پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

اولین عکس از مرواریدهای تربچه

1390/11/13 10:12
نویسنده : مامان مریم
2,487 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دلم سلام

از وقتی این دوتا مروارید کوچولو رو لثه هات خودنمایی کردند،نتونستم ازشون عکس بگیرم . تا میخواستم عکس بگیرم یا زبونت رو در می آوردی،زبانیا لباتو سفت به هم میچسبوندی.خنثیاما بالاخره یه فکری به ذهنم رسید دوربین رو برداشتم و ازت دور شدم و کلی زووم کردم تا متوجه نشی دارم ازت عکس میگیرم و  این عکس رو از شما گرفتمنیشخند:

پسر ناز و پسر ناز پسر غنچه گل باز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رها
13 بهمن 90 10:38
مروارید جدیدت مبارک عسل خاله چقدر ناز شدی بوس بوس بوس


ممنون خاله جونم من خوشحالم که یه دوست تازه پیدا کردم منم لینک میکنم بوووس
مامان عرشیا
13 بهمن 90 14:16
وایییی چه با مزه تر شدی خاله با این مرواریدهای نازت .بوووس گلم .


مرسی خاله عرشیا چطوره؟
مامی مائده
13 بهمن 90 14:33
عزیزمییییییییی
ريحانه
13 بهمن 90 15:22
نازي
هنوز دندونش درد ميكنه؟


اره هرچی دم دستش بیاد میکنه دهنش
نهیر
13 بهمن 90 20:19
عزیزم دندونات مبارکه الان دیگه میتونی تخمه بشکنی بلال بخوری


آره خاله جون فقط باید تا در اومدن دندون بالایی ها صبر کنیم <آُ] آرین منیم مارالیم
سهیلا
13 بهمن 90 20:35
قربون دندون خوشکلات برم عسلک


مرسی خاله جون دوست جونامو ببوس دوستون دارم یه عالمه
Romina
13 بهمن 90 23:12
عزیز دلم مبارکهههه
ماشالله هزار ماشالله چقدر ناز شدی خاله جون فدات بوووس


ممنون خاله جون به پای امیر مهدی عزیزم نمیرسم
ثمين
13 بهمن 90 23:22
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
مامان رها
15 بهمن 90 16:33
وای وای داشت یادم می رفت پندار عسلی چه میکنه و خاله قربونش برم
با دندوناش پسته میشکونه یا نه


آره خاله جون رها اینکارا رو میکرد؟
مروارید مامان آوا
15 بهمن 90 21:43
ای خدااااااااااااااا باورم نمیشه یکی از بچه های کلوبمون دندون در اوردههههههههههه مبارکت باشه خاله همیشه غذاهای خوشمزه باهاش بخوری


مرسی مروارید جونم ممنون ان شالله دندونای اوا خانومی هم راحت در بیان
آرزو
16 بهمن 90 11:39
مباركت باشه خاله اي. معلومه بلايي ها همه كارات جلو جلو ا


چکار کنم خاله به مامانم رفتم اونم عجول بود و همه چی اش جلوتر از بقیه هم سن و سالاش بود
یاسمن مامان رادین
16 بهمن 90 11:48
هزارتا
ازاده مامانه هانا
16 بهمن 90 19:17
اییییییی جونم تا حالا یه تربچه با دندون ندیده بودم.واقعا خواستنی هستی . ایشالا همیشه کباب دنده زیر دندونات باشه خاله واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
گاز بگبر مامانتو خوشمزس امتحان کنی عاشقش میشی


دستت دردنکنه دیگه ازاده جون این نخونده ملاست خودش بلده بد جنسی کنه وای به روزی که ببینه راهنما هم داره
خاله زهرا
18 بهمن 90 15:20
خاله يواشكي مامان حواسش نبود يك گاز گنده ازش بگير بگو ببين چقدر مرواريدام تيزن


ای خواهر این پسر نخونده ملاست خودش بلده چکار کنه راهنمایی اش نکن گاز میگیره در حد لالیگا
ستاره آسمونی
19 بهمن 90 12:04
وای خدا جون
چقدر پسرمون ناز شده با اون دندونای شیرینش


مرسی خاله جون این مال کیاناست)