزیز روزا همیشه چند ساعت بازه امروز میبرم دکتر تا ببینم چی میشه
یاسمن مامان رادین
28 آبان 90 2:12
عزیزززززم. ایشالا زودتر خوب بشی خاله پای رادین هم همینطور شده
فاطمه
28 آبان 90 12:16
جونم پندار عزيز پاهات اوخ شده. قربونت برم. مامان پندار غصه نخوري يه دفعه، خيلي زود زود خوب ميشه.
فاطمه
28 آبان 90 12:17
مامان پندار قالب وبلاگتون خيلي خيلي زيباست. مبارك باشه.


ممنون از لطفت عزیزم
فاطمه
28 آبان 90 13:30
مامان جون پندار يه نظر ديگه هم در مورد اوخ شدن پاي پندار گذاشتم به دستتون نرسيده؟
ستاره آسمونی
28 آبان 90 13:53
مریم جونم پای کیانا هم همین طور شد. من براش پماد کالاندولا زدم. یه پماد که تموم شد خوب خوب شد. ان شاالله که پای پندار جونم زودتر خوب بشه
مامان ابوالفضل
28 آبان 90 18:22
سلام عزیزم ایشااله هر چی زودتر خوب بشه دوست دارم پندار جونم
مامان مریمی
28 آبان 90 20:50
کشاله رانت توی حلقم خالهههههههههه


فاطمه
29 آبان 90 11:53
سلام پندار جونم. پاهات اوخ شده بود خوب شد؟ ناز نازي نازيه خودم. خاله فدات بشه.جاي زخمتو مي بوسم كه هر چه زودتر خوب بشه جوجو طلايي.


مرسی خاله جون خوب شدم عزیزم مامانم دلش میخواد باهاتون بیشتر اشنا بشه میشه ؟
مینا مامان آندیا و فرزام
30 آبان 90 1:44
مریم جون خوب نشد ÷ندار جونم بیا خبر بده دیگه نگرانیم


چرا کلم خوب شد


یاسمن مامان رادین
4 آذر 90 1:13
اینقدر این مامانت عکسای توپولی و البته لختیتو میذاره که چشمت میزنن. ایشالا زودتر خوب بشی عزیزم
raha1390
9 دی 90 17:55
همیشه سلامت و خوشحال باشی.