پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دومین کلمه مفهوم

1390/11/25 1:06
نویسنده : مامان مریم
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلا سلامwww.smilehaa.org

خوبی تربچه؟www.smilehaa.org

من خوشبختم چون گلی مثل تو دارمwww.smilehaa.org

کلمه بابا درس جدیدمونه.www.smilehaa.org

دیروز(دوشنبه24 بهمن ساعت6:30عصر)بعد از اینکه  چند روز باهات تمرین کردم www.smilehaa.orgتونستی بگی "بوب".www.smilehaa.org

دندونای پیشین بالا بدجور اذیتت میکنن .www.smilehaa.orgلثه ات حسابی ورم داره.دست مامان رو هم محکم گاز میگیریwww.smilehaa.orgخدا کنه زودتر جوانه بزنن تا اینقدر درد نکشی .www.smilehaa.org

راستی امروز یک کار جدید یاد گرفتی :

شیر که میخوری یه ذره اش رو نگه میداری تو دهنت، بعد فوت میکنی میپاشی بیرونwww.smilehaa.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان الینا
25 بهمن 90 3:06
وای مبارک باشه
آخی عزیزم انشاالله که زودتر دندونات در بیادتا کمتر اذیت بشی گلم
وای من که الینا خیلی برای در آوردن دندون اذیت شد آخه مدام تب میکرد انشاالله که شما همچین مشکلی نداشته باشید



ممنون عزیزم. اخی نازی خدا نگهداره دخترتون رو
مامانی سلدا
25 بهمن 90 11:39
ایییییییییی جان پندار جون خیلی ذوق کردم خاله
فدات فدات یه بوس برات بچسبونش کنج لبات



سلام خاله جون مرسی از لطفت
آرزو
25 بهمن 90 13:48
اي جون پندار جونم تف ميكني آفرين من اينقدر ازين كارا دوست دارم


آرزووووووووووووووووووووووووووووووو
مروارید مامان آوا
25 بهمن 90 21:44
آخی خوش به حالت که اینقدر بچه باهوشی داری فداش بشه خاله


مرسی گلم اوا هم تکه فداش بشم
ستاره آسمونی
26 بهمن 90 9:33
آفرین به پسر باهوش خاله.
انشاالله زودتر دندونای مرواریدای شما کوچولوها در بیاد تا کمتر درد داشته باشید


الهی امین ممنون خاله جونم
خانمی
26 بهمن 90 12:00
آفرین به این مامان که چیزای خوب یاد نی نیش میده
Romina
26 بهمن 90 22:55
jigareto pesare zerangammmmmmmmmm boooooooooos
زهرا مامان مه سما
27 بهمن 90 10:51
افرین به این مامان پر تحرک که با پسرش کار میکنه کلماتو بوس هم برای پندار باهوش خاله


مرسی خاله جونم بوس برا دوست جونم مه سماااااااا
مامی مائده
27 بهمن 90 12:24
خاله هم یادش بده مامانی


خاله سخته... ان شالله بعد عید
نگار(مامان سام)
29 بهمن 90 0:37
آفرین پندار جون معلومه خیلی باهوشی که درس های مامانو زود یاد میگیری.


ممنون خاله جونم
مامان رها
30 بهمن 90 9:29
وای عزیزم خاله برات دعا میکنم که زودتر دندونات در بیاد تا زیاد اذیت نشی