پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

11 ماهگی و خبرهای بسیار خوب

1391/5/17 22:58
نویسنده : مامان مریم
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامانمژه

ببخشید تاخیر دارم و مثل قبل برات پست نمیزارم .

چندتا دلیل داره که اولی اش خودتی جیگرم که از بس شیطون شدی برا مامان وقت نمیزاری که بیام و بنویسم .

دومی اش هم اینه که این روزها دغدغه کار بابایی ذهنم رو خیلی مشغول کرده بود.و بابا هم چند روز رفت سفر تا ببینه می تونه شغل مناسبی پیدا کنه یا نه.آخه میدونی مامان، اوضاع کار بابایی خیلی بد شده بود و بابا هم همش نگران آینده و رفاه و آسایش شماست. (ما هیچکدوم برای خودمون چیزی نمی خواهیم همیشه آینده تو ما رو نگران میکنه).

خب بسه دیگه حوصله ات سر رفت اومدم یه چندتا خبر بدم تا دل کوچولوت شاد بشه:

1- به سرعت برق و باد 11 ماه از ورود تو به دنیای ما گذشت و این یعنی ماه دیگه این موقع تولدته هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.دلقک

2-یه تولد درست و درمون تو راه داری کلی ذوق دارم. ایده و طرحهای مختلفی تو ذهنمه که میخوام از بین همشون یه خوشگل موشگلشو انتخاب کنم .چشمک

3-خاله های مهربونت هم در این تولد بی نصیب نیستند .تو این جشن، هرچند کنار ما نیستند اما با ما هستند.قلب

4-بابایی چند تا مورد کار بهش پیشنهاد که حالا باید تصمیم بگیره که کدوم رو میتونه قبول کنه .

و در پایان عکسهای پندار کلوچه :بغلماچ

به کی اخم کردی تو خواب؟:

به کی اخم کردی مامان  که بترسونیش؟

خوشمزه است؟:

خوشمزه است؟!

اینم یه مدل خوابه دیگه مگه چیه؟:

اینم یه مدل خوابه دیگه مگه چیه؟

همیشه خنده رو لبت باشه مادر:

خنده روی مامان

این سه تا عکس هم مراحل دالی و قایم موشک رو نشون میده:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ستاره آسمونی
17 مرداد 91 16:11
عزیزم
برای کار بابای پندار خیلی خوشحال شدم. حتما خبر خوشت رو کامل کن مریم جون.
این پسر گلت هم خیلی دلبر شده ها
برای تولد کمک خواستی بگو!! از راه دور ایده که می تونیم بدیم


ستاره عزیزم ممنون گلم کیانا عزیزم رو ببوس
الناز(مامان بنیا
17 مرداد 91 16:16
همیشه 3 تایی شاد و سرحال باشید و روز به روز خو شحال تر خیلی خوشحال شدم


الناز جونم خودت میدونی خیلی دوستت دارم. بینا رو ببوس و بهش بگو عاشقشم





نیوشا
17 مرداد 91 23:49
سلام مریم جون ماشالله وقتی دالی بازیشو دیدم کلی ذوق کردم آخه دختر منم عین این کار و انجام می ده حالا برای تولد این قند عسل چه طرحهایی تو ذهن دارین تولد دختر من اوایل شهریور.نمی دونم باید چه کار کنم


سلام ممنون عزیز
والله باباش داره طرح میزنه تو فتو شاپ میگه نمیگم تا روز تولد هههه الهی دختر شما هم تولدش خوب و به دلخواهتون برگزار بشه
MahtaB
18 مرداد 91 10:05
ايشالا با گل پسرت شاد باشي و موفق وجود پندار جون بركت رو به زندگيت مياره نگران نباش
ازاده مامانه هانا
18 مرداد 91 11:35
مریم خیلی خوشحالم که خیلی خوشحالی
انرژی داره ار تک تک کلماتت میریزه
بووووووووووووووووس
عشق منم ببوسش که انقده ناز میخنده


ممنون آزاده جان شماها همیشه دوستای خوب من بودین و هستین
امیدوارم همیشه همتون خنده بر لب داشته باشین و امید در دل
گلاره
21 مرداد 91 0:39
وایییییییییییی چقدر خوشحال شدم برای کار شوهرت ایشاله همیشه شاد باشین


ممنون گلم دعا کن که دیگه این کار یه مرتبه خراب نشه و به هم نخوره
زهره
22 مرداد 91 16:29
چقدر خوشکل و ناز شده پندار کوچولو واقعا که مثل کلوچه خوشمزه ای. نازنین منم یک سالش شد دیروز. ایشالله که توهم بشی همسن نازنین زهرای من. چه بامزه میخوابی خاله.
مامی مائده
23 مرداد 91 0:18
از بابت کار همسرت خیلی خوشحال شدم اینام واسه پندار جونم


ممنون عزیز
عمو محمدرضا
27 مرداد 91 14:14
واااااااااااااااااااااااااااااااای ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ برا پندار گل
مامان عرشیا
30 مرداد 91 19:56
وایییییییییی قبون دالی بازی کردنت عزیزمممممم
سحرناز
5 شهریور 91 14:47
ماشالله مردی شدی واسه خودت ها .......می بوسمت


ممنون عزیزم راستین گلم رو ببوس
azin
5 شهریور 91 20:17
آخیییییی ... چه بانمک ! خیلی قشنگ دالی می کنه . ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشه
برای بابای پندار هم خیلی خوشحال شدم . . . امیدوارم بتونه تو شغلی که انتخاب می کنه موفق بشه


آذین لطف داری عزیز ممنون
saba
6 شهریور 91 0:02
عزیزمییییییی با اون خنده ی خوشکلت گل پسرررررررررررررر


مرسی عزیز. نیوشا پرنسس رو ببوس