پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پندار رسما غذا خور شد هورااااااااااااااااااااااا

1390/11/10 16:37
نویسنده : مامان مریم
978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  تربچه(اسم جدیدت):

خوبی عزیزم ؟

شما نزدیک یکماهه که لعاب برنج و حریره و آب بادوم میخوری،اما خیلی کم و رقیق،به اندازه ای که توی قطره چکون بهت میدادم تا بخوری.

اما امروزدوشنبه 10 بهمن ماه 1390 ،مثل آدم بزرگا نشون دادی که گرسنه ای.همش زبونتو در میاوردی و لبهاتو باهاش تر میکردی...

روایت امروز از زبان پندار(تربچه):

بابا یکی به داد من برسه،گرسنمههههههههههههه:niniweblog.com

گرسنمههههههههه

مامان زود رفت توی آشپزخونه و یه چیزی درست کرد.

 

این چیه دیگه مامان خانوم؟؟:niniweblog.com

این دیگه چیه؟

 خوردنی بود انگار، بازم بده بخورم :آها فهمیدم چیه فرنی بود، به به

خوردنی بود؟

بازم میخوام اون که به جایی نرسید: (و دوباره مامان رفت آشپزخونه)niniweblog.com

بازم میخوام ...

دههههههههههههه تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.com

تموم شد؟!

اما من که سیر نشدم!یه ذره شیر بده بخورم.niniweblog.com

و بعد از شیر خوردن :niniweblog.com

آخیش  یه کم ته دلمو گرفت اما خودمونیم بازم گرسنمه!

آخیش یه ذره ته دلمو گرفت .اما خودمونیم من هنوز گرسنه ام !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان هیراد
10 بهمن 90 13:43
وای خدا قربونت برم خاله با اون قیافت / مریم پندار و هیراد از خیلی جهات مثل همن / وزن/قد/ریختن مو/ اشتها/و.... یکم قیافه


مریم بچه ها تا یه سنی مثل هم به نظر میرسند.
کم کم تغیر قیافه میدن و شکل اختصاصی شون درست میشه
خوشحالم که هیراد مثل پنداره
مامان مریمی
10 بهمن 90 16:13
خوش اشتهای خاله الهی همش گوشت بشه بچسبه به تنت
سهیلا
10 بهمن 90 17:19
نوش جونتتتتتتتتتتتتت شکموی خاله



خاله من که سیر نشدممممم
نرگس(مامان ساینا)
10 بهمن 90 18:02
الهی قربون اون شیکم بشم من
خوش خنده


سلام خاله جون ساینا خوبه؟ببوسش از طرف من ;*
نهير
10 بهمن 90 23:33
وااااااااااي پندار جونم چه بزرگ شدي خاله چه ماه شدي من خودتو با فرنيت بخورم خيلي بانمكي شما قربون خنده هات قربون فرني خوردنت نوش جوووون
اينم واسه ماماني كه خيلي زحمت شما رو ميكشه

خب ناراحت نشو مامانش اينم واسه شما


مرسی خاله جون خیلی گلی
خاله جون ارین رو ببوس لپشو آروم بکش خیلی دوستت دارم
ازاده مامانه هانا
10 بهمن 90 23:39
ماچ ماچ ماچ چه پسملی شده دوست دارم پندار گل

اسم جدیدتم مبارک تربچه خاله
تربچه جونم فرنی نوشه جونت گوشت بشه به رونای خوشکلت


مرسی خاله مامانم میگه دخترت رو بوسش کن (از طرف منم بوسش کن خاله به مامانم نگی ها ;* )
مامی مائده
11 بهمن 90 16:03
ای جاااااانم همه چیت به مامانت رفته حتی شکمو بودنت


مائده مگه دستم بهت نرسه
من کجا شکمو ام؟ واسه پرنیا
مروارید مامان آوا
11 بهمن 90 16:23
ای خدااااااااااا من بخورم این پندار توپولی تو رو چقدر شیرینه خوش به حالت خاله غذاخور شدی


مروارید جونم اگه بخوریش دیگه پسر ندارم


سحر مامان تانیا
11 بهمن 90 16:56
ای جونممممممممممممممم، قربون اون چشات تربچه خان


لطف داری سحر جونم ریزه میزه رو ببوس
ستاره آسمونی
11 بهمن 90 17:35
نوش جونت عزیز خاله


مرسی ستاره جون
Romina
13 بهمن 90 23:23
noshe joonet labashoooooooooo
sir shode akhlaghesh khob shode pesara aval shikam bad maman


آره دیگه رومینا اینجاس که میگن سرو جانم فدای شکممممم
یاسمن مامان رادین
16 بهمن 90 11:45
نوووووووووووش جوون شیرینت عسیسم. قربون اون لپ توپولیت
خاله زهرا
18 بهمن 90 15:22
پندار جونم به مامان بگو آخه اينا كه به من دادي همش آبه من كه شمكو نيستم چيزي نخوردم كه هر كي ندونه فكر ميكنه من .....


آب کجا بود دختر فرنی و حریره بادوم آبه خوبه دیگه از دفعه بعد کباب دنده میدم دستش
خاله زهرا
18 بهمن 90 15:23
مامانش بايد گل پسری رو بزاري كنار سفره بعد غذا بخوري آدم ميبيندش به اشتها مياد قربون اون خنده هاش كه دلبري ميكنه (بگو ماشاءالله )


زهرا جونم وقتی ما یه چیزی میخوریم هی دهنش رو باز و بسته میکنه. وقتی هم خودش سرلاک میخوره آدم گرسنه میشه اینقدر با اشتها میخوره ماشالله زودی براش یه نی نی بیار همبازی نداره بچه ام