پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ولنتاین مامان

1390/11/25 14:59
نویسنده : مامان مریم
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

سلامwww.smilehaa.org

مهربونم خوبی؟

امروز روز ولنتاینه.www.smilehaa.org

روزی که عشاق به هم گل میدن www.smilehaa.orgو یکبار دیگه یادآوری میکنن که همدیگر رو دوست دارن.

امسال من خوش بحالم شدهwww.smilehaa.orgچون دوتا عشق دارم.

یکی بابایی یکی هم توwww.smilehaa.org

اولین ولنتاین زندگی ات مبارک هستی مامان.www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مروارید مامان آوا
25 بهمن 90 21:42
امیدوارم همیشه با عشق کنار هم زندگی کنید


ممنون خاله جون
ستاره آسمونی
26 بهمن 90 9:34
دعا می کنم همیشه ساد و عاشقانه کنار هم باشید
ريحانه
26 بهمن 90 13:32
سلام ولنتاين مبارك اميدوارم هميشه عاشق باشين وشاد زندگي كنين
Romina
26 بهمن 90 22:56
khonei por az eshgh az khoda baraton mikham
lili
28 بهمن 90 0:17
inja che ghad khabaraye khub khub hast maman maryam... omidwaram hamishe labkhand be labatun bashe ... inam ye boose kuchulo wase shazde kuchuloo


مرسی عزیزکجایی چندوقته ازت بی خبریم
خاله بهی
28 بهمن 90 12:29
ایشاا... یه روزهم پینگیل خان روز ولنتاین به مامان جونش گل میده البته اگه زنش بذاره....ههههههه


ای بابا بهی جون عیب نداره دوتایی خوش باشن برام کافیه
ازاده مامانه هانا
28 بهمن 90 22:07
چه دعایی کنمت بهتر از این که خداپنجره باز اتاقت باشد


به به ممنون قشنگم
الهام مامان دریتا و آنیتا
28 بهمن 90 22:46
قربونش برم برای ولنتاینش
عزززززیززززززززززززم


X
مرسی خاله جون
صونا
29 بهمن 90 1:14
ولنتاین های خوبی کنار هم داشته باشین


مرسی صوناگلم دخترت رو ببوس
مامان رها
30 بهمن 90 9:30
من و رها هم عاشقتیم و دوست داریم
عاشقااااااااااااااااااااااااانه میبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسمت


ممنون خاله جون منم رها رو دوست دارم هزارتا
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 12:51
سلاااااااااااام مطالب قشنگی بود تقریبا بیشترشو خوندم من یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی بشیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده تا منم لینکت کنم. مرسی


سلام ممنون عزیزم الهی نی نی سالم دنیا بیاد و داداشش رو خوشحال کنه لینک شدی باافتخار