پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

گفتگوی نی نی سایتی در روز تولد پندار

1390/12/10 17:42
نویسنده : مامان مریم
2,221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه 

خوبی گلم؟

از وقتی باردار شدم عضو سایت محبوب نی نی سایت شدم.از اونجایی که کلوپ خودمون (مامانای مهر 90)خیلی خلوت بود اومدم تو کلوپ مامانای مهر و آبان و آذر 90.اونجا با همه این خاله های دوست داشتنی که به وبلاگ شما سر میزنند آشنا شدم. شما اولین نی نی کلوپ بودی که دنیا اومدی و برای همه چون تجربه اول مادر شدنشون بود خیلی مهم بودی(خاله سهیلا و خاله ماهی و خاله مینا تجربه دومشون بود)

به شما میگن ارشد کلوپ و به من هم میگن مامان کلوپنیشخند.

مامان با حوصله رفتم تو آرشیو مطالب کلوپمون و گفتگوی خاله ها رو از ساعات اولیه روز تولدت تا فزداش (جمعه) جمع آوری کردم . خیلی جالبه امیدوارم خوشت بیاد.

یکمی طولانیه اما میدونم برای شما خاطره انگیزترین پست وبلاگته گلم:

متن رو تو ادامه مطلب بخونید:

 

خاله باران ساعت 1:13بامداد

من ديگه بايد برم هركي صبح زود تر اومد براي پينگيل چراغوني و جشن رو شروع كنه

 

خاله نسترن ساعت 1:15بامداد

چرا مگه پينگيل داره به دنيا مي اد؟

 

خاله باران1:15

آره نسترن فردا با سزارين هورااااااااا

 

خاله باران 1:18

اینم برا شروع جشن پینگیل(شکلک شادی و رقص)

 

خاله نسترن

اخي به سلامتي و دل خوش من فردا نميتونم بيام از طرف من بهش تبريك بگيد

 

خاله آی تک 7:38

سلام صبحتون بخير و شادي 
هورااااااااااااااااااااااااااااااا 
امروز پينگيل جون بدنيا مياد 
مريم الان تو بيمارستان براش دعا كنيدددددددددددددددددددددددددددددددد

خاله صفورا 7:45

سلام آي تك 
واااااااي منم داشتم به همين فكر مي كردم كه مريم الان بيمارستانه 
ان شا ا... خدا كمكش كنه

براش صلوات بفرستيم

خاله آی تک

سلام مرواريد جون 
من دارم براش دعا ميكنم 
فكر ميكني تا ساعت چند زايمانش تموم بشه ؟ 
وبلاگشو خوندي .يه متن جديد گذاشته . نميدونم چرا اشكم داره ميريزه.

خاله صفورا

نه الان ميرم ميخونم 
نمي دونم بستگي داره دكترش كي بياد و شروع كنه 
ميدوني سزارين كلا زمانش چقدره؟؟

واقعا قشنگ و با احساس نوشته بود

خاله آی تک

امروز پينگيل جون دنيا مياد - ايشالا به سلامتي 
حالاكه مريم نيست من تيکرشو گذاشتم 

خاله زهرا 9:33

سلامممممممم بچه ها به نظرتون الان مريم زايمان كرده بهش زنگ بزنم

خاله آی تک

سلام زهرا جون 
يه زنگ بزن ماروهم بيخبر نذار .
من صبح براش سوره انشقاق روخوندم واسه زايمان راحتش 

خاله زهرا 9:33

خوب كردي خانم

فعلا كه گوشي را بر نمي دارن

خاله آی تک

شماره همسرش رو نداري؟ شايد اصلاً گوشي خودشو نبرده باشه بيمارستان ؟

خاله زهرا

با مامانش حرف زدم از ساعت 6 صبح رفته ولي هنوز دكي نيومده الان هم اتاق عمله

چرا دارم اگه جواب نميداد به اقا ابراهيم زنگ ميزدم

خاله آی تک

پس هنوز من نرقصم؟ هههههههههههههههههه
باران بياد اين جارو چراغوني كنه

خاله آرزو مامان آرمان
سلام 
صبح بخير 
از مريم خبر داريد؟

خاله زهرا

این برا شروع تولد پینگیل(شکلک شاد)

خاله آی تک

بدنیا اومد؟

خاله زهرا

نه هنوز اولشه دارن شكم را باز ميكن كه به اقا پندار برسن

خاله نگین

زنگ زدي زهرا حان مريم فارغ شد؟

خاله زهرا

اتاق عمله فكر كنم تازه عمل را شروع كردن

خاله آرزو (مامان آرمان)

زهرا جون تو از كجا ميدوني الان دارن شكمشو باز ميكنن نكنه تو اتاق عملي هههههههههه

خاله آی  تک

زهرا زير پوستي رفته پيش مريم

خاله زهرا

هههههههههه به مامانش زنگ زدم گفت اتاق عمله

خاله آرزو

همه 1 صلوات براش بفرستيم به سلامت فارغ بشه ايشا...

