پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

خبر خبر خبر

1391/2/12 14:09
نویسنده : مامان مریم
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه مامان 

قربون اون خنده هات که دلبری میکنه،قربون اون دستای نازت که تا منو میبینی لوس میشی و به طرف من درازشون میکنی تا بغلت کنم.بغل

قربون ددددددددد گفتنت قربون یایایایا گفتنت قربون همه کارات برم من تنهایی.قلب

الان به فاصله یک ربع دوتا خبر خوب بهم دادند:

اولین خبر:

دیشب خواب خاله سمیه رو دیدم(دختر عمه ام که میشه خاله شما) که یه دختر ناز بغلشه و داد بغل من.

الان براش پیام دادم که همچین خوابی دیدم،خاله سمیه زنگ زد،خندید و گفت خوابت درسته درسته.هم نی نی دارم هم دختره .هورا ای جاننننننننننننننننننن و فکر کنم مثل شما شهریوری بشه.از خود راضی

دومین خبر:

خاله اعظم(اون یکی دختر عمه ام)که باردار بود همین نیم ساعت پیش نی نی اش دنیا اومد فکر کنم دختره .قلبماچ

آخه با خاله سمیه صحبت میکردیم یاد اعظم افتادم گفتم زنگ بزنم ببینم کی میره بیمارستان؟

وقتی زنگ زدم گفت تازه از اتاق عمل اومده بیرون من اینقدر هول بودم که جنسیت نپرسیدم (چون تو دوران بارداری سونو ها  دقیق نگفته بودند که چیه)اما خدا کنه فقط سالم باشه. مامانش رو خیلی اذیت کرد استراحت مطلق بود طفلک.عینک

من و خاله سمیه و خاله اعظم هم دوره هستیم .خاله سمیه 6ماه از من بزرگتره و خاله اعظم 6ماه از من کوچکتر.نیشخند

خاله اعظم زود ازدواج کرد و یه پسر ناز هم داره که مدرسه میره.

الهی همه مامانا و نی نی ها سالم باشن فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا مامان ونداد
12 اردیبهشت 91 15:14
اخی الاهی بچه هاشون سالم باشن و سایه مامان و بابا بالای سرشون انشالله همیشه خبرای خوش بشنوی و دلت شاد باشه عزیزم خاله شدنت مبارک


ممنون سارای گلم ممنون


عمو محمدرضا
12 اردیبهشت 91 16:14
سلام جوجوی خوشگل. خوبی پندار جونی؟؟

آخی چه خبرای خوبی
ایشالا سالم باشن همه ی بچه ها.
(گل پسر تا کوچولوهی شر شری کن و آتیش بسوزون چون تو شیطونی نکنی کی بکنه؟؟)

مامان پندار این مطلب تو پرانتز رو نخونین لطفا


نه عمو محمدرضا من خودم هم معتقدم بچه باید بچگی کنه لازم نیست تو پرانتز بزاری .
ازاده مامان هانا
12 اردیبهشت 91 21:48
به بهههههههههههه من عاشق این جور خبرام . اصلان قلبمو قلقلک میده . نمیدونم چرا انقد تولد یه فرشته انقدر شیرینه؟؟؟ انشالله مامان و نینی هردو سالم باشنننن هردو تا خاله هاااا. از طرف من و هانا هم تبریک بگو قدم نورسیده هارو


چشم عزیز
مامی مائده
12 اردیبهشت 91 22:32
قبل از اینکه مامان بشم از شنیدن اینکه کسی نی نی دار شده اینقدر خوشحال نمیشدم که الان میشم ایشالا نی نیه هردوشون صحیح و سلامت باشن


مرسی مائده جونم فدات بشم من
مامان عرشیا
12 اردیبهشت 91 22:45
نازیی تبریک میگم ایشالا نینی ها سالم باشن وهمیشه خبرهای خوب بشنوی .