پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پنج ماهگی تربچه

1390/11/18 23:20
نویسنده : مامان مریم
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

تربچه کوچولو حالت چطوره؟شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

ماهگی ات مبارک.

دیروز شما رسما وارد ماه ششم از زندگی قشنگت شدی.

صبح با بابایی بیدار شدیم و چون بابا کار داشت خودمون دوتایی رفتیم آبادان.مرکز بهداشت خیلی شلوغ بود.تا ساعت 11 معطل شدیم.

وقتی قد و وزنت چک شد پرونده ات رو از اون مرکز تحویل گرفتم تا دیگه مجبور نباشیم برای قد و وزن و واکسن صبح زود تا آبادان بریم و برگردیم.

اومدیم خونه و بابا زنگ زد که نهار درست نکن (وقتی نمونده بود، ساعت یک بود).بابایی که اومد داشتم از سر درد می مردم .نهار که خوردیم یدونه مسکن خوردم و خوابیدم. نیم ساعت بعد با صدای قشنگ شما بیدار شدم...

وزن شما 8600 گرم شده و نسبت به نمودار رشد خوبه و موردی نداره.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

مهارت های پسرم در ماهی که گذشت:

بلند بلند میخنده

بلند بلند حرف میزنه و آواز میخونه

مفهوم بیا بغلم رو دیگه کامل درک میکنه(قبلا زیاد توجه نمیکرد)

مفهوم بگیر رو کاملا درک میکنه

میتونه خودش رو روی پهلو ثابت نگه داره و به پشت یا رو برنگرده

با روروئک راحت خودش رو جابجا میکنه

سرلاک خور و فرنی خور قهار شده (رو دست نداره ماشالله)

به قول معروف یکه شناس شده و اگر  کسی غیر من و بابا بغلش کنه زود دلش میخواد برگرده بغل خودمون

اینم عکس 5ماهگی اش:


5ماهگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

خاله زهرا
18 بهمن 90 15:18
سلام پندار خاله (آخ ببخشيد تربچه كوچولو موچولو). ماشاءالله بزرگ شديا خوب شيطوني كن اصلا هم نزار مامانت نفس بكشه انگار همين ديروز بود دنيا اومدي اما حالا وارد 6 ماهگي شدی انشاءالله كه هميشه سالم و تندرست باشي اينم يك سفت براي گل پسر قند عسل


من رسما از دخترخاله عزیزم سپاسگزارم که اینقدر به من لطف داره کار یاد تربچه میده
نهیر
18 بهمن 90 16:28
الهی 50 سالگیت عزیزم


مرسی نیره جونم
ازاده مامانه هانا
18 بهمن 90 23:59
سلام به پندار خان
مامانش اخه به این پسر میگن تربچه ماشاللللللللللله دیگه واسه خودش مردی شده باید بهش بگی اقا تربچه
خوبی خاله
5 ماهگیت مبارک ایشالا بیام تولد 50 سالگیتو تبریک بگم
این دعا یه جورایی به نفعه خودمم هست اون موقه 76 سالمه ننه

اره دیگه ازاداه ان شالله که شما هم سالم باشی و سایه ات روی سر دخمل نازت بمونه

سحر مامان تانیا
19 بهمن 90 0:15
پندار جونم مبارک باشه عزیز دل خاله، امیدوارم که 120 سال خوب و شاد زندگی کنی


ممنون خاله سحر
مامی مائده
19 بهمن 90 0:32
5 ماهگیت مبارک عزیزمممممممم


ممنون مائده جونم
ستاره آسمونی
19 بهمن 90 11:49
قربونت برم خاله جون
چقدر زود می گذره. انگار همین دیروز بود نگرانتون بودیم که زودتر بیایید و خبر به دنیا اومدن پندار نازنین رو بدید.
5 ماهگیت مبارک خوشگل خاله


سلام مرسی خاله جون کیانا رو ببوس
ستاره آسمونی
19 بهمن 90 11:49
ببخشید منظورم 5 ماهگی و ورود به 6 ماهگی بود
مریم مامان هیراد
19 بهمن 90 15:55
تربچه جون 5 ماهگی مبارک عکست خیلی بامزه بود


مرسی خاله
مامان مریمی
19 بهمن 90 16:55
مبارکه مبارکه

چه پسر بزرگی شدی خاله جون


ممنون خاله جونم
یاسمن مامان رادین
21 بهمن 90 2:05
هزارتا برای پندار جوون 5 ماهه.