خاله نگین و خاله آی تک

ايشالا به سلامتي فارغ بشه

خاله نگین

خوش به حالش كه امروز نينيشو بغلش ميگيره

خاله صفورا

سلام دوباره واااااااااي زهرا كجايي بيا خبر بده پينگيل به دنيا اومد يا نه

خاله آی تک

زهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 
بيا ديگهههههههههههههههههههههههههههه

و بالاخره ساعت 12:18 دقیقه خاله زهرا

سلاممممممممممممم يه ربع هست كه اقا پندار به دنيا اومده هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مريم هم حالش خوبه سلام ميرسونه دارن از اتاق ريكاوري ميارنش بيرون

كسي نيست ......................عجبا قرار بود بياييد چراغوني كينيد اولين ني ني كلوپ به دنيا اومده

اي تك تو هم رفتي

بچه ها پينگيل به دنيا اومدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كجاييدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

خاله ملیحه

اخييييي نازيييي 
مباركه مريم پندار گلت اومد تو دنيا مباركههههه انشالا به سلامتييي زود سرپا شه

خاله آی تک

زهرا جون داشتم قر ميدادم به افتخار پينگيلي كه حالا شده 
***************آقا پندار*************** خدا سلامتش كنه و زير سايه پدر و مادر بزرگ شه 
خدا به مريم جون ماهم صحت و سلامتي عطا كنه 
آمين

خاله آی تک

زهرا جون من اون سايتي كه بچه ها ازش انيميشن ميارن رو نميتونم باز كنم 
ميشه جور باران رو بكشي خودت اينجارو چراغوني كني؟

 

سلام باران 

زود باش چراغوني كن پينگيل ديگه پندار شد 
خيلي حلال زاد ه اي 
من قرامو دادم نوبت توئه كه به قولت عمل كني .

خاله باران (شکلک چراغونی و جشن)

خاله ملیحه

سلام به همه 
به به واقعا چه خوب كه امروز اولين مامان كلوپو داريم به به 
فكر كن از اخراي مهر هر روز بايد بپرسيم كسي نزاييده؟؟؟؟؟ ههههه

خاله آزاده مامان هانا

سلامممممممم 
تولد اقا پندار مبارك 
وايييييييييي خوش به حال مريم

زهرا جون از طرف هممون بهش تبريك بگو 
بپرس شبيه كيه؟

خاله باران

سلامممممممممممممممم 
پندار جون به دنياي آدم بزرگاي بي معرفت خوش اومديييييييييييييييي 
اميدوارم تو زندگيت پر از شانس و خوشحالي و خوشبختي و سلامتي باشه 
از هيچ كس هم بي معرفتي نبيني 
هورااااااااااااا هورااااااااااااااا

خاله سحر (مامان تانیا)

هوراااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااااا مباركه قدم اولين ني ني به كلوپپپپپپپپپپپپپپپپ، جيغ دست بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برا پندار عزيز

خاله نیر

بچه ها من يه حسي دارم نميدونم شما هم اينجوري هستيسن يا نه ؟ 
خيلي دلم ميخواست منم امروز مثل مريم زايمان كنم بهش غبته ميخورم

كاش پينگيل بود ميگفت نهير باز غلط املايي داري كه(غبطه)

خاله باران

سلام ناردونه جون و گلاره جون 
خبر خبرررررررررررررررررررر 
پندار دنيا اومد هورااااااااااااااااا

خاله گلاره

آخيييييييييييييي به سلامتي باهاش حرف زدي باران

خاله مریم (مامان سبحان)

آخ جون. باران با مريم صحبت كردي؟

خاله باران

نه من باهاش حرف نزدم زهرا مامان مه سما حرف زده 
ساعت طرفاي 12 دنيا اومده مريم هم حالش خوب بوده

خاله سحر(مامان آرشاک)