مریم جوون آخه این اسمها رو چه جوری پیدا میکنی؟

پینگیل ..... تربچه..... ههههههههه


مرسی یاسی جون
خب دیگه .... حالا خوبن یا بد؟؟؟؟
مامان آرشیدا کوچولو
21 بهمن 90 13:47
وای چه پسمل جیگریه این نخودچی


ممنون خانومی
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:20
سلام سلام سلام
اصلا باور کردنی نیست
انگار همین دیروز بود خبر تولد پندار جون و خوندم
عزیزم پنج ماهگیت مبارک
ایشاالله سالهای سال سلامت زندگی کنی فرشته ی من


ممنون عزیزم خدا پسرتو نگه داره
باران ارديبهشت
21 بهمن 90 21:57
سلام عزيزم اسفند براش دود كن عسلمکم


سلام خانوم خوبی ممنون
نگین
22 بهمن 90 12:58
این جیگر طلا دل من را اب کرد که .جای من یه ماچ این طوری کنیدش دوستت دارم پندارک


سلام نگین جونم مرسی نازنین
Romina
22 بهمن 90 19:31
to ghalbe mani migan pesar abadania delbaran rast migan mashala
bezanam be takhte roshdetam tope cheshe hasodettttttt beeeetereke


مرسی رومینا جونم پسرنازت رو جای من ببوس
دایی
23 بهمن 90 12:35
دلم برات تنگ شده دعا کن گیرت نیارم چون دیگه مهلت نمیدم بشناسی یه لقمه ی چپت میکنم


سلام دایی مجید توروخدا منو نخور اگه منو بخوری دیگه خواهرزاده نداری .مگه نمیخوای بزرگ بشم بگم لامبورگینی؟؟ هزارتا بوس برا یدونه دایی
آرزو
23 بهمن 90 13:05
مباركههههههههههههههههه خاله 5 ماهگيت تربچه مامانو بابات


مرسی خاله جون ارمان رو ببوس
مامان عرشیا
23 بهمن 90 17:46
سلام خاله جونم .5 ماهگیت مبارک .وایی چه عکس خوشگلی .


ممنون عزیز چشات خوشگله
نگار(مامان سام)
24 بهمن 90 1:26
مریم جون ماشالله خیلی ناز شده خیلی هم بزرگ شده.من عکسای اوایلشو خیلی نگاه می کردم ولی خیلی وقت بود دیگه به وبلاگتون سر نزده بودم.آخه اون موقع که تو مامان شدی من هنوز مامان نشده بودم و وقت بیشتری داشتم ولی الان سام واسم وقت اضافی نمیزاره دیگه.


ممنون گلم سرزدی. پسرت مثل دسته گله عاشقشم
مامانی سلدا
24 بهمن 90 11:13
سلام گل پسر قند و عسل
کاکل به سر شازده پسر
آی گل ناز پونه چشم و چراغ خونه
تر گل و ور گل باشی یه دونه ای یه دونه
بوسسسسس برای پندار جون


ممنون خاله جون بوس برا سلدا
مروارید مامان آوا
25 بهمن 90 21:48
الهی قربونش چه لباس خوشگلی


ناقابله خاله جون
مامان رها
30 بهمن 90 9:28
5 ماهگیت مبارک عسلم و میوه دلم
پیشرفت هاتم مبارک و عاشقتم


مرسی خاله جونم لطف دارین