بچه ها پينگيل مريم دنيا اومده. كسي خبر داره ازشون؟

خاله پرند

سلام 
سلام 
خوبين؟ 
كسي از مريم جون مامان پينگيل خبر داره؟ 
زايمان كرد؟ 
حال خودشو نينيش خوبه؟؟؟؟؟؟؟

بابا ابراهیم

سلام من همسر مريم مامان پينگيل هستم . شكر خدا پينگيلي صحيح و سالم دنيا اومد

حال هردوشون خوبه مريم جان به همتون سلام رسوند

من را مامور كرده به شما گزارش لحظه به لحظه بدم

خاله مهرنوش(مامان عرشیا)

سلام .مريم خوبه بهتون تبريك ميگم .خدارا شكر بهش بگين براي ماهم دعا كنه .پينگيلي خوبه دختره يا پسر

بابا

سلام مرسي . پسره

خاله گلاره

سلاممممممممم باباي پينگيل خوب هستين 
پندار و مريم چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا

درود بر شما خوببببببببببببب سلام رسوندن بهتون

خاله مهرنوش(عرشیا)

اسمش چيه .عكسش را زود بزازين .سلام مريم جون هم برسان.

خاله گلاره

ميشه عكسش رو بزارين 
وزن پندار جون چقدر بود

بابا

اسمش پندار . چشم ميذارم . عكس را كجا براتون بذارم 

حدود 2900گرم

خاله گلاره

اي جانم چه كوچولوووو

مريم خودش الان چطوره درد كه زياد نداره

خاله مریم گلی(سبحان)

سلام باباي پندار كوچولو! چشمتون روشن. به مريم جون خيلي سلام برسونين بگين خوب بشه خودش برسه زود برگرده پيشمون

خاله مهرنوش(عرشیا)

اگه ميشه بزازين توي وبلاگ پندار جون.

بابا

آره ريزه ميزست فقط نميدونم اونن لگدايي كه ميزد و چطوري ميزد با اين ريزه بودنش

خاله مهرنوش

واي چقدر خوشمزه وكوچوله

بابا

مريم گلي مرسي چشم دلتون روشن به اميد خدا فردا مرخص ميشه ولي تا 3-4 روز بايد بخوابه

بابا

مامان گلاره تو اون سايت آپلود كنم شما از كجا ميبينيدش؟

خاله ملیحه

سلام مباركه باباي پندار كزينه دومو كپي كنين اينجا عكسشو ما ميبينيم

خاله گلاره

بعد كد اول رو كپي كنين اينجا

ههههههههه من ميگم اول مليحه ميگه دوم فرقي نميكنه جفتش ميشه

بابا

گزينه دوم چي؟؟ من با سايت شما آشنا نيستم . عكس پروفايل اينجا را ميشه عكس پندار گذاشت

خاله ملیحه

بابا از تو سايتي كه گلاره گفت اپلود كنين عكسو بعدش چندتا كد مياد حالا يا اولي يا دومي رو كپي كنين تو همين بخشي كه مينويسين بعد ارسال كنين 

خاله نهال

سلاممممممم

مباركههههههههههههههه

قدم نو رسيده مبارك آقا ابراهيم

مريم جون حالش چطوره ؟

خاله گلاره

مليحه اگه عكس رو گذاشتن سيو ميكني بعدا به من نشون بدي من بايد برم بيرون 
باباي پينگيل خيلي خيلي به مريم سلام برسونين و تبريك بگين

خاله ملیحه

سلام عرشيا خوبي؟؟؟ 
چي شد اقا ابراهيم ؟ موفق نشدين؟

ما همچنان منتظريم

خاله مهرنوش(عرشیا)

مامان كوچولو مرسي عزيزم .يه كم حوصله داشته باش گلم.

بابا

بفرماييد اين هم از پندار ما . حالشو ببريد(عکس پندار) انتظارها تمام شد

همه چيزش به مامانش رفته بيچاره ما باباها

خاله ملیحه

به به ماشالا چقدر نازههههه خدا نگهدارش باشه تبريك مجدد هم به شما هم به مريم جون بگين براي ماهم دعا كنه عرشيا جون ما از صبح تو خماري مونديم ههههه حق داريم عجول باشيم

خاله مهرنوش

وايييييييييييييييييييييييييي چقدر نازه .ماشاالله.انشالله داماد بشن.

بابا

به اميد خدا انتظار شما هم زود به پايان برسه

خاله مهرنوش(عرشیا)

مرسي باباي پندار جان.

خاله ملیحه

انشالله  خيلي مراقب مريم باشين كه زود سرپا شه 
دستتونم درد نكنه مارو از فضولي نجات دادين ههههه

خاله نهال

نازيييييييييييييييييييييييييي

خدا براتون نگه داره

ايشاله نام دار باشه

خاله سحر(آرشاک)

باباي پندار مباركه............ به مريم جون سلام برسونين

واااااااااااااي من كه اشكم در اومد........ مباركههه خيلي نازه.......... خدا براتون حفظش كنه 

خاله سما

سلام به همگي 
مباركه باباي پندار 
به خانم سلام برسونيد و تبريك بگيد 

بچه ها دلم ني ني خواست همين الان 
منم مي خوام اين ني ني چقدر نازهههههههههه

خاله سحر(آرشاک)

 سلام عرشيا جون خوبيم. شما دو تا چطورين 

من كه فعلا با ديدن عكس پندار دارم گريه مي كنم 
خدايا به هممون ني ني سالم عطا كن..........

خاله نهال

سلامممم مامان گوگولي و مامان عرشيا و سما جون
ديدين چقدر نازههههههههه
منم دلم مي خواد 
كي آبان ميشه

خاله مریم(سبحان)

جونم پندار كوچولو! ماشالله چه نازه! 
منم پسرمو مي خوااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

خاله سما

كسي مي دونه بعد از پندار دومين ني ني كلوبه؟

خاله شیوا(سلدا)

سلاممممممممممممم 
قدم نو رسيده مباركككككككككككككككك 
چقدر نازه خدا حفظش كنه پندارو ديدم از خوشحالي گريه ام گرفت

خاله گلاره

اي جانم پندار خيلي گگوليهههههه

مبارك باشه به سلامتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

خاله آرزو(آرمان)

سلام 
واي خداي من پينگيل چه خوجله قدمش مبارك باشه مريم جون

خاله تایس

واي جانم ني ني مريم ماشالله نازهههههههههههههههه 
كجاييد؟

خاله زهرا

سلامممممممممم با مريم حرف زدم سلام رسوند حالش خوبه فقط پندار شير نميخوره كه اونم ايشالله زود زود سينه ميگيره وزنش هم 2900 بوده

خاله ملیحه

خب خدارو شكر يكي بارشو زمين گذاشت انشالا روزي مام ميشه با سلامتي

خاله زهرا

ان شالله مليحه جون من دارم عكس پندار را ميبينم كيف ميكنم منم مه سما را میخوااممممممممممممم

ساعت12 نیمه شب

خاله سهیلا

سلامممممممممممممم 
با اومدن اوليت پسمل كلوپ منم امشب اول شدمممممممممم

خاله یاسمن (رادین)

مليحه جون از مريم خبر دارين؟ 

خاله سحر(تانیا)

ني ني مريم به دنيا اومد ياسمن جون، چقده هم خوشگله، برو تو مباحث ديشب، بچه ها عكسش رو گذاشتن، يه تيكه ماهه

خاله ملیحه

اره زهرا باهاش حرف زده بود خوب بود ميگفت نينيش شير نميخوره وزنشم 2900 عكسشم تو صفحه اخر ديروز هست بخواي ببيني

خاله یاسمن

آخييييييييييي 
الان ميرم ببينم. 
چطوري عكسش به دستتون رسيد؟به اين زودي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خاله ملیحه

اقا ابراهيم ماموريت داشت از طرف مريم زود به دست ما برسونهه ههههه خدايي به اين ميگن ته وفاداري همگي ياد بگيريم داغ داغ عكس نينيو بياريم بذاريم

خاله یاسی

عكسش نيست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خاله ملیحه

الان میزارم برات وایسا

خاله یاسی

واییییی دیدمش

خوشبحال مریم

چقدر مریم وفاداره واقعا

خاله آزاده(هانا)

واي پسر مريم چهه نازه خدا جونممم 
مگه بجه انقد خوشگل ميشه 
من فك ميكردم بچه اولش زشت باشه اين مث فرشته هاس هزار ماشاالله گوش شيطون كر

سلام مليحه جونم خوبم علي جونم خوبه 
من هنوز تو كفه عكس پندارم خيلي عسله

خاله نگین

سلاممممممممممممممممممم كسي هست؟ 
ايشالا مبارك باشههههههههههههههههههههههههههه مريم جون 
ايشالا پا قدم اقا پندارت مبارك باشه

خاله سهیلا

من صفحه هاي قبل رو نخوندم كسي از مريم خبر داره ني ني شيرشو خورد يا نه ديشب باهاش صحبت كردم ميگفت سينه نميگيره و بردنش زيره سرم خيلي ناراحت شدم امروزم وقت نكردم بهش زنگ بزنم

.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیوا
10 اسفند 90 17:44
درود بر شما،

قدم نو رسیده و مقداری تاخیر در تبریک، مبارک باشه.
آدرس شما را در لینک‌هام اضافه کردم.

شاد باشید


مرسی هیوا جون به مامان طیبه سلام برسون
v,dh
10 اسفند 90 17:56
lمبااااااااااااااااااركه


عزیزم صفحه کلید رو حالت لاتین بوده اسمتون رویاست؟
ممنون که سر زدین خوشحال شدم
سحر مامان ارشاک گوگولی
10 اسفند 90 18:07
الهی بگم مریم جون چه روزایی بود.. من که بازم اشکم در اومد...
خدایا ا یدمون نبر که برای دیدن نی نی هامون چقدرلحظه شماری کردیم
بوووووووس برای خودت و پندار گلت


ای جانم سحر دل نازک من بیا بغلم
مامی مائده
10 اسفند 90 22:37
واااای مریم چه کار قشنگی کردی یادش بخیرررررررررررررر


ما اینیم دیگه مامی مائده
ازاده مامانه هانا
11 اسفند 90 12:11
مرییییییییییییییییییییییم اشکمو درواوردی با این مطلبت
خیلیییییییییییییی ابتکار جالبی بود
یادش به خیر

چه زود داره میگذره مریم. نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

چه خوب که دوستای خوبی پیدا کردم که یه دنیا میارزن
خدایا شکرت
ازم غلط املایی نگیری باز هههههههههه


عزیزکم مهربونم دل نازک من یه عالمه دوستت دارم.اما هانا رو بیشتر دوست دارم ها .اخه پندار منو میکشه اگر مامان هانا رو بیشتر از خودش بخوام هههههههه پسرم زن ذلیله ههههههههه


میگما نمیخواستم غلط بگیرم اما چون گفتی نگیر میگیرم ههههههههه درواوردی غلطه در اوردی درسته عشقممممم بوس
زهرا مامان مه سما
11 اسفند 90 12:53
مریم جون خیلی قشنگ بود یادش بخیر دلم تنگ شد برای اون وقتی که مه سما توی شکمم بود


یاد باد آن روزگاران یاد باد
گلاره
12 اسفند 90 14:47
وای چه کار قشنگی کردی مریممممم منم دلم خواستتتتتتتتتت


مرسی خانوم گلم


نگار(مامان سام)
12 اسفند 90 15:16
به به خیلی حوصله به خرج دادی مریم جون.اون موقع که پندار جون دنیا اومد من عضو کلوپ نبودم واسه همین اینجا هیچ پستی از من نبود.همه ی بچه های کلوپ رو یاد روزایی که نی نی ها هنوز دنیا نیومده بودن انداختی.خیلی کار جالبی کردی.


نگارم خوشحالم که حالا باهم دوست هستیم
تداعی
14 اسفند 90 12:13
سلام عزیزم
پسری خوبه
پینگیلی جون دکتر گفت اصلا تو روروئک نذار خواستم بگم از دکترش بپرس خدای نکرده مشکلی پیش نیاد



سلام تداعی خوبی گلم کجایی دلتنگت شدیم وعزیزم این دکتر ها هر کدوم یه چیزی میگن من پرسیدم گفتن اشکال نداره ممنون که نگران پنداری عزیزم کوچولو رو ببوس
یاسمن مامان رادین
14 اسفند 90 20:47
واقعا یادش بخیر.
چه زود میگذره مریم.......

چقدر دلم تنگ شد برای اون روزا....
نمیدونم چرا آدم هیچ وقت قدر اون روزایی رو که داره میگذرونه نمیدونه و همیشه دلمون برای آنچه گذشته میسوزه.

الهی که همیشه سالم و شاد باشین.

الهی یه روز تو همین کلوب اگر عمری داشتم خبر دامادیش رو بشنوم

مرسی یاسی جونم الهی همه اتفاقای خوب برای شما و رادین گلم هم پیش رو باشه